Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
rikkeregnbue skriver: Uhmmm... Lidt af det hele? Hahahaha..
Uhmmm... Lidt af det hele? Hahahaha..
hehe jeg vil ha købt den pink body og cowboy overalls også og SÅ er det SLUUT
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
_-Kathrine-_ skriver: Åhhh.. Det er så fedt!Jeg sidder og venter på at houseofkids lægger det på deres hjemmeside idag... der kan jeg nemlig selv køre ned og hente det og spare fragt Men vil lige høre dig, om hvordan størrelserne er? Det plejer jo at være lidt forskelligt fra kollektion til kollektion??
Åhhh.. Det er så fedt!Jeg sidder og venter på at houseofkids lægger det på deres hjemmeside idag... der kan jeg nemlig selv køre ned og hente det og spare fragt Men vil lige høre dig, om hvordan størrelserne er? Det plejer jo at være lidt forskelligt fra kollektion til kollektion??
ja, det er nemlig hammer fedt .. smil..
jamen de er begyndt at lave det lidt større end det plejer.. min bruger 68 nu og er ved at købe ind i næste størrelse, så jeg har valgt at købe hummel i str. 74.. tror det vil passe hende om 1-2 mrd når hun er en 6-7 mrd, så hopper min nok i 74.. tror denne kollektion er meget normal i str. måske en anelse til den store side..
MissTas skriver: ja, det er nemlig hammer fedt .. smil.. jamen de er begyndt at lave det lidt større end det plejer.. min bruger 68 nu og er ved at købe ind i næste størrelse, så jeg har valgt at købe hummel i str. 74.. tror det vil passe hende om 1-2 mrd når hun er en 6-7 mrd, så hopper min nok i 74.. tror denne kollektion er meget normal i str. måske en anelse til den store side..
_-Kathrine-_ skriver: Super... Tak for svar!Så skal der snart shoppes amok
Super... Tak for svar!Så skal der snart shoppes amok
hehe kan jeg godt forstå.. jeg har også brugt 2000 på den nye kollektion haha.. ups.. fik købt lidt mere i går efter billederne var lagt ind og har hentet 2 dele mere i dag haha .. men nu er det SLUUT
MissTas skriver: hehe kan jeg godt forstå.. jeg har også brugt 2000 på den nye kollektion haha.. ups.. fik købt lidt mere i går efter billederne var lagt ind og har hentet 2 dele mere i dag haha .. men nu er det SLUUT
_-Kathrine-_ skriver: Man kan sagtens blive ved og ved når det er Hummel....!Lækker kvalitet og til rimelige priser... Kan godt lide at der er lidt pang på farverne til ungerne Overvejer at købe vinterjakke til Villads, så nu må vi se om der er nogle lækre
Man kan sagtens blive ved og ved når det er Hummel....!Lækker kvalitet og til rimelige priser... Kan godt lide at der er lidt pang på farverne til ungerne Overvejer at købe vinterjakke til Villads, så nu må vi se om der er nogle lækre
vil ikke sige det er et billigt børnemærke.. sys det er et af de dyrere sammen med småfolk, katvig og molo .. men nej, man kan bare ikke lade være fordi det er så fedt og god kvailitet ..
jeg har også købt en vinterjakke til annastacia en lilla dunjakke.. de har os fået nogle rigtig fede drengemodeller
MissTas skriver: Ja, så er den nye hummel kollektion sq kommet i butikkerne og NØJ hvor er den bare fed denne gang :O .. Kunne selvfølgelig ikke dy mig.. Annastacia måtte bare eje den kollektion og vi shoppede derfor amok efter hun havde været SÅ dygtig ved lægen til 5 mrd. vaccination Det her var ved det blev til til Annastacia.. hun blir så efterårssmart hvad synes i om den nye kollektion?
Ja, så er den nye hummel kollektion sq kommet i butikkerne og NØJ hvor er den bare fed denne gang :O .. Kunne selvfølgelig ikke dy mig.. Annastacia måtte bare eje den kollektion og vi shoppede derfor amok efter hun havde været SÅ dygtig ved lægen til 5 mrd. vaccination
Det her var ved det blev til til Annastacia.. hun blir så efterårssmart
hvad synes i om den nye kollektion?
Noooo du skulle aldrig ha sagt.. Blir jo fattig!!
Synew jeg har ventet evigheder på den nye kollektion. Skal shoppe amok til bettemanden
Mivsen skriver: Noooo du skulle aldrig ha sagt.. Blir jo fattig!! Synew jeg har ventet evigheder på den nye kollektion. Skal shoppe amok til bettemanden
hehe .. kan jeg godt forstå.. det er også bare den fedeste kollektion ever
MissTas skriver: hehe .. kan jeg godt forstå.. det er også bare den fedeste kollektion ever
Ja, var lige inde og se billeder på nettet.. Der er alt for meget jeg gerne vil ha
Hvordan ser drenge vinterjakkerne ud?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128