Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MorAnna. skriver: Jo, det vil jeg mene. Blev helt forelsket i dem, da mit barnebarn kom i dem idag Tror jeg køber dem til min datter, da mine sønner desværre er blevet for store
Jo, det vil jeg mene. Blev helt forelsket i dem, da mit barnebarn kom i dem idag
Tror jeg køber dem til min datter, da mine sønner desværre er blevet for store
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnnaKJ skriver: De er heldigvis stadig i mine pigers størrelse Åhh han må da også have set smækker ud i de bukser, kan man andet?
De er heldigvis stadig i mine pigers størrelse Åhh han må da også have set smækker ud i de bukser, kan man andet?
Også i min datter, heldigvis
Det gjorde han helt bedstemt. Neej, det tror jeg ikke
Ja, den er fed
MorAnna. skriver: De er så fede! Min søn er vild med hummel, så det går udover hans søn og han forelskede sig hurtigt i dem der
De er så fede! Min søn er vild med hummel, så det går udover hans søn og han forelskede sig hurtigt i dem der
De er osse mega fede!!
AnnaKJ skriver: Er de fra den nye kollektion? Kan ikke rigtig finde dem på nettet
Er de fra den nye kollektion? Kan ikke rigtig finde dem på nettet
Ja, de er fra den nye. Jeg har købt dem i "Look At Me", de har vidst butikker i både Århus, kbh og Odense
Ellers her: http://www.pinocchioshop.dk/product/jeremy-bukser/
Mivsen skriver: Åh de er så sindsyg fede. Må jeg se et billed hvor han har dem på? Kæresten er ikke helt begejstret..
Åh de er så sindsyg fede. Må jeg se et billed hvor han har dem på?
Kæresten er ikke helt begejstret..
Så har jeg et De er jo klart fedest bagfra, derfor taget der
HeidiØ skriver: Ja, de er fra den nye. Jeg har købt dem i "Look At Me", de har vidst butikker i både Århus, kbh og Odense Ellers her: http://www.pinocchioshop.dk/product/jeremy-bukser/
Tror jeg er nød til at se om Seeds har dem - vil jo helst se dem, i stedet for at bestille på nettet
AnnaKJ skriver: Tror jeg er nød til at se om Seeds har dem - vil jo helst se dem, i stedet for at bestille på nettet
Præcis
HeidiØ skriver: Præcis
Men nøj - hvor er din søn lækker i dem
AnnaKJ skriver: Men nøj - hvor er din søn lækker i dem
Hihi tak! Ja, jeg tør næsten ik gi ham dem på i dagpleje, tænk hvis der skete noget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128