Ny hummel kollektion, endelig :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2012

MissTas

Mivsen skriver:

Så bukkede jeg under..

Købte vinterjakken, joggingbukser og savlesmæk.. Og SKAL ha alle bodyerne..

Ekspedienten sagde at hun allerede havde set forårs kollektionen, og den var endnu federe.. Det jo helt vildt, for denne her der lige er kommet er jo så FED

hehe sådan.. bodyerne er også et MUST dem har jeg også alle af til Annastacia .. woow, så blir den kollektion jo MEGA FED.. for denne er jo ekstrem .. ;O puuha så fattig man bliver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

Moar2011

MissTas skriver:

hehe sådan.. bodyerne er også et MUST dem har jeg også alle af til Annastacia .. woow, så blir den kollektion jo MEGA FED.. for denne er jo ekstrem .. ;O puuha så fattig man bliver

Manden er med på den MEN kan virkelig ikke beslutte mig for hvad det skal være af det hihi .. det er så LÆKKERT det hele .. var i ønskebørn igår for at se på det

ALLE!!
når i køber så dyr mærker til jeres børn, giver i dem det så på i vuggestue børnehave ??

Anmeld

1. august 2012

Mivsen

Storms-Mor skriver:

Manden er med på den MEN kan virkelig ikke beslutte mig for hvad det skal være af det hihi .. det er så LÆKKERT det hele .. var i ønskebørn igår for at se på det

ALLE!!
når i køber så dyr mærker til jeres børn, giver i dem det så på i vuggestue børnehave ??

Ja det hele er så lækkert..

Frederik starter først Om en måned, men ja jeg tror at han får det mest på i dagpleje også

Men måske jeg blir kloger og går i h & m og køber basic ting

Har din det på i institution?

Anmeld

1. august 2012

Mivsen

MissTas skriver:

Ja vi er blevet fattige nu, så til foråret går det da helt galt

Anmeld

1. august 2012

Mivsen

HeidiØ skriver:

200 kr. så det er ik så galt!

Uhh, nej det var ikke galt. De skal i hvertfald også købes

Anmeld

1. august 2012

Mivsen

MissTas skriver:

Har de også lavet nyt sengetøj?

Anmeld

1. august 2012

Moar2011

Mivsen skriver:

Ja det hele er så lækkert..

Frederik starter først Om en måned, men ja jeg tror at han får det mest på i dagpleje også

Men måske jeg blir kloger og går i h & m og køber basic ting

Har din det på i institution?

Så meget dyrt mærke tøj har storm heller ikk - da jeg også rigtig godt kan lide name it.

Men ja det har han . Bukser har han ikk af de dyre mærker da han kravler rundt (jeg har ikk bukser til drn pris klasse)

Anmeld

1. august 2012

MissTas

Mivsen skriver:

Har de også lavet nyt sengetøj?

det ved jeg faktisk ikke

Anmeld

23. august 2012

Timmner

Hvor kan man finde det på nettet ? I den butik jeg fandt det i var de størrelser udsolgt jeg hej skulle bruge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.