Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
signe. skriver: Puhhhh heldigt, var lige bange for der kun var jordfarver - min dreng ser super "fræk"(næsvis) ud i stærke blå-grønne farver
Puhhhh heldigt, var lige bange for der kun var jordfarver - min dreng ser super "fræk"(næsvis) ud i stærke blå-grønne farver
Neej og farverne er altså mere klare i virkeligheden end på billederne.. det er total pang farver.. rigtig hidsig blå og hidsig grøn vildt fede
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
rikkeregnbue skriver: THANK YOU!! ... Indtil videre ligger der for knap 2000,- i min indkøbskurv
THANK YOU!! ... Indtil videre ligger der for knap 2000,- i min indkøbskurv
fik du købt noget søde ?
Loa skriver: Wow det er fedt!!!!!
Wow det er fedt!!!!!
ja, det er virkelig en super fed kollektion de er kommet med denne gang
MissTas skriver: Neej og farverne er altså mere klare i virkeligheden end på billederne.. det er total pang farver.. rigtig hidsig blå og hidsig grøn vildt fede
799 kr fattigere
jeg kan slet ikke finde den ny kollektion
det er super fint
MissTas skriver: fik du købt noget søde ?
Om jeg gjorde.... 1589 lige ud af lommen! Ups...
Jeg undskylder med at jeg har købt i 86 og 92 (Hun er i 74/80) og så kan hun jo passe det i laaaaaaaaang tid
rikkeregnbue skriver: Om jeg gjorde.... 1589 lige ud af lommen! Ups... Jeg undskylder med at jeg har købt i 86 og 92 (Hun er i 74/80) og så kan hun jo passe det i laaaaaaaaang tid
hvor lækkert hvad fik du købt af det ? overvejer om jeg skal ha købt lidt mere, meeeen.... hehe
mor2011_ skriver: jeg kan slet ikke finde den ny kollektion
www.pinocchioshop.dk/hummel
MissTas skriver: hvor lækkert hvad fik du købt af det ? overvejer om jeg skal ha købt lidt mere, meeeen.... hehe
Uhmmm... Lidt af det hele? Hahahaha..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128