Ny hummel kollektion, endelig :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2012

Guldimaven

Hvor lækkert! Min lillemand, skal da vidst forkæles lidt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

MissTas

Mivsen skriver:

Ja, var lige inde og se billeder på nettet.. Der er alt for meget jeg gerne vil ha

Hvordan ser drenge vinterjakkerne ud?

dem de har i ønskebørn er en dun lign jakke i sort og grøn eller sort og turkis med hvide vinkler ned af begge sider.. rigtig fed sys jeg

Anmeld

30. juli 2012

Moar2011

MissTas skriver:

Ja, så er den nye hummel kollektion sq kommet i butikkerne og NØJ hvor er den bare fed denne gang :O .. Kunne selvfølgelig ikke dy mig.. Annastacia måtte bare eje den kollektion og vi shoppede derfor amok efter hun havde været SÅ dygtig ved lægen til 5 mrd. vaccination

Det her var ved det blev til til Annastacia.. hun blir så efterårssmart

hvad synes i om den nye kollektion?

kææft det er fedt ..
så lige igår den til dreng WOOOW - ville bare SÅ gerne eje det til min søn! men min mand er af anden mening - må hvis lige overtale ham

Anmeld

30. juli 2012

MissTas

Storms-Mor skriver:

kææft det er fedt ..
så lige igår den til dreng WOOOW - ville bare SÅ gerne eje det til min søn! men min mand er af anden mening - må hvis lige overtale ham

det er den fedeste kollektion de længe har lavet.. jeg har slet ikke ku sryre mig.. Annastacia har fået hele kollektionen nu påær et sæt hehe ups ..

men ja, du må overtale ham.. drengekollektionen er virkelig også lækker denne gang

Anmeld

30. juli 2012

Moar2011

MissTas skriver:

det er den fedeste kollektion de længe har lavet.. jeg har slet ikke ku sryre mig.. Annastacia har fået hele kollektionen nu påær et sæt hehe ups ..

men ja, du må overtale ham.. drengekollektionen er virkelig også lækker denne gang

den er mega niice -
hvor meget har du købt for ? . hva siger din mand til at du bruger så mange penge på hummel ?

Anmeld

30. juli 2012

Fam. Madsen

rikkeregnbue skriver:

Jeg vil seee den

http://www.houseofkids.dk/pl/B%C3%B8rnet%C3%B8j-Hummel_3320.aspx

Det er kommet på nette her

Anmeld

30. juli 2012

MissTas

Storms-Mor skriver:

den er mega niice -
hvor meget har du købt for ? . hva siger din mand til at du bruger så mange penge på hummel ?

der er nok købt for en 2500 ca. jamen han sys hummel er fedt og lækkert til de små størrelser.. såå

Anmeld

30. juli 2012

Moar2011

MissTas skriver:

www.pinocchioshop.dk/hummel

er det ikke lidt dyre på denne side ?

Anmeld

30. juli 2012

Moar2011

MissTas skriver:

der er nok købt for en 2500 ca. jamen han sys hummel er fedt og lækkert til de små størrelser.. såå

feeedt - det har han i den grad os ret i

Anmeld

30. juli 2012

MissTas

Storms-Mor skriver:

er det ikke lidt dyre på denne side ?

neej samme priser som andre sider og butikkerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.