Ny hummel kollektion, endelig :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2012

MissTas

Frk.S skriver:

WOW, nogle lækre ting du har fået! 

Ja, den er simpelthen så lækker deres nye kollektion.. Ku ha købt mere, men måtte hellere stoppe med det jeg fik købt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

Tanjadamgaard

MissTas skriver:

Ja, så er den nye hummel kollektion sq kommet i butikkerne og NØJ hvor er den bare fed denne gang :O .. Kunne selvfølgelig ikke dy mig.. Annastacia måtte bare eje den kollektion og vi shoppede derfor amok efter hun havde været SÅ dygtig ved lægen til 5 mrd. vaccination

Det her var ved det blev til til Annastacia.. hun blir så efterårssmart

hvad synes i om den nye kollektion?

Uuuuf, det er bare sååå lækkert ! Kan slet ikke vente, til det bliver min tur til at gå shop-amok  Men det undre mig slet ikke at Annastacia er blev forkælet med denne lækre kollektion, you go girl 

Anmeld

25. juli 2012

signe.

MissTas skriver:

hehe.. det er også bare den fedeste kollektion længe .. både til drenge og piger

Er farverne til drengene også ligeså skønne som dem til pigerne?

Anmeld

25. juli 2012

N1

Jeg købte for 1900 igår til min lille dreng Deres nye kollektion er SÅ fed

Anmeld

25. juli 2012

N1

signe. skriver:

Er farverne til drengene også ligeså skønne som dem til pigerne?

Det er i grå/brune/orange nuancer

Det kan ses på hummel.dk

Anmeld

25. juli 2012

132319

Hummel passer efter min mening slet ikke til piger men nu er jeg også mest til det meget klassiske fine look

Jeg glæder mig til at se deres drengekollektion

Anmeld

25. juli 2012

MorDk

Er helt vildt med de lilla smækbukser!

Ej bliver da nød til at shoppe lidt (snart)!!!

Anmeld

25. juli 2012

MorDk

132319 skriver:

Hummel passer efter min mening slet ikke til piger men nu er jeg også mest til det meget klassiske fine look

Jeg glæder mig til at se deres drengekollektion

Åh jeg sys det er fedt at man kan få til piger. Jeg er nemlig slet slet ikke til det typiske pige-blonde-kjole look. Har selv været mere til sportstøj mm. Men det er jo smag og behag. Sys Hummel laver noget super lækkert/sporty og frisk tøj -også til piger

Anmeld

25. juli 2012

132319

MorDk skriver:

Åh jeg sys det er fedt at man kan få til piger. Jeg er nemlig slet slet ikke til det typiske pige-blonde-kjole look. Har selv været mere til sportstøj mm. Men det er jo smag og behag. Sys Hummel laver noget super lækkert/sporty og frisk tøj -også til piger

Tja, det er netop smag og behag. Jeg er slet ikke til sportstøj til piger, overhovedet. Det samme gælder cirkustøj som Molo og Småfolk.

Og fordi man er til det klassiske look, behøver det ikke at betyde at man har en pige der ligner en lyserød marengs -Selv kan jeg ikke fordrage lyserød

Anmeld

25. juli 2012

MorDk

132319 skriver:

Tja, det er netop smag og behag. Jeg er slet ikke til sportstøj til piger, overhovedet. Det samme gælder cirkustøj som Molo og Småfolk.

Og fordi man er til det klassiske look, behøver det ikke at betyde at man har en pige der ligner en lyserød marengs -Selv kan jeg ikke fordrage lyserød

jeg er også selv mere til Lilla... ♥

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.