:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2012

Kay

FrkZier skriver:

er glad for jeg ikke er den eneste der tænker det hehe 

det er jo dejligt at kunne få råd og vejledning om så mange forskellige ting herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

det lyder som en fornuftig beslutning. og ingen kan jo for alvor blive sur på en lille hvalp hvis den kommer til at tisse lidt på gulvet

det endte dermed vi tog hjem nogle timer efter ankomsten ! hans far tændte fuldstædnig af, og ville enda skyde hunden !

Anmeld

24. juli 2012

Anonym trådstarter

**Ønskebabyen skriver:

Undskyld mig, men 11 uger gammel? I har haft den i maks 3 uger, og vil nu lade hunden være alene, noget af aftenen, en hel nat og noget af morgenen?

I skulle vist have tænkt jer lidt mere om inden i valgte at få hunden :-( Forstår slet ikke I kan overveje at gøre det... :-(

vi endte med at tage ham med. Trods det tændte min svigerfar fuldstændig af! vi fik verdens dårligste velkomst,han råbte og skreg og ville enda skyde hunden.. Han sagde, at næste gang vi havde den med måtte den være i bilen indtil vi tog hjem igen..

Anmeld

24. juli 2012

Anonym trådstarter

**Ønskebabyen skriver:

NEJ! En hund bør kun være alene hjemme i det der svarer til en arbejdsdag, efter min holdning.

En hund har også brug for daglig kontakt, gåtur osv.!

vi fik ham med. Meeen min svigerfar tændte fuldstændig af! vi endte med at måtte kører hjem.

Anmeld

24. juli 2012

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

vi endte med at tage ham med. Trods det tændte min svigerfar fuldstændig af! vi fik verdens dårligste velkomst,han råbte og skreg og ville enda skyde hunden.. Han sagde, at næste gang vi havde den med måtte den være i bilen indtil vi tog hjem igen..

Øv at din svigerfar skal være sådan! :-( Det er da ikke iorden.. :-(

Håber I finder ud af det alligevel, og at den lille hvalp senere hen også er velkommen. Den er jo en del af din/jeres familie nu

Anmeld

24. juli 2012

FrkZier

Anonym skriver:

det endte dermed vi tog hjem nogle timer efter ankomsten ! hans far tændte fuldstædnig af, og ville enda skyde hunden !

omg.. hvad fejler den mand?

Anmeld

24. juli 2012

bøllen

Kan se du har fået svar på dit spørgsmål og I valgte at tage vovsen med . Rigtig ærgeligt din svigerfar reagere som han gør , men syntes at man skal respektere at de havde sagt nej.

Ja hunden er en del af jeres familie og vil være det fremover. Men syntes ikke man kan forvente at man kan tage sin hund med overalt . Det er jeres valgt at få en hund ikke familiens.

Jeg har selv hund men har bestemt ingen forventninger om den kan komme med på besøg hos andre.

Skal man overnatte som jer må man evt finde pasning til vovsen eller blive hjemme

Anmeld

24. juli 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

omg.. hvad fejler den mand?

ja tror i det hele store er han bare efter os.. følte mig virkelig anmassende. Vi havde blot en aftale med hans kære kone, om vi bare kunne komme - og hun er bare taget i byen - og kommer ik hjem før kl. er 23.00! så skulle vi sidde og bli rakket ned på af hans far i al den tid vi var der, og vores datter blev pisse bange!

Anmeld

24. juli 2012

LLN

FrkZier skriver:

dog er det jo selvfølgelig ikke det mest optimale, men det er du vel nok selv klar over

men lige en sidenote - hvordan kan de sige de ikke gider have hunden med? de ved i har hund, og en hund er en del af familien, så hvis de vil se jer, er hunden en del af pakken.. ja bare min meningen, så længe det bare er en overnatning, det jo ikke fordi det er 3 uger de skal have jeres hund.. hmm..

Jeg invitere nu heller ikke hunden med når jeg invitere nogle der har hund. Jeg har valgt ikke at have dyr, så derfor vil jeg ikke have dyr i mit hjem.

Anmeld

25. juli 2012

FrkZier

LLN skriver:

Jeg invitere nu heller ikke hunden med når jeg invitere nogle der har hund. Jeg har valgt ikke at have dyr, så derfor vil jeg ikke have dyr i mit hjem.

der er også  forskel på at invitere folk på middag osv. og at invitere folk på fx. weekend - hvis mine forældre invitere mig på weekend, er de godt klar over hunden er en del af pakken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.