:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2012

UnderCover37

FrkZier skriver:

det var nemlig også det jeg baserede mit svar på

hvis folk vil se en, og man har hund så må de acceptere at hunden kommer med hvis det er et besøg der vare mere end hvad man til hverdag lader sin hund være alene når man fx er på arbejde

ellers må man blive hjemme med hvalpen

Nemlig  

Puha fik helt ondt i maven først da jeg så den var så lille.... men er glad for at se at TS tager den med! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

FrkZier

UnderCover35 skriver:

Nemlig  

Puha fik helt ondt i maven først da jeg så den var så lille.... men er glad for at se at TS tager den med! 

det er jo det dejlige ved et sted som her, så kan man jo lige få lidt råd med på vejen og ende mig at tage den rigtige beslutning - det kan jo være lidt svært at vide hvad man kan og ikke kan tillade sig hvis det er første gang man har en hundehvalp

Anmeld

23. juli 2012

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

11 uger

Undskyld mig, men 11 uger gammel? I har haft den i maks 3 uger, og vil nu lade hunden være alene, noget af aftenen, en hel nat og noget af morgenen?

I skulle vist have tænkt jer lidt mere om inden i valgte at få hunden :-( Forstår slet ikke I kan overveje at gøre det... :-(

Anmeld

23. juli 2012

**Ønskebabyen

Kay skriver:

vores hund er en del af vores familie... hvis ikke den er ønsket så må vi enten finde nogle der kan passe den... eller lade være med at tage afsted...

Anmeld

23. juli 2012

FrkZier

**Ønskebabyen skriver:

Undskyld mig, men 11 uger gammel? I har haft den i maks 3 uger, og vil nu lade hunden være alene, noget af aftenen, en hel nat og noget af morgenen?

I skulle vist have tænkt jer lidt mere om inden i valgte at få hunden :-( Forstår slet ikke I kan overveje at gøre det... :-(

TS har jo også sagt at de tager hunden med - for folk der har haft hund før kan det måske virke absurd at nogen overvejer at lade en hvalp være alene så længe men, hvis det er første gang de har hundehvalp har de jo ingen erfaringer at trække på, og derfor vælger ts at spørge os om råd, da hun nok godt selv på et eller andet punkt er klar over det ikke er optimalt at lade en hund være alene så længe, specielt så lille en hund. men vi må altså lige give folk en chance til at lære tingene

Anmeld

23. juli 2012

**Ønskebabyen

FrkZier skriver:

TS har jo også sagt at de tager hunden med - for folk der har haft hund før kan det måske virke absurd at nogen overvejer at lade en hvalp være alene så længe men, hvis det er første gang de har hundehvalp har de jo ingen erfaringer at trække på, og derfor vælger ts at spørge os om råd, da hun nok godt selv på et eller andet punkt er klar over det ikke er optimalt at lade en hund være alene så længe, specielt så lille en hund. men vi må altså lige give folk en chance til at lære tingene

Ja rolig nu frøken!!
Jeg skal jo lige læse tråden færdig før jeg kan se at TS har valgt at tage hundehvalpen med sig i byen! Hvilket jeg er glad for at hun har!

Men desuden bør man INDEN man køber hund sætte sig ind i hvad en lille hundehvalp kræver af en og hvor STORT et arbejde det er at få en hundehvalp. For det er et fuldtidsjob lige så vel som at gå på arbejde, eller få børn!

Jeg kan bare ikke klare når folk får en hundehvalp og tror det er piece of cake, for det er det altså ikke!

Anmeld

23. juli 2012

Kay

vi er alle nybegyndere med nogle ing og derfor er det så dejligt at kunne spørge folk her inde til råds... og få et ordentligt svar istedet for et svar der er skrevet i en mindre ra tone

Anmeld

23. juli 2012

Kay

**Ønskebabyen skriver:

Ja rolig nu frøken!!
Jeg skal jo lige læse tråden færdig før jeg kan se at TS har valgt at tage hundehvalpen med sig i byen! Hvilket jeg er glad for at hun har!

Men desuden bør man INDEN man køber hund sætte sig ind i hvad en lille hundehvalp kræver af en og hvor STORT et arbejde det er at få en hundehvalp. For det er et fuldtidsjob lige så vel som at gå på arbejde, eller få børn!

Jeg kan bare ikke klare når folk får en hundehvalp og tror det er piece of cake, for det er det altså ikke!

derfor er det smart at  læse hele tråden inden man svar især hvis man bliver en smule sur eller forarget... for nogle gange ændre tingene sig på næste side i tråden...

Anmeld

23. juli 2012

FrkZier

**Ønskebabyen skriver:

Ja rolig nu frøken!!

bare rolig, jeg er skam helt rolig ..

men måske du så skulle have læst hvad ts skriver, INDEN du angriber og siger hun ikke burde have anskaffet sig en hvalp!

og ja selvfølgelig skal man da sætte sig ind i tingene, men alle kan komme ud for nogen situationer hvor man er i tvivl om hvorvidt det er ok eller ikke ok at gøre det - og det her var en af de situationer for ts, hvor hun jo så valgte at SPØRGE os herinde, i stedet for bare at efterlade sin hvalp derhjemme. der er ingen skade sket, hunden bliver ikke efterlad, hun stod sommen bare med et spørgsmål. og bare fordi man er i tvivl om nogen ting, er man så ikke egnet til at have en hund?

Anmeld

23. juli 2012

FrkZier

Kay skriver:

vi er alle nybegyndere med nogle ing og derfor er det så dejligt at kunne spørge folk her inde til råds... og få et ordentligt svar istedet for et svar der er skrevet i en mindre ra tone

er glad for jeg ikke er den eneste der tænker det hehe 

det er jo dejligt at kunne få råd og vejledning om så mange forskellige ting herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.