**Ønskebabyen skriver:
Ja rolig nu frøken!!
Jeg skal jo lige læse tråden færdig før jeg kan se at TS har valgt at tage hundehvalpen med sig i byen! Hvilket jeg er glad for at hun har! 
Men desuden bør man INDEN man køber hund sætte sig ind i hvad en lille hundehvalp kræver af en og hvor STORT et arbejde det er at få en hundehvalp. For det er et fuldtidsjob lige så vel som at gå på arbejde, eller få børn!
Jeg kan bare ikke klare når folk får en hundehvalp og tror det er piece of cake, for det er det altså ikke!
bare rolig, jeg er skam helt rolig ..
men måske du så skulle have læst hvad ts skriver, INDEN du angriber og siger hun ikke burde have anskaffet sig en hvalp!
og ja selvfølgelig skal man da sætte sig ind i tingene, men alle kan komme ud for nogen situationer hvor man er i tvivl om hvorvidt det er ok eller ikke ok at gøre det - og det her var en af de situationer for ts, hvor hun jo så valgte at SPØRGE os herinde, i stedet for bare at efterlade sin hvalp derhjemme. der er ingen skade sket, hunden bliver ikke efterlad, hun stod sommen bare med et spørgsmål. og bare fordi man er i tvivl om nogen ting, er man så ikke egnet til at have en hund? 
Anmeld