:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2012

Kay

FrkZier skriver:

der er også  forskel på at invitere folk på middag osv. og at invitere folk på fx. weekend - hvis mine forældre invitere mig på weekend, er de godt klar over hunden er en del af pakken

enig sådan funger det også her... middag eller kaffe eller sådan er en anden sag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

LLN

FrkZier skriver:

der er også  forskel på at invitere folk på middag osv. og at invitere folk på fx. weekend - hvis mine forældre invitere mig på weekend, er de godt klar over hunden er en del af pakken

Så har jeg misforstået dit indlæg. Jeg troede du mente at man skulle invitere hunden med når man inviterede gæster.

Anmeld

26. juli 2012

FrkZier

LLN skriver:

Så har jeg misforstået dit indlæg. Jeg troede du mente at man skulle invitere hunden med når man inviterede gæster.

nej slet ikke - de fleste voksne hunde kan forhåbentlig godt være alene mens man er ude og drikke kaffe i 3 timer

Anmeld

26. juli 2012

jydeinden

Anonym skriver:

Hej piger. Kan man tillade sig at lade sin hund være alene hjemme da man skal op til svigerfamilien - og de ikke ønsker den med, pga deres egen hund blir forvirret og kasper op over vores hund?

' problemet er, at den tisser og skider hvis den er inde.. og havde tænkt mig have ham ude ude i haven men er det ik synd?

han lyder da godt nok som en speciel mand.. det er jo for fanden bare en hvalp? forventede manden at den var renlig fra dag et af?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.