:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2012

Kay

Anonym skriver:

kan  man tillade sig det ? hvis dem der bor i huset ikke ønsker det?

vores hund er en del af vores familie... hvis ikke den er ønsket så må vi enten finde nogle der kan passe den... eller lade være med at tage afsted...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

UnderCover37

årh for søren, ingen panik - det jo kun en lille hvalp han/hun skal jo lige lære at tisse udenfor og ikke indenfor..

men taget i betragtning at den kun er 11 uger, må jeg trække min tidligere udtalelse tilbage, jeg ville aldrig lade en 11uger gammel hund være alene mere end et par timer!

Trækker også mit svar - det var baseret på en voksen hund der HAR lært at være alene fx mens man er på arbejde

Og så ville jeg blive hjemme hvis hvalpen ikke kan komme med, indtil den er renlig og igen velkommen

Anmeld

23. juli 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

vores hund er en del af vores familie... hvis ikke den er ønsket så må vi enten finde nogle der kan passe den... eller lade være med at tage afsted...

Anmeld

23. juli 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

årh for søren, ingen panik - det jo kun en lille hvalp han/hun skal jo lige lære at tisse udenfor og ikke indenfor..

men taget i betragtning at den kun er 11 uger, må jeg trække min tidligere udtalelse tilbage, jeg ville aldrig lade en 11uger gammel hund være alene mere end et par timer!

vi har også besluttet at tage ham med

Anmeld

23. juli 2012

Anonym trådstarter

UnderCover35 skriver:

Trækker også mit svar - det var baseret på en voksen hund der HAR lært at være alene fx mens man er på arbejde

Og så ville jeg blive hjemme hvis hvalpen ikke kan komme med, indtil den er renlig og igen velkommen

vi tager ham med

Anmeld

23. juli 2012

FrkZier

Anonym skriver:

vi har også besluttet at tage ham med

det lyder som en fornuftig beslutning. og ingen kan jo for alvor blive sur på en lille hvalp hvis den kommer til at tisse lidt på gulvet

Anmeld

23. juli 2012

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

det er kun i en overnatning

NEJ! En hund bør kun være alene hjemme i det der svarer til en arbejdsdag, efter min holdning.

En hund har også brug for daglig kontakt, gåtur osv.!

Anmeld

23. juli 2012

Becks

Nej! Jeg ville aldrig lade en hund være alene natten over, og slet ikke i en have...

Og så er det ligemeget om den er 11 uger eller 11 år!

Så må din kæreste tage afsted, og du bliver hjemme.. Eller I må få én til at passe den...

Anmeld

23. juli 2012

FrkZier

det var nemlig også det jeg baserede mit svar på

hvis folk vil se en, og man har hund så må de acceptere at hunden kommer med hvis det er et besøg der vare mere end hvad man til hverdag lader sin hund være alene når man fx er på arbejde

ellers må man blive hjemme med hvalpen

Anmeld

23. juli 2012

UnderCover37

Anonym skriver:

vi tager ham med

Dét er jeg glad for at høre - og så husk at være obs på om han skal ud

God tur!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.