:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

dog er det jo selvfølgelig ikke det mest optimale, men det er du vel nok selv klar over

men lige en sidenote - hvordan kan de sige de ikke gider have hunden med? de ved i har hund, og en hund er en del af familien, så hvis de vil se jer, er hunden en del af pakken.. ja bare min meningen, så længe det bare er en overnatning, det jo ikke fordi det er 3 uger de skal have jeres hund.. hmm..

fordi min kæreste ikke gad passe den.. lufte den, og den gik og pissede og skred inde i deres hus, og der blev hans far stik tosset...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

UnderCover37

En hund skal ikke efterlades om aftenen og man så kommer dryssende i løbet af næste dag, det er altså synd!

Og den skal da ikke bare være i haven - en baggang med adgang til haven ville være okay for eksempel til en lang aften/nat til en fest men har man ikke den mulighed så må man da finde en der kan lufte den som minimum, IMO

Anmeld

23. juli 2012

FrkZier

Anonym skriver:

fordi min kæreste ikke gad passe den.. lufte den, og den gik og pissede og skred inde i deres hus, og der blev hans far stik tosset...

men det gør den vel ikke hvis den kommer ud og går som den skal?

Anmeld

23. juli 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

men det gør den vel ikke hvis den kommer ud og går som den skal?

den kan komme udefra og så direkte tisse på gulvet

Anmeld

23. juli 2012

FrkZier

Anonym skriver:

den kan komme udefra og så direkte tisse på gulvet

hvor gammel er jeres hund?

Anmeld

23. juli 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

hvor gammel er jeres hund?

11 uger

Anmeld

23. juli 2012

Kay

efter at havde læst videre ned i tråden vil jeg sige... vi ville aldri gære det.... vores hund ville komme med....

Anmeld

23. juli 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

efter at havde læst videre ned i tråden vil jeg sige... vi ville aldri gære det.... vores hund ville komme med....

kan  man tillade sig det ? hvis dem der bor i huset ikke ønsker det?

Anmeld

23. juli 2012

A.n.onym.

Uden at vide så meget om hunde, så lyder det at lade en 11 ugers hvalp være alene hjemme, i en have om natten til at være en dårlig ide. Det ville jeg aldrig gøre.  

Anmeld

23. juli 2012

FrkZier

Anonym skriver:

11 uger

årh for søren, ingen panik - det jo kun en lille hvalp han/hun skal jo lige lære at tisse udenfor og ikke indenfor..

men taget i betragtning at den kun er 11 uger, må jeg trække min tidligere udtalelse tilbage, jeg ville aldrig lade en 11uger gammel hund være alene mere end et par timer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.