Dustmuz skriver:
ja, morale er godt, Dobbelt morale, dobbelt så godt
hehe
ja der foregår mange ting i verdenen som man gerne så ændret, men som man ikke kan gøre ret meget ved, da det er en del af den kultur som er det pågældene sted.
jeg så da også gerne at folk behandlede deres dyr med samme respekt som de behandler andre mennesker..
hvis man fx. ser de der dyrepoliti serier som køre på Animal planet (min kæreste kan godt lide at se dem)
Folk som disse, burde oftes ikke have dyr og sådanne ting ville man jo gerne have ændret..
men jeg som person kan jo ikke ændre det..
Selvom dette ville være rart..
en anden ting som fx Krig..
Hvorfor skal en præsident eller sådan, sende 100.000 soldater i døden, hvorfor ikke bare tage de 2 landes overhovede, sætte i et bur, og lade dem slås til døden eller en af dem giver op..
på den måde undgik man massemord.
haha, korrekt 
Jeg krummer ofte tæer over andre kulturer, og prøver egentlig bare at lukke øjnene for det. På det punkt kan vi jo ingenting gøre, så vil jeg hellere bare lade som om det ikke er der, og leve i min lille bobbel. Ellers så ville mit liv da være overvældet af bekymringer!
PUHA, de serier kan jeg ikke se! Det skærer for dybt i hjertet - jeg er helt enig med dig i, at de mennesker IKKE burde have dyr. For satan, hvor er det bare grumt. Så ja - gid man ene mand kunne gøre noget. Jeg har, siden jeg var lille, sagt at når jeg bliver pensionist så skal jeg være fredsaktivist 

Men jeg skal dog aldrig ud og kæmpe mod dem der fanger hvaler osv. Det kan mit hjerte heller ikke holde til
Åh ja, krig er satme også en uheldig ting her i verden....
Anmeld