Showet "fristet" går til ekstremer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2012

Dinna88

Dustmuz skriver:

ja okay.. Du er så lovligt undskyld

Nice.. ja det var et nemt svar

jeg forstår bare ikke altid hvorfor folk går i spåner over noget som dette..

tjek nogen af de asiatiske lande, og sådan noget som hund, kat, rotte, mus osv. er madvare derovre..

har kun hørt at hund skulle smage godt, har dog aldrig selv smagt det

Hehe. Ja altså - jeg er enig med dig langt hen ad vejen, med hensyn til dobbelt morale osv. Men jeg prædker ikke overfor folk, men er blot glad for at folk er obs på det. At det så er de færreste der faktisk handler efter hvad de tænker, det er jo noget andet

Jeg er ganske klar over hvordan det foregår i andre lande, andre kulturer m.m. men det kan lille jeg desværre ikke ændre på. Jeg forbander mange ting væk her i verden, mange af dem med dyr, men jeg trøster mig selv med at de små ting også gør en lillebitte forskel - eller, det vil jeg gerne tro 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

Dustmuz

Dinna88 skriver:

Hehe. Ja altså - jeg er enig med dig langt hen ad vejen, med hensyn til dobbelt morale osv. Men jeg prædker ikke overfor folk, men er blot glad for at folk er obs på det. At det så er de færreste der faktisk handler efter hvad de tænker, det er jo noget andet

Jeg er ganske klar over hvordan det foregår i andre lande, andre kulturer m.m. men det kan lille jeg desværre ikke ændre på. Jeg forbander mange ting væk her i verden, mange af dem med dyr, men jeg trøster mig selv med at de små ting også gør en lillebitte forskel - eller, det vil jeg gerne tro 

ja, morale er godt, Dobbelt morale, dobbelt så godt hehe

ja der foregår mange ting i verdenen som man gerne så ændret, men som man ikke kan gøre ret meget ved, da det er en del af den kultur som er det pågældene sted.

jeg så da også gerne at folk behandlede deres dyr med samme respekt som de behandler andre mennesker..
hvis man fx. ser de der dyrepoliti serier som køre på Animal planet (min kæreste kan godt lide at se dem)
Folk som disse, burde oftes ikke have dyr og sådanne ting ville man jo gerne have ændret..
men jeg som person kan jo ikke ændre det..
Selvom dette ville være rart..

en anden ting som fx Krig..
Hvorfor skal en præsident eller sådan, sende 100.000 soldater i døden, hvorfor ikke bare tage de 2 landes overhovede, sætte i et bur, og lade dem slås til døden eller en af dem giver op..
på den måde undgik man massemord.

Anmeld

19. juli 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Smagsløst!!

Anmeld

19. juli 2012

Lovely<3

http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/tv/article1794329.ece

Nej, de afliver ingen hundehvalp. Så meget postyr for ingen ting Folk burde bruge deres sunde skepsis over for artikler fra EB!

Anmeld

19. juli 2012

Dinna88

Dustmuz skriver:

ja, morale er godt, Dobbelt morale, dobbelt så godt hehe

ja der foregår mange ting i verdenen som man gerne så ændret, men som man ikke kan gøre ret meget ved, da det er en del af den kultur som er det pågældene sted.

jeg så da også gerne at folk behandlede deres dyr med samme respekt som de behandler andre mennesker..
hvis man fx. ser de der dyrepoliti serier som køre på Animal planet (min kæreste kan godt lide at se dem)
Folk som disse, burde oftes ikke have dyr og sådanne ting ville man jo gerne have ændret..
men jeg som person kan jo ikke ændre det..
Selvom dette ville være rart..

en anden ting som fx Krig..
Hvorfor skal en præsident eller sådan, sende 100.000 soldater i døden, hvorfor ikke bare tage de 2 landes overhovede, sætte i et bur, og lade dem slås til døden eller en af dem giver op..
på den måde undgik man massemord.

haha, korrekt

Jeg krummer ofte tæer over andre kulturer, og prøver egentlig bare at lukke øjnene for det. På det punkt kan vi jo ingenting gøre, så vil jeg hellere bare lade som om det ikke er der, og leve i min lille bobbel. Ellers så ville mit liv da være overvældet af bekymringer!

PUHA, de serier kan jeg ikke se! Det skærer for dybt i hjertet - jeg er helt enig med dig i, at de mennesker IKKE burde have dyr. For satan, hvor er det bare grumt. Så ja - gid man ene mand kunne gøre noget. Jeg har, siden jeg var lille, sagt at når jeg bliver pensionist så skal jeg være fredsaktivist  Men jeg skal dog aldrig ud og kæmpe mod dem der fanger hvaler osv. Det kan mit hjerte heller ikke holde til 

Åh ja, krig er satme også en uheldig ting her i verden....

Anmeld

19. juli 2012

Father

Mon ikke der er tale om et mediestunt?

Anmeld

19. juli 2012

Dinna88

Kvinde2970 skriver:

http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/tv/article1794329.ece

Nej, de afliver ingen hundehvalp. Så meget postyr for ingen ting Folk burde bruge deres sunde skepsis over for artikler fra EB!

Nu håber jeg du læste, at jeg tydeligt skrev at jeg ikke forholder mig kritisk overfor eb og bt fordi jeg ikke ved nok om aviserne til det - men at jeg vil lade andre om det. Men tak for linket Det er da ved gud befriende at vide.

Anmeld

19. juli 2012

Dinna88

Father skriver:

Mon ikke der er tale om et mediestunt?

Der er lige blevet linket til at de ikke aflivet en hund, så det kan jo sagtens have været et mediestunt

Anmeld

19. juli 2012

Dustmuz

haha, korrekt

Jeg krummer ofte tæer over andre kulturer, og prøver egentlig bare at lukke øjnene for det. På det punkt kan vi jo ingenting gøre, så vil jeg hellere bare lade som om det ikke er der, og leve i min lille bobbel. Ellers så ville mit liv da være overvældet af bekymringer!

PUHA, de serier kan jeg ikke se! Det skærer for dybt i hjertet - jeg er helt enig med dig i, at de mennesker IKKE burde have dyr. For satan, hvor er det bare grumt. Så ja - gid man ene mand kunne gøre noget. Jeg har, siden jeg var lille, sagt at når jeg bliver pensionist så skal jeg være fredsaktivist  Men jeg skal dog aldrig ud og kæmpe mod dem der fanger hvaler osv. Det kan mit hjerte heller ikke holde til 

Åh ja, krig er satme også en uheldig ting her i verden....

nu skulle der gerne være en del år til du bliver pensionist..
men når den tid kommer, så skal du da bare have stukket en baonet i hånden og så ud og fange Hvalfangere hehe

Anmeld

19. juli 2012

chael

Jeg vil se det før jeg tror det!

Det er garenteret løse rygter, for at få noget at snakke om og noget til at forarge folk

Ja, jeg tror sgu ikke på det!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.