Dinna88 skriver:
LJE
Jeg har set meget lidt af programmet, så jeg kender ikke til de andre udfordringer! Men jeg synes det er absurd - det er jo ikke UNDERHOLDNING for seerne længere. Det er sgu da sjovere at se en ung, sej mand sidde i et bur med en kat og hyle af angst, hvis de endelig VIL lave sådan et program
Tog de huset fra en fattig familie????
Jeg har set begge programmer. Omtalte kalv, skulle slagtes uanset og det blev gjort kontrolleret, og på samme måde som når de bliver slagtet. Hvad den angår, er jeg nok lidt anderledes, sød kalv jo, men kødet i køledisken kommer jo et sted fra, og så længe dyret aflives forsvarligt, har jeg ikke et problem med det. Synes da næsten det var værre da de skulle brændemærke og klippe øreflippen af en ko i zulu kvægræs.
Hvad angår familie, tog de ikke deres hus. De 2 deltagere fik mulighed for at give en meget fattig familie et bedre hus, men valgte bare den ene pengene, fik de ikke det nye hus, så de tog begge pengene. Men de mistede ikke det hus de havde. Håbede dog, de begge valgte nyt hus til familien. Frygteligt at se hvordan de boede, og man ville ønske man kunne hjælpe
Anmeld