Showet "fristet" går til ekstremer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
MorDk skriver:

Det er ikke noget de gør... men de får udfrodringen.... (det er jeg næsten sikker på) Jeg så et afsnit hvor de fik spørgsmålet om de vil blende nogle guldfisk. Da de svarede JA og tændte for knappen, kunne den ikke starte... Men det var svaret om de ville eller ej der var afgørende...

Så tænker at det er udfordringen... men det bliver aldrig ført ud i livet OG hvis det gør, så ER det direkte SYGT!

Nej. Det er ikke kun udfordringen. Så igår afsnittet hvor der var en der skød kalven med en boltpistol  Hun havde selvfølgelig valget om ikke at gøre det men hun gjorde det sq for lusede 10000 kr

Man så ikke kalven da hun skød den og heller ikke efter men alligevel... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

Kløver

Dinna88 skriver:

LJE

Jeg har set meget lidt af programmet, så jeg kender ikke til de andre udfordringer! Men jeg synes det er absurd - det er jo ikke UNDERHOLDNING for seerne længere. Det er sgu da sjovere at se en ung, sej mand sidde i et bur med en kat og hyle af angst, hvis de endelig VIL lave sådan et program

Tog de huset fra en fattig familie????

Jeg har set begge programmer. Omtalte kalv, skulle slagtes uanset og det blev gjort kontrolleret, og på samme måde som når de bliver slagtet. Hvad den angår, er jeg nok lidt anderledes, sød kalv jo, men kødet i køledisken kommer jo et sted fra, og så længe dyret aflives forsvarligt, har jeg ikke et problem med det. Synes da næsten det var værre da de skulle brændemærke og klippe øreflippen af en ko i zulu kvægræs.
Hvad angår familie, tog de ikke deres hus. De 2 deltagere fik mulighed for at give en meget fattig familie et bedre hus, men valgte bare den ene pengene, fik de ikke det nye hus, så de tog begge pengene. Men de mistede ikke det hus de havde. Håbede dog, de begge valgte nyt hus til familien. Frygteligt at se hvordan de boede, og man ville ønske man kunne hjælpe

Anmeld

28. august 2012

Kløver

Muhmi skriver:

Jeg har lige snakket med Dr1 og sendt en mail til dem om at de skal blæse den her historie helt op så vi kan få straffet de mennesker der er indvildveret!!

Kan så oplyse dr ikke er bedre, i deres program bonderøven, slagter han på et tidspunkt en ged, Men det er måske ok når man gør det på den landlige måde, selvom formålet er det samme, og ingen af dyrene lider ?

Anmeld

28. august 2012

Benjamins'mor

Vil indskyde at hunden IKKE bliver aflivet!

Anmeld

29. august 2012

Muhmi

Maja84 skriver:

Kan så oplyse dr ikke er bedre, i deres program bonderøven, slagter han på et tidspunkt en ged, Men det er måske ok når man gør det på den landlige måde, selvom formålet er det samme, og ingen af dyrene lider ?

Jeg synes ligemeget hvad at det ikke er iorden at bruge slagtning som underholdning, ligemeget om det er bonderøven eller om det er en dulle i fristet...

Det er et liv og det skal ikke bruges som underholdning, men man skal vise respekt for det kød der har ladt livet for at jeg kan spise det...

Jeg er kødæder og jeg ved så udemærket hvor kødet kommer fra, men jeg behandler det kød jeg spiser med respekt, jeg leger ikke med det...

Anmeld

29. august 2012

Mettefpigen

Dinna88 skriver:

Det handler om dyremishandling, men der er INGEN billeder og INGEN detaljer. Der står "blot" at to af udfordringerne i Fristet er at en kalv og en hundehvalp må lade livet for at de kan få penge. Og det siger de ja til. 

Nogle mennesker er fandme syge i hovederne. Dem står bag programmet, ja, men godt nok også deltagerne!! Hvad fanø er det for noget. Jeg troede først ikke på at det kunne være rigtigt.... Men kan ikke se andet nogle steder??

HVIS det er rigtigt, så er der godt nok nogle der må sove dårligt om natten - for PENGE!

http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/tv/article1794155.ece

Jeg mener at jwg har set at der ikk er noget med dyremishandling i programmet... Det er fake....

Anmeld

29. august 2012

Kløver

Muhmi skriver:

Jeg synes ligemeget hvad at det ikke er iorden at bruge slagtning som underholdning, ligemeget om det er bonderøven eller om det er en dulle i fristet...

Det er et liv og det skal ikke bruges som underholdning, men man skal vise respekt for det kød der har ladt livet for at jeg kan spise det...

Jeg er kødæder og jeg ved så udemærket hvor kødet kommer fra, men jeg behandler det kød jeg spiser med respekt, jeg leger ikke med det...

Vi er enige om man ikke leger med maden, jeg ser nu heller som desideret underholdning, jeg ser aspektet i det at gøre nogle ting, man ellers ikke ville gøre. Om koen/kalven bliver slagtet foran et kamera, tror jeg ikke gør den store forskel, uanset om der er kamera på eller ej. Der laves jo også dokumentar programmer hvor man ser kyllinger blive slagtet, eller grise.

Kan godt forstå nogle ikke vil se programmet og synes det er for meget, men blive så forarget at man vil blæse det op i nyheder, er i min verden lige overkanten, så synes jeg det var bedre at bruge krudtet på de levende dyr, som lever under dårlige vilkår

Anmeld

29. august 2012

Faith

Det håber jeg fandme ikke er rigtigt!.

Anmeld

29. august 2012

Kofoed.

Ved ikke om nogen har skrevet, men på tv 3 facebook side skriver de, at hunden har det godt og ingen skade har fået, men at koen blev slagtet under forsvarlige forhold, så mistankerne køre på, at det var løs krudt der blev skudt med, men de har ikke ville svare yderligere på det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.