Showet "fristet" går til ekstremer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2012

4kløver

Talbutikken skriver:

Kunne det tænkes at de har taget en hundehvalp der skulle aflives alligevel ? Og det med kalven kan jeg da virkelig ikke se det store problem i da de jo skal spise den bagefter... For så er vi jo alle dyremishandler, for vi andre spiser også kalv, gris, lam osv.

For det tredje, programmet ville slet ikke eksitsere hvis ikke det var fordi de fik omtale i sådanne nogle tråde som denne og andre steder på nettet som netop gør at folk bliver nød til at se det... ja undskyld mig

Ja de får da opstået det de vil. Og så kan de unge også se hvor kødet kommer fra. (dem der er med i det)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

isabellasmor

Talbutikken skriver:

Kunne det tænkes at de har taget en hundehvalp der skulle aflives alligevel ? Og det med kalven kan jeg da virkelig ikke se det store problem i da de jo skal spise den bagefter... For så er vi jo alle dyremishandler, for vi andre spiser også kalv, gris, lam osv.

For det tredje, programmet ville slet ikke eksitsere hvis ikke det var fordi de fik omtale i sådanne nogle tråde som denne og andre steder på nettet som netop gør at folk bliver nød til at se det... ja undskyld mig

Enig. Selvfølgelig går de da ikke ud og slår et tilfældigt dyr ihjel, det er nok en dyreelsker der skal aflive som du siger, et dyr i stedet for at lægen gør det eller noget i den stil. HVIS de overhovedet gør det og det ikke er en af de "snyde" udfordringer som med guldfiskene... 

Anmeld

19. juli 2012

Glad Giraf

Dinna88 skriver:

Men - det er da ikke logisk at lave snyde udfordringer, og så lave the real deal? Jeg ser ikke programmet, derfor er jeg lidt lost Jeg så nogle afsnit da det først kom frem, men det var så håbløst dårligt, at jeg hurtigt opgav.

Nej, der må sgu sidde nogle syge mennesker bag programmet!

Men de kan vel ikke blive ved med at "skåne" folk, så er ideen med fristelserne ligesom væk men for søren hvor er det vildt hvad folk gør for penge

Så de første afsnit af sidste sæson, men var pænt højgravid så kunne ikk altid holde mig vågen... Jeg er en sucker for reality men holder mig til Big brother eller noget andet i denne omgang

Vil ikk vide hvad de finder på til næste sæson

Anmeld

19. juli 2012

Dinna88

Talbutikken skriver:

Det kunne det da nok godt. Men det gør det ikke mere rigtigt i mine øjne. Derudover så skriver du til en vegetar, så ja - hvad jeg mener om det, vil du nok slet ikke vide 

Du behøver skam ikke undskylde. Jeg laver gladeligt sådan en tråd her, da jeg er SIKKER på (som du kan se) at den oplyser folk der er lige så meget imod det som jeg er.

Anmeld

19. juli 2012

Dinna88

4kløver skriver:

Tror ikke på at det vil blive vist i tv at de slagter den kavl som de så skal spise.
Tror det bliver det samme med hunden som de gjorde med guldfisk. Ingen dyr lider.. Tv3 vil da ikke midste deres seer. Nu må vi se om der bliver seer storm til den tid.

Jeg er som skrevet heller ikke spor kildekritisk overfor artiklen, så ja, jeg håber du har ret!!

Anmeld

19. juli 2012

Dinna88

Muhmi skriver:

Jeg har lige snakket med Dr1 og sendt en mail til dem om at de skal blæse den her historie helt op så vi kan få straffet de mennesker der er indvildveret!!

Hold da op  Hvor er du sej!

Anmeld

19. juli 2012

Dinna88

Nina1988 skriver:

Men de kan vel ikke blive ved med at "skåne" folk, så er ideen med fristelserne ligesom væk men for søren hvor er det vildt hvad folk gør for penge

Så de første afsnit af sidste sæson, men var pænt højgravid så kunne ikk altid holde mig vågen... Jeg er en sucker for reality men holder mig til Big brother eller noget andet i denne omgang

Vil ikk vide hvad de finder på til næste sæson

Nej, men de må bestemt gerne holde det etisk korrekt - jeg er sgu ligeglad med om de sætter en slange på skuldrene af en der er panisk angst for slanger, eller om de (som jeg skrev tidligere) smider en sej gut ind i et bur med en KAT fordi han er panisk bange for katte.  No harm done  - Men ja, det er satme da vildt hvad folk vil gøre for penge. 

Jeg er også BIG time sucker for reality, men det skal være god reality, ikke sådan noget pjat som fristet, hvor de ikke en gang har en vært der kan finde ud af sit arbejde  

Nej........ heller ikke jeg.

Anmeld

19. juli 2012

Dustmuz

Nu spørger jeg bare dumt..
Hvor mange debatter skal der være om netop DETTE emne..

Tror jeg har set 4-6 allerede nu..

Men hvis i har så meget imod det, så svar mig på følgende spørgsmål, og vær ærlige

Hvorfor spiser i kød og køber læder, hvis i ikke kan slå et andet dyr ihjel??

Anmeld

19. juli 2012

Dinna88

Dustmuz skriver:

Nu spørger jeg bare dumt..
Hvor mange debatter skal der være om netop DETTE emne..

Tror jeg har set 4-6 allerede nu..

Men hvis i har så meget imod det, så svar mig på følgende spørgsmål, og vær ærlige

Hvorfor spiser i kød og køber læder, hvis i ikke kan slå et andet dyr ihjel??

Det er da et forholdsvis dumt spørgsmål, eftersom vi ikke kan svare på det. Så du eventuelt at Muhmi havde lavet sin, uden at se min? Og jeg lavede tråden som noget af det første jeg loggede på  i morges, og har siden da ikke været hjemme, men er så lige logget på nu. Så ja - dumt spørgsmål, som jeg desværre ikke kan svare - beklager

Det gør jeg heller ikke  Så det spørgsmål var da meget nemt at svare på. 

Anmeld

19. juli 2012

Dustmuz

Dinna88 skriver:

Det er da et forholdsvis dumt spørgsmål, eftersom vi ikke kan svare på det. Så du eventuelt at Muhmi havde lavet sin, uden at se min? Og jeg lavede tråden som noget af det første jeg loggede på  i morges, og har siden da ikke været hjemme, men er så lige logget på nu. Så ja - dumt spørgsmål, som jeg desværre ikke kan svare - beklager

Det gør jeg heller ikke  Så det spørgsmål var da meget nemt at svare på. 

ja okay.. Du er så lovligt undskyld

Nice.. ja det var et nemt svar

jeg forstår bare ikke altid hvorfor folk går i spåner over noget som dette..

tjek nogen af de asiatiske lande, og sådan noget som hund, kat, rotte, mus osv. er madvare derovre..

har kun hørt at hund skulle smage godt, har dog aldrig selv smagt det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.