Showet "fristet" går til ekstremer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2012

Dustmuz

Dinna88 skriver:

haha, evil you!!!! Men chancen for Aarhus er betydeligt mindre end Aalborg, desværre. Er fra Randers, så jeg vil meget gerne til Aarhus.

1. prioritet er engelsk, 2. prioritet er Nordisk litteratur, bedre kendt som dansk  Og så smutter jeg måske forbi Odense og tager mit sidefag, oldtidskunstskab.

jah.. jeg er nu ret ond hehe
det siger min kæreste i hvert fald jeg er når jeg driller hende

Lyder spændene..
men håber da du kommer ind i århus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

Dinna88

Dustmuz skriver:

jah.. jeg er nu ret ond hehe
det siger min kæreste i hvert fald jeg er når jeg driller hende

Lyder spændene..
men håber da du kommer ind i århus

Hende må jeg erklære mig enig med 

Det er super spændende - tak 

Anmeld

19. juli 2012

Dustmuz

Dinna88 skriver:

Hende må jeg erklære mig enig med 

Det er super spændende - tak 

hehe... nu er det da vidst jer som er onde hehe

krydser fingre

Anmeld

19. juli 2012

Dinna88

Dustmuz skriver:

hehe... nu er det da vidst jer som er onde hehe

krydser fingre

Never

mange tak

Anmeld

19. juli 2012

bobbles

Dinna88 skriver:

Det handler om dyremishandling, men der er INGEN billeder og INGEN detaljer. Der står "blot" at to af udfordringerne i Fristet er at en kalv og en hundehvalp må lade livet for at de kan få penge. Og det siger de ja til. 

Nogle mennesker er fandme syge i hovederne. Dem står bag programmet, ja, men godt nok også deltagerne!! Hvad fanø er det for noget. Jeg troede først ikke på at det kunne være rigtigt.... Men kan ikke se andet nogle steder??

HVIS det er rigtigt, så er der godt nok nogle der må sove dårligt om natten - for PENGE!

http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/tv/article1794155.ece

der er ingen dyr der dør! det har værten for kort tid siden meldt til ekstra bladet, det kan læses på nettet

Anmeld

19. juli 2012

Dinna88

Frøken Christiansen skriver:

der er ingen dyr der dør! det har værten for kort tid siden meldt til ekstra bladet, det kan læses på nettet

Jeps jeps, det er linket til her i tråden

Anmeld

19. juli 2012

MortilElias2010

Frøken Christiansen skriver:

Mjah han melder ud at der ikke er nogen hundehvalp der dør i programmet 

Anmeld

28. august 2012

mpr

Synes det er så grotesk! Har heldigvis ikke set det men har hørt og læst en masse og at de har valgt at gøre det i et land hvor dansk dyrelovgivning ikke kan gøre noget er jeg næsten overbevist om er bevist! Forstår ikke hvordan de kan tro at de kan gøre sådan noget uden at få problemer med mindst halvdelen af danmark. Man bruger bare ikke dyrs død som underholdning og så er jeg fuldstændig ligeglad med om dyret skulle have været slagtet uanset hvad. Det kan jo også bare være noget de har fyrret af for ikke at blive slagtet.. Hvilket de så blev alligevel. Og er forarget over at de bliver ved og vil bede en af dem om at bestemme om en hundehvalp skal aflives.. Man afliver bare IKKE dyr kun for underholdningens skyld.. Menneskerne der er med i fristet har selv stillet op. Det har dyrerne ikke!

Anmeld

28. august 2012

MortilElias2010

Udbud og efterspørgsel - desværre! 

Anmeld

28. august 2012

Pige2009

Dinna88 skriver:

Det handler om dyremishandling, men der er INGEN billeder og INGEN detaljer. Der står "blot" at to af udfordringerne i Fristet er at en kalv og en hundehvalp må lade livet for at de kan få penge. Og det siger de ja til. 

Nogle mennesker er fandme syge i hovederne. Dem står bag programmet, ja, men godt nok også deltagerne!! Hvad fanø er det for noget. Jeg troede først ikke på at det kunne være rigtigt.... Men kan ikke se andet nogle steder??

HVIS det er rigtigt, så er der godt nok nogle der må sove dårligt om natten - for PENGE!

http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/tv/article1794155.ece

Tjans... Har aldrig forstået, hvorfor nogen gider beskæftige sig med reality programmer, endsige se dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.