Showet "fristet" går til ekstremer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.436 visninger
68 svar
0 synes godt om
19. juli 2012

Dinna88

Det handler om dyremishandling, men der er INGEN billeder og INGEN detaljer. Der står "blot" at to af udfordringerne i Fristet er at en kalv og en hundehvalp må lade livet for at de kan få penge. Og det siger de ja til. 

Nogle mennesker er fandme syge i hovederne. Dem står bag programmet, ja, men godt nok også deltagerne!! Hvad fanø er det for noget. Jeg troede først ikke på at det kunne være rigtigt.... Men kan ikke se andet nogle steder??

HVIS det er rigtigt, så er der godt nok nogle der må sove dårligt om natten - for PENGE!

http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/tv/article1794155.ece

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

Glad Giraf

Det er fuldstændigt vanvittigt, havde ellers tænkt mig at se det, men jeg må boycotte programmet... Håber ingen støtter det ved at se det!!!

Anmeld

19. juli 2012

MorDk

Det er ikke noget de gør... men de får udfrodringen.... (det er jeg næsten sikker på) Jeg så et afsnit hvor de fik spørgsmålet om de vil blende nogle guldfisk. Da de svarede JA og tændte for knappen, kunne den ikke starte... Men det var svaret om de ville eller ej der var afgørende...

Så tænker at det er udfordringen... men det bliver aldrig ført ud i livet OG hvis det gør, så ER det direkte SYGT!

Anmeld

19. juli 2012

Dinna88

Nina1988 skriver:

Det er fuldstændigt vanvittigt, havde ellers tænkt mig at se det, men jeg må boycotte programmet... Håber ingen støtter det ved at se det!!!

Jeg har heldigvis ikke kanalen. Men værten er også så ringe, at jeg ikke kan holde ud at se det.

Men  at du gør det! Tænk hvis de slet ikke advarer imod det. 

Anmeld

19. juli 2012

MorDk

Nu læste jeg ikke linket.... (sorry) Der står jo at de lader livet! OMFG! Det er jo SYGT! Nægter at se det! Lorteprogram!!!!

Anmeld

19. juli 2012

Kay

wow synteg godt nok det er grotesk!!!

også at tage hjemmet fra en fattig tailansk familie for selv at få penge

er så glad for jeg aldrig har set det... kunne aldrig finde på at se sådan et program!!!

Anmeld

19. juli 2012

Dinna88

MorDk skriver:

Det er ikke noget de gør... men de får udfrodringen.... (det er jeg næsten sikker på) Jeg så et afsnit hvor de fik spørgsmålet om de vil blende nogle guldfisk. Da de svarede JA og tændte for knappen, kunne den ikke starte... Men det var svaret om de ville eller ej der var afgørende...

Så tænker at det er udfordringen... men det bliver aldrig ført ud i livet OG hvis det gør, så ER det direkte SYGT!

Virkelig? Så kan alle da sige ja. men i artiklen står der da at "kræet må lade livet," eller hvad det nu er.

Anmeld

19. juli 2012

Dinna88

Kay skriver:

wow synteg godt nok det er grotesk!!!

også at tage hjemmet fra en fattig tailansk familie for selv at få penge

er så glad for jeg aldrig har set det... kunne aldrig finde på at se sådan et program!!!

Jeg har set meget lidt af programmet, så jeg kender ikke til de andre udfordringer! Men jeg synes det er absurd - det er jo ikke UNDERHOLDNING for seerne længere. Det er sgu da sjovere at se en ung, sej mand sidde i et bur med en kat og hyle af angst, hvis de endelig VIL lave sådan et program

Tog de huset fra en fattig familie????

Anmeld

19. juli 2012

Muhmi

Dinna88 skriver:

Det handler om dyremishandling, men der er INGEN billeder og INGEN detaljer. Der står "blot" at to af udfordringerne i Fristet er at en kalv og en hundehvalp må lade livet for at de kan få penge. Og det siger de ja til. 

Nogle mennesker er fandme syge i hovederne. Dem står bag programmet, ja, men godt nok også deltagerne!! Hvad fanø er det for noget. Jeg troede først ikke på at det kunne være rigtigt.... Men kan ikke se andet nogle steder??

HVIS det er rigtigt, så er der godt nok nogle der må sove dårligt om natten - for PENGE!

http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/tv/article1794155.ece

Åh, så ikke du havde oprettet også....

Men ja det er fuldstændig absurd... Jeg kan slet slet ikke forholde mig til den opførsel, derfor er jeg meldt ud af gruppen "homosapiens" fra dags dato...

Anmeld

19. juli 2012

MorDk

Dinna88 skriver:

Virkelig? Så kan alle da sige ja. men i artiklen står der da at "kræet må lade livet," eller hvad det nu er.

Jeg bliver altså lidt i tvivl nu... MEN udfra linket du har smidt så virker det til de "lader livet" OMG!

Lorteprogram!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.