Showet "fristet" går til ekstremer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2012

MortilElias2010

MorDk skriver:

Det er ikke noget de gør... men de får udfrodringen.... (det er jeg næsten sikker på) Jeg så et afsnit hvor de fik spørgsmålet om de vil blende nogle guldfisk. Da de svarede JA og tændte for knappen, kunne den ikke starte... Men det var svaret om de ville eller ej der var afgørende...

Så tænker at det er udfordringen... men det bliver aldrig ført ud i livet OG hvis det gør, så ER det direkte SYGT!

Det var jo sidste udgave af det der omhandlede guldfiskene. Havde længe boycuttet programmet og har på ingen måde lyst til at se det og gør det heller ikke. Men igen håber virkelig at det er en hear-say uden old i, kan slet ikke i mit hjerte forstå hvis de fuldføre det og bare tanken - tv-værten skal ikke vise sig i offentligheden efterfølgende hvis det er sandt! Men det er en anonym der har sagt det videre, så det er ikke til at sige. Og så er det EB, de er ikke kendt for at skrive virkeligheden i detaljer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

Kay

Dinna88 skriver:

Jeg har set meget lidt af programmet, så jeg kender ikke til de andre udfordringer! Men jeg synes det er absurd - det er jo ikke UNDERHOLDNING for seerne længere. Det er sgu da sjovere at se en ung, sej mand sidde i et bur med en kat og hyle af angst, hvis de endelig VIL lave sådan et program

Tog de huset fra en fattig familie????

det står der da i bunden af artiklen de gjorde...

ja lige netop... eller at de skal spise en bile eller sådan noget... men at skulle dræbe dyr... NEJ!!! det er bestemt ik underholdende...

Anmeld

19. juli 2012

Dinna88

MorDk skriver:

Nu læste jeg ikke linket.... (sorry) Der står jo at de lader livet! OMFG! Det er jo SYGT! Nægter at se det! Lorteprogram!!!!

Nemlig - der står direkte at de lader livet  

Anmeld

19. juli 2012

Dinna88

Muhmi skriver:

Åh, så ikke du havde oprettet også....

Men ja det er fuldstændig absurd... Jeg kan slet slet ikke forholde mig til den opførsel, derfor er jeg meldt ud af gruppen "homosapiens" fra dags dato...

Wups, har du også lavet en tråd?

Den er jeg med på! Jeg finder mig en ny race. 

Anmeld

19. juli 2012

Glad Giraf

MorDk skriver:

Det er ikke noget de gør... men de får udfrodringen.... (det er jeg næsten sikker på) Jeg så et afsnit hvor de fik spørgsmålet om de vil blende nogle guldfisk. Da de svarede JA og tændte for knappen, kunne den ikke starte... Men det var svaret om de ville eller ej der var afgørende...

Så tænker at det er udfordringen... men det bliver aldrig ført ud i livet OG hvis det gør, så ER det direkte SYGT!

De ved jo ikke når de får udfordringen om den er snyd eller ej...

Jeg fatter slet ikk hvordan man kan få ideen "Hey lad os da myrde nogle uskyldige dyr for sjov, det vil folk eeeelske"

Anmeld

19. juli 2012

Dinna88

MortilElias2010 skriver:

Det var jo sidste udgave af det der omhandlede guldfiskene. Havde længe boycuttet programmet og har på ingen måde lyst til at se det og gør det heller ikke. Men igen håber virkelig at det er en hear-say uden old i, kan slet ikke i mit hjerte forstå hvis de fuldføre det og bare tanken - tv-værten skal ikke vise sig i offentligheden efterfølgende hvis det er sandt! Men det er en anonym der har sagt det videre, så det er ikke til at sige. Og så er det EB, de er ikke kendt for at skrive virkeligheden i detaljer 

Lige med det med at at det er eb, så aner jeg ikke hvordan jeg kildekritisk skal forholde mig til dem, derfor skrev jeg også som jeg gjorde - så der, som f.eks. dig, kan komme nogle vise kvinder med noget kildekritik

Men altså, jeg tror, hvis dette er virkeligt, at der bliver ramaskrig. Men de blendede altså ikke guldfisken, men de troede de skulle gøre det? Den der fik den udfordring må også have en dårlig smag i munden i dag.

Anmeld

19. juli 2012

Dinna88

Nina1988 skriver:

De ved jo ikke når de får udfordringen om den er snyd eller ej...

Jeg fatter slet ikk hvordan man kan få ideen "Hey lad os da myrde nogle uskyldige dyr for sjov, det vil folk eeeelske"

Men - det er da ikke logisk at lave snyde udfordringer, og så lave the real deal? Jeg ser ikke programmet, derfor er jeg lidt lost Jeg så nogle afsnit da det først kom frem, men det var så håbløst dårligt, at jeg hurtigt opgav.

Nej, der må sgu sidde nogle syge mennesker bag programmet!

Anmeld

19. juli 2012

Talbutikken

Kunne det tænkes at de har taget en hundehvalp der skulle aflives alligevel ? Og det med kalven kan jeg da virkelig ikke se det store problem i da de jo skal spise den bagefter... For så er vi jo alle dyremishandler, for vi andre spiser også kalv, gris, lam osv.

For det tredje, programmet ville slet ikke eksitsere hvis ikke det var fordi de fik omtale i sådanne nogle tråde som denne og andre steder på nettet som netop gør at folk bliver nød til at se det... ja undskyld mig

Anmeld

19. juli 2012

4kløver

Tror ikke på at det vil blive vist i tv at de slagter den kavl som de så skal spise.
Tror det bliver det samme med hunden som de gjorde med guldfisk. Ingen dyr lider.. Tv3 vil da ikke midste deres seer. Nu må vi se om der bliver seer storm til den tid.

Anmeld

19. juli 2012

Muhmi

Dinna88 skriver:

Wups, har du også lavet en tråd?

Den er jeg med på! Jeg finder mig en ny race. 

Jeg har lige snakket med Dr1 og sendt en mail til dem om at de skal blæse den her historie helt op så vi kan få straffet de mennesker der er indvildveret!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.