Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nadia&Daniel skriver: SUPER - de var der ikke forleden.. Billede nr. 2 har jeg lige købt 2 par af i dag - I STR. 92!!!!
SUPER - de var der ikke forleden.. Billede nr. 2 har jeg lige købt 2 par af i dag - I STR. 92!!!!
Ja de bukser har jeg også valgt
Men H&M har lavet om i deres børne og pige afdeling. Nu går børnetøjet op til str 92. Pigeafdelingen starter også først fra str 92 hvor de tidligere startede fra str 86.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
spj skriver: Min datter har haft de samme bukser, men de er desværre blevet alt for korte. Jeg synes også de bukser var så gode, fordi de kunne bevæge sig frit i dem.Jeg har også så svært ved at finde busket til hende nu, så hvis du finder nogen må du meget gerne sige til.Jeg købte et par rigtige cowboy bukser til hende fordi jeg ikke kunne finde andet, men er ikke særlig glad for dem. De er så stramme og stive i det at hun dårligt kan bevæge sig. Hun falder ret tit i dem, så de bliver nærmest kun brugt hvis jeg ved hun ikke skal ud og lege.
Min datter har haft de samme bukser, men de er desværre blevet alt for korte. Jeg synes også de bukser var så gode, fordi de kunne bevæge sig frit i dem.Jeg har også så svært ved at finde busket til hende nu, så hvis du finder nogen må du meget gerne sige til.Jeg købte et par rigtige cowboy bukser til hende fordi jeg ikke kunne finde andet, men er ikke særlig glad for dem. De er så stramme og stive i det at hun dårligt kan bevæge sig. Hun falder ret tit i dem, så de bliver nærmest kun brugt hvis jeg ved hun ikke skal ud og lege.
De har lige fået to modeller hjem - den ene virker lang i modellen
Betina&nicoline skriver: Ja de bukser har jeg også valgt Men H&M har lavet om i deres børne og pige afdeling. Nu går børnetøjet op til str 92. Pigeafdelingen starter også først fra str 92 hvor de tidligere startede fra str 86.
Har de ikke fået lavet om endnu i min H&M, men på nettet har de
Så er der blevet bestilt tøj for 600.- (+ de 400.- jeg brugte i H&M og Name It i dag) - godt der snart er børnepenge
der er lige kommet nyt stort katalog med posten idag og der var da nogen søde cowboybukser i.. er ret sikker på det var fra 92 af..
Nadia&Daniel skriver: Har de ikke fået lavet om endnu i min H&M, men på nettet har de
Jeg synes det er meget rart at børnetøjet går op til en str 92. Så har jeg min "baby" lidt endnu inden hun skal ligne en lille pige
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
Nadia&Daniel skriver: De har lige fået to modeller hjem - den ene virker lang i modellen
Babymor2010 skriver: Ihhhh jeg vil også have en Føtex der har bare et normalt udvalg af børnetøj
Ihhhh jeg vil også have en Føtex der har bare et normalt udvalg af børnetøj
ser også RIGTIG MEGET frem til at Føtex åbner i Skanderborg til oktober
Nadia&Daniel skriver: Laura (og jeg) er glad for de der bløde cowboy bukser fra H&M - men de stopper i str. 86 Synes også det er for voksen med den type cowboy de har
Laura (og jeg) er glad for de der bløde cowboy bukser fra H&M - men de stopper i str. 86
Synes også det er for voksen med den type cowboy de har
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128