Er træt af H&M lige for tiden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Har det lidt ligesom dig, og så synes jeg slet ikk det har det største udvalg af tøj efter str 86.
Så jeg handler rigtig meget i lidl, bilka, kviqkly (staves?), føtex..
Er vildt glad for det tøj og så koster det ikk ret meget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

Clisolka

Silas&Mille skriver:

Har I kigget i Bilka eller Føtex?

Er selv helt vild med deres børnetøj. Kunne købe mig fattig ;P

Mener jeg så nogle bløde cowboy bukser i Bilka i dag. 

Ihhhh jeg vil også have en Føtex der har bare et normalt udvalg af børnetøj 

Anmeld

17. juli 2012

chael

Føtex og Kvickly har vi oftes haft gode erfaringer med

Anmeld

17. juli 2012

chael

Og bilka

Anmeld

17. juli 2012

hende-nanna

Nadia&Daniel skriver:

Jeg har altid været super glad for H&M'S børnetøj - synes det er fint, til gode priser og perfekt både til vuggestue, hjemme og festlige lejligheder. Men lige pt. er jeg så træt af dem.

Laura er i str. 86 lige pt. og skal snart op i str. 92 i bukser, men i min egen H&M børneafdeling (str. 86 og op) er det kun cowboybukser som nærmest ligner dem unge mennesker går i. Som om de små børn skal blive hurtigt voksne..

Ville ønske Laura kunne være i str. 86 (bare lige nogle år endnu).. Men de vokser jo

Hvor køber I cowboybukser henne??

Har du kigget på H&M's hjemmeside? Synes tit det er mere overskueligt end butikkerne :-)

Ellers ved jeg man kan få lignende busker hos POMPdeLUX - dog er de så også bare dyrere 

Anmeld

17. juli 2012

MKBP

Profilbillede for MKBP
Nadia&Daniel skriver:

Jeg har altid været super glad for H&M'S børnetøj - synes det er fint, til gode priser og perfekt både til vuggestue, hjemme og festlige lejligheder. Men lige pt. er jeg så træt af dem.

Laura er i str. 86 lige pt. og skal snart op i str. 92 i bukser, men i min egen H&M børneafdeling (str. 86 og op) er det kun cowboybukser som nærmest ligner dem unge mennesker går i. Som om de små børn skal blive hurtigt voksne..

Ville ønske Laura kunne være i str. 86 (bare lige nogle år endnu).. Men de vokser jo

Karla har også brugt netop dem som du beskriver fra H&M og synes heller ikke jeg har kunnet finde andre - gider heller ikke at de presser på mavsen  Så sidst købte jeg disse fra NameIt:

MINI AGGA BAGGY DENIM PANT, DENIM, mainDem har vi været rigtig glade for !!

//Mette

Anmeld

17. juli 2012

blomst84

Pompdelux kan jeg klart anbefale og de har tit udsalg så det er billigere end HogM

Anmeld

17. juli 2012

helle85

Nadia&Daniel skriver:

her er et link fra ellos hvor de har nogen bare ikke helt magen til dem du har billede af

http://www.ellos.dk/d/Underdele-Jeans/EllosKids/_/N-1z141pmZ1z141rwZ1z141o3Z1z141o8?Nr=273480

Anmeld

18. juli 2012

Nadia&Daniel

Tak for nogle gode sider  

Anmeld

18. juli 2012

Maja_4000

Babymor2010 skriver:

Jeg køber altid cowboybukser til Isabella hos Name It - jeg elsker det mærke af tøj til hende, og så passer det hende perfekt 

Jeg elsker også Name Its bukser .. Jeg kan nemlig også bedst lide de bløde cowboybukser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.