Er træt af H&M lige for tiden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2012

Den lykkelige

Jeg har lige købt to søde par i name it i str 92

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

Noneother

Jeg sværger til "Name it" Samme pris, men meget bedre kvalitet/udvalg end H&M

-og så kender chefen mig efterhånden, så det tager aldrig lang tid at få brugt 1000kr. til lillemanden.

Anmeld

18. juli 2012

Mumto3

Nadia&Daniel skriver:

Det er nemlig ikke leggings, men rigtigt bukser (dog i blødt cowboy, og uden lynlås og alt det der)

Katvig har nogle fantastiske nogle i økologisk bomuld. De er super bløde og med elastik i livet og ved benene. elstatikken fåes i forskellige farver (lilla, blå osv). De er på tilbud i mange web-butikker lige nu

Anmeld

18. juli 2012

Betina&nicoline

Nadia&Daniel skriver:

Jeg har altid været super glad for H&M'S børnetøj - synes det er fint, til gode priser og perfekt både til vuggestue, hjemme og festlige lejligheder. Men lige pt. er jeg så træt af dem.

Laura er i str. 86 lige pt. og skal snart op i str. 92 i bukser, men i min egen H&M børneafdeling (str. 86 og op) er det kun cowboybukser som nærmest ligner dem unge mennesker går i. Som om de små børn skal blive hurtigt voksne..

Ville ønske Laura kunne være i str. 86 (bare lige nogle år endnu).. Men de vokser jo

Hvor køber I cowboybukser henne??

Hvis du går på H&Ms hjemmeside nu, så har de lige fået nogle nye varer hvor der blandt andet er de ønskede bukser du gerne vil have i str. 92  

Jeg bruger dem selv meget til min datter, så har lige bestilt da jeg heller ikke har kunne finde dem i butikkerne.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. juli 2012

Nadia&Daniel

Betina&nicoline skriver:

Hvis du går på H&Ms hjemmeside nu, så har de lige fået nogle nye varer hvor der blandt andet er de ønskede bukser du gerne vil have i str. 92  

Jeg bruger dem selv meget til min datter, så har lige bestilt da jeg heller ikke har kunne finde dem i butikkerne.

SUPER - de var der ikke forleden.. Billede nr. 2 har jeg lige købt 2 par af i dag - I STR. 92!!!!

Anmeld

18. juli 2012

Nadia&Daniel

De har fået alt muligt.. Forleden dag var der kun 1 side børnetøj.. Så MEGET nyt !!!!

Anmeld

18. juli 2012

Bella89

Nadia&Daniel skriver:

Jeg har altid været super glad for H&M'S børnetøj - synes det er fint, til gode priser og perfekt både til vuggestue, hjemme og festlige lejligheder. Men lige pt. er jeg så træt af dem.

Laura er i str. 86 lige pt. og skal snart op i str. 92 i bukser, men i min egen H&M børneafdeling (str. 86 og op) er det kun cowboybukser som nærmest ligner dem unge mennesker går i. Som om de små børn skal blive hurtigt voksne..

Ville ønske Laura kunne være i str. 86 (bare lige nogle år endnu).. Men de vokser jo

Bland de "stor-pige-bukser" med bluser i baby farver eller mønster, sådan gjorde jeg når min "lille" pige blev for stor, og mor ikke kunne følge med eller en sød lille kjole, med fine strømpebukser.

Anmeld

18. juli 2012

Clisolka

Nadia&Daniel skriver:

De har fået alt muligt.. Forleden dag var der kun 1 side børnetøj.. Så MEGET nyt !!!!

Jeg har lige været inde og lure efter du skrev - jeg skal vist også have fyret nogle børnepenge af i H&M denne gang  Isabella skal så småt op i str. 92 nu 

Anmeld

18. juli 2012

spj

Nadia&Daniel skriver:

Billeder af bukserne. De er at finde i H&M's babyafdeling str. 50-86.

Min datter har haft de samme bukser, men de er desværre blevet alt for korte. Jeg synes også de bukser var så gode, fordi de kunne bevæge sig frit i dem.
Jeg har også så svært ved at finde busket til hende nu, så hvis du finder nogen må du meget gerne sige til.

Jeg købte et par rigtige cowboy bukser til hende fordi jeg ikke kunne finde andet, men er ikke særlig glad for dem. De er så stramme og stive i det at hun dårligt kan bevæge sig. Hun falder ret tit i dem, så de bliver nærmest kun brugt hvis jeg ved hun ikke skal ud og lege.

Anmeld

18. juli 2012

Pigent

Nadia&Daniel skriver:

Da jeg ikke selv har børn endnu så køber jeg ikke børnetøj, men har lige taget et hurtig kig på Name its hjemmeside og synes da de har nogle søde cowboybukser. Så prøv at kig hos Name it. 

Har fundet lidt forskellig cowbukser på HM's hjemmeside og jeg synes ikke de er for voksen til et barn. 

http://www.hm.com/dk/product/03091?article=03091-A

http://www.hm.com/dk/product/00803?article=00803-A

http://www.hm.com/dk/product/96303?article=96303-B

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.