Er træt af H&M lige for tiden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

Nadia&Daniel

Billeder af bukserne. De er at finde i H&M's babyafdeling str. 50-86.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

trunte24

Nadia&Daniel skriver:

De sagde i butikken, at de stoppe i str. 86, og at jeg skulle over i den anden afdeling 86 og op for de næste modeller  

Det kan selvfølgelig godt være det ikke er helt de samme. Men dem vi har, er sådan nogle tynde bomulds denim bukser, med elasik ved fødderne og elastik  og bindesnore i livet. De poser sådan lidt i det

Anmeld

17. juli 2012

Nadia&Daniel

trunte24 skriver:

Det kan selvfølgelig godt være det ikke er helt de samme. Men dem vi har, er sådan nogle tynde bomulds denim bukser, med elasik ved fødderne og elastik  og bindesnore i livet. De poser sådan lidt i det

Har sat billede ind nu. De har kun været til str. 86 i min H&M  og Deres hjemmeside  Må ind og spørge igen, for de er de bedste

Anmeld

17. juli 2012

emsaroto

Jeg er også træt af h&m lige for tiden ..
Men heldigvis har Oskar holdt sig i samme tøj str. i et stykke tid nu, så jeg  for at det holder lidt længere endnu

Anmeld

17. juli 2012

Clisolka

Nadia&Daniel skriver:

Jeg har altid været super glad for H&M'S børnetøj - synes det er fint, til gode priser og perfekt både til vuggestue, hjemme og festlige lejligheder. Men lige pt. er jeg så træt af dem.

Laura er i str. 86 lige pt. og skal snart op i str. 92 i bukser, men i min egen H&M børneafdeling (str. 86 og op) er det kun cowboybukser som nærmest ligner dem unge mennesker går i. Som om de små børn skal blive hurtigt voksne..

Ville ønske Laura kunne være i str. 86 (bare lige nogle år endnu).. Men de vokser jo

Hvor køber I cowboybukser henne??

Jeg køber altid cowboybukser til Isabella hos Name It - jeg elsker det mærke af tøj til hende, og så passer det hende perfekt 

Anmeld

17. juli 2012

trunte24

Nadia&Daniel skriver:

Kan se på billederne , at det ikke er helt de samme. Mine er mere drengede i det, og så er de mørke. Men synes det virker underligt, at du ikke kan få noget tilsvarende i de større størrelser til piger også

Anmeld

17. juli 2012

maria_wlt

Nadia&Daniel skriver:

De findes i Bilka til 50 kr og samme kvalitet...

Anmeld

17. juli 2012

Nadia&Daniel

Uhhh - der må jeg lige kigge

Anmeld

17. juli 2012

Clisolka

Jeg har købt nogle der ligner hos Name It  Jeg kan ikke huske hvad størrelserne gik op til  Dem jeg købte er bl.a. disse: 

http://nameit.dk/name-it/jeans/MINIGLENNABAGGYDENIMPANT/13071118,da_DK,pd.html?dwvar_13071118_colorPattern=13071118_DENIM&forceScope=

Anmeld

17. juli 2012

Silas&Mille

Nadia&Daniel skriver:

Jeg har altid været super glad for H&M'S børnetøj - synes det er fint, til gode priser og perfekt både til vuggestue, hjemme og festlige lejligheder. Men lige pt. er jeg så træt af dem.

Laura er i str. 86 lige pt. og skal snart op i str. 92 i bukser, men i min egen H&M børneafdeling (str. 86 og op) er det kun cowboybukser som nærmest ligner dem unge mennesker går i. Som om de små børn skal blive hurtigt voksne..

Ville ønske Laura kunne være i str. 86 (bare lige nogle år endnu).. Men de vokser jo

Hvor køber I cowboybukser henne??

Har I kigget i Bilka eller Føtex?

Er selv helt vild med deres børnetøj. Kunne købe mig fattig ;P

Mener jeg så nogle bløde cowboy bukser i Bilka i dag. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.