Er træt af H&M lige for tiden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2012

Mother-love

Åhhh jeg kender det så godt. Isabella er i str 92 nu. Og jeg synes også det er skide svært at findenoget til hende. For huner altså kun lige knap 14 mdr. Og jeg synes stadig hun skal have " baby" tøj på. Så jeg har rigtig været på jagt rundt omkring og har været heldig med at finde en masse tilbud i name it, kære børn osv. Da jeg synes at det ellers er lidt dyrt i de butikker. Og ellers skal jeg igang med at sy igen så kan jeg jo selv sy noget til hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

Clisolka

Silas&Mille skriver:

ser også RIGTIG MEGET frem til at Føtex åbner i Skanderborg til oktober

De har desværre ikke rigtig noget udvalg i den nye her i Holbæk *gaaaab* det er kedeligt

Anmeld

19. juli 2012

Nadia&Daniel

Er lige blevet lidt gladere for dem Især når Laura på 20 mdr. skal op i 92

Anmeld

19. juli 2012

Mor til L&S

Nadia&Daniel skriver:

Jeg har altid været super glad for H&M'S børnetøj - synes det er fint, til gode priser og perfekt både til vuggestue, hjemme og festlige lejligheder. Men lige pt. er jeg så træt af dem.

Laura er i str. 86 lige pt. og skal snart op i str. 92 i bukser, men i min egen H&M børneafdeling (str. 86 og op) er det kun cowboybukser som nærmest ligner dem unge mennesker går i. Som om de små børn skal blive hurtigt voksne..

Ville ønske Laura kunne være i str. 86 (bare lige nogle år endnu).. Men de vokser jo

Hvor køber I cowboybukser henne??

H&m's baby afdelingen er begyndt at gå op i str 92 her fra efterårs kollektionen

Anmeld

19. juli 2012

Silas&Mille

Babymor2010 skriver:

De har desværre ikke rigtig noget udvalg i den nye her i Holbæk *gaaaab* det er kedeligt

håber de får et lækkert udvalg her i byen, men på den anden side gør det nok ikke så meget for der åbner også en H&M i samme nye center

Anmeld

19. juli 2012

Mivsen

Silas&Mille skriver:

håber de får et lækkert udvalg her i byen, men på den anden side gør det nok ikke så meget for der åbner også en H&M i samme nye center

Lige et lille sidespring, hvornår åbner centret?

Anmeld

19. juli 2012

kristinaS

Nadia&Daniel skriver:

Jeg har altid været super glad for H&M'S børnetøj - synes det er fint, til gode priser og perfekt både til vuggestue, hjemme og festlige lejligheder. Men lige pt. er jeg så træt af dem.

Laura er i str. 86 lige pt. og skal snart op i str. 92 i bukser, men i min egen H&M børneafdeling (str. 86 og op) er det kun cowboybukser som nærmest ligner dem unge mennesker går i. Som om de små børn skal blive hurtigt voksne..

Ville ønske Laura kunne være i str. 86 (bare lige nogle år endnu).. Men de vokser jo

Har ikke læst alle svarene, men har haft samme problem, også med at deres bodyer stoppede i 86, MEN sidder lige med det sprit nye hm rowells blad, og der går meget af baby op til 92, som noget nyt

Anmeld

20. juli 2012

banditten2011

Nadia&Daniel skriver:

Diesel laver så fede og lækre jeans til den lille pige 

Anmeld

21. juli 2012

Silas&Mille

Mivsen skriver:

Lige et lille sidespring, hvornår åbner centret?

Oplysningerne indtil videre siger den 1. oktober

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.