Er træt af H&M lige for tiden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.841 visninger
58 svar
0 synes godt om
17. juli 2012

Nadia&Daniel

Jeg har altid været super glad for H&M'S børnetøj - synes det er fint, til gode priser og perfekt både til vuggestue, hjemme og festlige lejligheder. Men lige pt. er jeg så træt af dem.

Laura er i str. 86 lige pt. og skal snart op i str. 92 i bukser, men i min egen H&M børneafdeling (str. 86 og op) er det kun cowboybukser som nærmest ligner dem unge mennesker går i. Som om de små børn skal blive hurtigt voksne..

Ville ønske Laura kunne være i str. 86 (bare lige nogle år endnu).. Men de vokser jo

Hvor køber I cowboybukser henne??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

132319

Min datter bruger bare jeansleggins. Ellers synes jeg ikke at cowboybukser passer til piger

Anmeld

17. juli 2012

Nadia&Daniel

132319 skriver:

Min datter bruger bare jeansleggins. Ellers synes jeg ikke at cowboybukser passer til piger

Laura (og jeg) er glad for de der bløde cowboy bukser fra H&M - men de stopper i str. 86

Synes også det er for voksen med den type cowboy de har

Anmeld

17. juli 2012

sarahb

Vi bruger og har altid brugt levis, de holde fantastisk og har en super pasform til vores børn.

Anmeld

17. juli 2012

132319

Nadia&Daniel skriver:

Laura (og jeg) er glad for de der bløde cowboy bukser fra H&M - men de stopper i str. 86

Synes også det er for voksen med den type cowboy de har

Hmm, jeg har da købt dem til min niece på 8 så troede de var i alle str. 

Name it, Pippi og Tiny Minymoe laver også jeansleggins

Anmeld

17. juli 2012

Nadia&Daniel

132319 skriver:

Hmm, jeg har da købt dem til min niece på 8 så troede de var i alle str. 

Name it, Pippi og Tiny Minymoe laver også jeansleggins

Det er nemlig ikke leggings, men rigtigt bukser (dog i blødt cowboy, og uden lynlås og alt det der)

Anmeld

17. juli 2012

132319

Nadia&Daniel skriver:

Det er nemlig ikke leggings, men rigtigt bukser (dog i blødt cowboy, og uden lynlås og alt det der)

Nåhr, har aldrig købt cowboybukser til min datter så jeg kender dem ikke

Anmeld

17. juli 2012

Nadia&Daniel

132319 skriver:

Nåhr, har aldrig købt cowboybukser til min datter så jeg kender dem ikke

De er så gode  Dejlig luftige, samt gode vist der er lidt koldt.. Og så kravler og går man let i dem, og så presse de ikke på maven

Anmeld

17. juli 2012

trunte24

Nadia&Daniel skriver:

De er så gode  Dejlig luftige, samt gode vist der er lidt koldt.. Og så kravler og går man let i dem, og så presse de ikke på maven

Det lyder altså som dem jeg har til viggo. De er str 92 og har set nogle af ungerne i min SFO også har dem, så tror de går ret langt op i str.

Anmeld

17. juli 2012

Nadia&Daniel

trunte24 skriver:

Det lyder altså som dem jeg har til viggo. De er str 92 og har set nogle af ungerne i min SFO også har dem, så tror de går ret langt op i str.

De sagde i butikken, at de stoppe i str. 86, og at jeg skulle over i den anden afdeling 86 og op for de næste modeller  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.