Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min står i vores køkken ig laver aftensmad. Han kender sin plads
Timse skriver: Han er montør ved et silofirma hvor han er udekørende, og desværre kun sjældent i nærområdet, men der ledes efter et job hvor han kan være hjemme når han bliver far Men jeg er vant til det, han har altid arbejdet "væk" den tid jeg har kendt ham, men kan godt mærke det bliver hårdere som maven vokser
Han er montør ved et silofirma hvor han er udekørende, og desværre kun sjældent i nærområdet, men der ledes efter et job hvor han kan være hjemme når han bliver far
Men jeg er vant til det, han har altid arbejdet "væk" den tid jeg har kendt ham, men kan godt mærke det bliver hårdere som maven vokser
ja det må ik være sjovt... men så har han vel nogle fridage??
Mettefpigen skriver: Han har lige fået ny tlf ;-) så han leger.... Inden han skal på Arb... Ahh er træt af det natarbejde... Sidder altid alene om aftenen...
Han har lige fået ny tlf ;-) så han leger.... Inden han skal på Arb... Ahh er træt af det natarbejde... Sidder altid alene om aftenen...
det kan jeg godt forstå
Kay skriver: ja det må ik være sjovt... men så har han vel nogle fridage??
Ja da lørdage og søndage
Kay skriver: lige netop... så må vi se om det er mig eller ham der skal kigge efter nyt job
lige netop... så må vi se om det er mig eller ham der skal kigge efter nyt job
Sq træls
michelledam skriver: Min kæreste ligger inde i sengen og er syg hehehe. Total ynkelig. Så kender vi mænd når de er syge. " hjææælp jeg er ved at dø" Håber din mand kommer sikkert ned
Min kæreste ligger inde i sengen og er syg hehehe. Total ynkelig. Så kender vi mænd når de er syge. " hjææælp jeg er ved at dø" Håber din mand kommer sikkert ned
så ved du også hvor han er
samantha1986 skriver: Min står i vores køkken ig laver aftensmad. Han kender sin plads
ja det er jo så mig der skal ordne det i dag
Timse skriver: Ja da lørdage og søndage
og så er han væk hele ugen
Adrina skriver: Sq træls
ja... men jeg ville også gerne finde noget tættere på så nu må vi se...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128