hvor er din mand???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

Kay

Tvebakken skriver:

Jep, men er vant til det. Han arbejder 24 timers vagter, til gengæld kun ca 10 af dem om måneden. Så det er jo ok.
At.det så også indebærer weekender og helligdage, det må man jo så.tage med.

ja det er da til at leve med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

Kay

Ditte-3 skriver:

Min kærste liger ved siden a mig her på herningsygehus. Tror han er ved at falde i søvn

når lille mand dog... kan godt forstå hvis i er ved at være trætte

Anmeld

17. juli 2012

Kay

Dustmuz skriver:

Sig lige til hvis du finder dem..
så vil jeg have sådan en til kæresten hun har brug for den

lige over

Anmeld

17. juli 2012

Adrina

Kay skriver:

ja det er ik sjove arbejds tider... her møder manden kl 6.30 hver dag og har fri et sted mellem 12 og 22... for det meste ved 14-16 tiden men i dag først kl. 22... ved dog ik hvordan det kommer til at se ud nu... når de ik ved hvordan og hvornår han kommer ned...

Åh, det er heller ikke sjovt, når man ikke ved hvornår ens kæreste kommer ind af døren . Ventetiden er røv 

Anmeld

17. juli 2012

sommerc

Profilbillede for sommerc

Ja, min kæreste render rundt i haven og laver tag :-) 

Anmeld

17. juli 2012

Kay

Adrina skriver:

Åh, det er heller ikke sjovt, når man ikke ved hvornår ens kæreste kommer ind af døren . Ventetiden er røv 

jeps... det er ik ret sjovt... men for det meste ringer han hjem i løbet af dagen og giver en ca tid... men det er svært at planlægge noget...

Anmeld

17. juli 2012

Kay

Bondeost skriver:

Ja, min kæreste render rundt i haven og laver tag :-) 

dygtig mand

Anmeld

17. juli 2012

anja89

Min kæreste er luge vågnet og sidder nu i sin lejlighed og drikker kaffe inden han kommer her hjem forbi inden den står på arbejde i nat 

Anmeld

17. juli 2012

Adrina

Kay skriver:

jeps... det er ik ret sjovt... men for det meste ringer han hjem i løbet af dagen og giver en ca tid... men det er svært at planlægge noget...

Har en veninde , som heller aldrig ved hvornår hendes kæreste kommer hjem. Han sq vidst normalt have fri kl 17, men er aldrig hjemme til den tid. Kan se hvor frustreret hun kan blive 

Anmeld

17. juli 2012

Kay

anja89 skriver:

Min kæreste er luge vågnet og sidder nu i sin lejlighed og drikker kaffe inden han kommer her hjem forbi inden den står på arbejde i nat 

ja sådan er det med nattevagter jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.