hvor er din mand???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

Stéphanie

Kay skriver:

ja ved du hvor din mand/kæreste er lige nu???

jeg ved hvor min er... han står i københavn, på en lift, højt oppe i luften... liften har sat sig fast... så han skal måske hentes ned af brandvæsenet...

men ja... så ved jeg hvor jeg har ham

Min mand???? - Tja, han har lige nuppet min cykel for at tage til sommertræning, der i dag består af boksetræning (ikke at det har noget med hans sportgren at gøre, men hvad)
Så jeg får en monster træt mand hjem, der garanteret ikke gider massere min ryg, selvom jeg virkelig synes jeg har fortjent det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

LBK

Min mand er på job endnu. Han arbejder i KBH. Men skulle være hjemme omkring kl 20.00... Desværre efter at datteren er puttet..

Anmeld

17. juli 2012

LouiseRH

Han er på toilet...

Anmeld

17. juli 2012

Vivian87

Jep, han står i døren til stuen og ser tv, og er igang med den daglige maraton mellem stuen og Aviajas værelse når hun skal puttes til natten

Anmeld

17. juli 2012

MilleRasmussen

Min sidder ved siden af mig i sofaen og spiser is 

Anmeld

17. juli 2012

An&Jo

Kay skriver:

jeg ved hvor min er... han står i københavn, på en lift, højt oppe i luften... liften har sat sig fast... så han skal måske hentes ned af brandvæsenet...

haha..

Sådan havde jeg det den anden aften, der vidste jeg præcist hvor han var, for hans lastbil var gået i stykker, og han holdte i næsten 3 timer og spærede en rundkørsel, for han var nemlig omkring 30 meter lang, hvis ikke mere.. Sådan er det når diverse olieslanger sprænger, og blokvognen ryger til jorden..

Men lige nu ved jeg også at han er på vej til frederikshavn med naboen for at hente en bil som de skal have..

Anmeld

17. juli 2012

hende-nanna

Kay skriver:

Så ved du da hvor du har ham 

Min ligger og halvsover på sofaen som han plejer på den her tid af døgnet  Sådan er det jo når man skal på arbejde kl. 5 

Anmeld

17. juli 2012

Kay

Stéphanie skriver:

Min mand???? - Tja, han har lige nuppet min cykel for at tage til sommertræning, der i dag består af boksetræning (ikke at det har noget med hans sportgren at gøre, men hvad)
Så jeg får en monster træt mand hjem, der garanteret ikke gider massere min ryg, selvom jeg virkelig synes jeg har fortjent det

har også lige fået en træt mand hjem... tvivler også på han sys jeg skal havde massage

Anmeld

17. juli 2012

Kay

LouiseRH skriver:

Han er på toilet...

Anmeld

17. juli 2012

Kay

Vivian87 skriver:

Jep, han står i døren til stuen og ser tv, og er igang med den daglige maraton mellem stuen og Aviajas værelse når hun skal puttes til natten

ja så er der jo ingen grund til at sætte sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.