Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja ved du hvor din mand/kæreste er lige nu???
jeg ved hvor min er... han står i københavn, på en lift, højt oppe i luften... liften har sat sig fast... så han skal måske hentes ned af brandvæsenet...
men ja... så ved jeg hvor jeg har ham
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min mand er på vej hjem fra at tømme post hos hans forældre der er på ferie så han burde trille ind i indkørslenlige om et split
Kay skriver: ja ved du hvor din mand/kæreste er lige nu??? jeg ved hvor min er... han står i københavn, på en lift, højt oppe i luften... liften har sat sig fast... så han skal måske hentes ned af brandvæsenet... men ja... så ved jeg hvor jeg har ham
Haha ja, så ved du hvor du har ham henne
Jeps, min render rundt og støvsuger lejligheden - og Isabella sidder her pænt ved siden af mig i sofaen og leger med duplo, for hun skal ikke for tæt på den der grumme tingest
Min ligger på sofaen og sover.. SUK!
Min mand.. tja nu er jeg manden i forholdet, men min kæreste sidder lige bag mig og spiller på Kom og Vind
Slott skriver: Min mand er på vej hjem fra at tømme post hos hans forældre der er på ferie så han burde trille ind i indkørslenlige om et split
hihihihi jaaa så render han da ingen steder
min er lige gået ned for at hente en pepsi max til mig
Haha fedt
Jeg har heldigvis ingen mand
Babymor2010 skriver: Haha ja, så ved du hvor du har ham henne Jeps, min render rundt og støvsuger lejligheden - og Isabella sidder her pænt ved siden af mig i sofaen og leger med duplo, for hun skal ikke for tæt på den der grumme tingest
puhhh ha den er også farlig sådan en
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128