Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kay skriver: tror vi er nogle der bare skal havde det sådan
tror vi er nogle der bare skal havde det sådan
tror de der der gå seler til børn, kan fåes i stor størrelse til voksne??
og så spænder man dem fast til vognen når man er ude og handle
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TeamRocket skriver:Min mand forsøger at rydde op som han jo påstår er så nemt- imens to børn bliver ved at slæbe nyt legetøj med ind i stuen Jeg fryder mig slet ikke
Angel-T skriver: Hehe så har du da styr på ham det næste stykke tid Min er nede at træne sig stor og stærk
Hehe så har du da styr på ham det næste stykke tid
Min er nede at træne sig stor og stærk
han har lige ringet... han er kommet ned... og de pakker sammen og skal hjem af nu liften er helt i stykker så de kan ik lave mere i dag... så har ham tidligere hjemme end beregnet...
Kay skriver: det var længe han er væk
det var længe han er væk
Lone Jakobsen skriver: hi hi, det er da et lidt specielt sted at opholde sig min mand sidder ved husets anden computer. vi har begge ferie, så der er god tid til at slappe lidt af.
hi hi, det er da et lidt specielt sted at opholde sig
min mand sidder ved husets anden computer. vi har begge ferie, så der er god tid til at slappe lidt af.
det lydder da hyggeligt
christina92 skriver: Hvor er det fantastisk! Det er bare indlæg som dem her der virkelig giver smil på læben Min manse støvsuger hele huset og gør badeværelse rent
Hvor er det fantastisk! Det er bare indlæg som dem her der virkelig giver smil på læben
Min manse støvsuger hele huset og gør badeværelse rent
tænkte også jeg ville dele det med jer så i også kunne grine lidt
TeamRocket skriver: Min mand forsøger at rydde op som han jo påstår er så nemt- imens to børn bliver ved at slæbe nyt legetøj med ind i stuen Jeg fryder mig slet ikke
Min mand forsøger at rydde op som han jo påstår er så nemt- imens to børn bliver ved at slæbe nyt legetøj med ind i stuen Jeg fryder mig slet ikke
så kan han lære det
Dustmuz skriver: tror de der der gå seler til børn, kan fåes i stor størrelse til voksne?? og så spænder man dem fast til vognen når man er ude og handle
uhhh ikke en helt dårlig ide...
Kay skriver: uhhh ikke en helt dårlig ide...
Sig lige til hvis du finder dem..så vil jeg have sådan en til kæresten hun har brug for den
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128