hvor er din mand???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

Kay

Adrina skriver:

Har en veninde , som heller aldrig ved hvornår hendes kæreste kommer hjem. Han sq vidst normalt have fri kl 17, men er aldrig hjemme til den tid. Kan se hvor frustreret hun kan blive 

lige nu går det ok... men er lidt spændt på når jeg skal arbejde igen, og den lille skal hentes... for jeg kan ik undgå 1 lukke vagt om ugen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

Timse

Min mand er på arbejde og kommer først hjem engang fredag, så han er savnet, men jeg ved da hvor jeg har ham

Anmeld

17. juli 2012

Kay

Timse skriver:

Min mand er på arbejde og kommer først hjem engang fredag, så han er savnet, men jeg ved da hvor jeg har ham

hvad arbejder han med??

Anmeld

17. juli 2012

Adrina

Kay skriver:

lige nu går det ok... men er lidt spændt på når jeg skal arbejde igen, og den lille skal hentes... for jeg kan ik undgå 1 lukke vagt om ugen...

Ja, det kan jeg da godt forstå at du går og er ldt bekymret for .

Her bliver det far der aflevere om morgenen og jeg henter . Har dog sagt at jeg helst så at han fik et job, hvor han ku nå at være hjmme med os , men jobs hænger jo ikke på træerne 

Anmeld

17. juli 2012

Nadia&Daniel

Min mand er på arbejde og derefter fodbold med drengene

Anmeld

17. juli 2012

anja89

Kay skriver:

ja sådan er det med nattevagter jo

Ja nogle skal jo gør det og en af dem jeg jeg fundet 

Anmeld

17. juli 2012

Timse

Kay skriver:

hvad arbejder han med??

Han er montør ved et silofirma hvor han er udekørende, og desværre kun sjældent i nærområdet, men der ledes efter et job hvor han kan være hjemme når han bliver far

Men jeg er vant til det, han har altid arbejdet "væk" den tid jeg har kendt ham, men kan godt mærke det bliver hårdere som maven vokser

Anmeld

17. juli 2012

Mettefpigen

Han har lige fået ny tlf ;-) så han leger.... Inden han skal på Arb... Ahh er træt af det natarbejde... Sidder altid alene om aftenen...

Anmeld

17. juli 2012

Kay

Adrina skriver:

Ja, det kan jeg da godt forstå at du går og er ldt bekymret for .

Her bliver det far der aflevere om morgenen og jeg henter . Har dog sagt at jeg helst så at han fik et job, hvor han ku nå at være hjmme med os , men jobs hænger jo ikke på træerne 

lige netop... så må vi se om det er mig eller ham der skal kigge efter nyt job

Anmeld

17. juli 2012

Kay

Nadia&Daniel skriver:

Min mand er på arbejde og derefter fodbold med drengene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.