Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kay skriver: ja ved du hvor din mand/kæreste er lige nu??? jeg ved hvor min er... han står i københavn, på en lift, højt oppe i luften... liften har sat sig fast... så han skal måske hentes ned af brandvæsenet... men ja... så ved jeg hvor jeg har ham
ja ved du hvor din mand/kæreste er lige nu???
jeg ved hvor min er... han står i københavn, på en lift, højt oppe i luften... liften har sat sig fast... så han skal måske hentes ned af brandvæsenet...
men ja... så ved jeg hvor jeg har ham
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hehe så har du da styr på ham det næste stykke tid
Min er nede at træne sig stor og stærk
M (: skriver: Haha, det er da også en godkendt (og kreativ) undskyldning for at slippe
Haha, det er da også en godkendt (og kreativ) undskyldning for at slippe
jeps
hi hi, det er da et lidt specielt sted at opholde sig
min mand sidder ved husets anden computer. vi har begge ferie, så der er god tid til at slappe lidt af.
Hvor er det fantastisk! Det er bare indlæg som dem her der virkelig giver smil på læben
Min manse støvsuger hele huset og gør badeværelse rent
Adrina skriver: Min mand er på job . Han har nogle lorte arbejdstider (13-21) Har lige snakket med ham .. Savner ham så meget!!!!
Min mand er på job . Han har nogle lorte arbejdstider (13-21)
Har lige snakket med ham .. Savner ham så meget!!!!
ja det er ik sjove arbejds tider... her møder manden kl 6.30 hver dag og har fri et sted mellem 12 og 22... for det meste ved 14-16 tiden men i dag først kl. 22... ved dog ik hvordan det kommer til at se ud nu... når de ik ved hvordan og hvornår han kommer ned...
Dustmuz skriver: Det er sådan jeg har det med min kæreste..hun er der inden man blinker med øjnene, og når man er færdig med sit blink, så er hun bare PIST VÆK
Det er sådan jeg har det med min kæreste..hun er der inden man blinker med øjnene, og når man er færdig med sit blink, så er hun bare PIST VÆK
tror vi er nogle der bare skal havde det sådan
Tvebakken skriver: Min mand er på arbejde, og kommer først hjem igen i morgen.
Min mand er på arbejde, og kommer først hjem igen i morgen.
det var længe han er væk
Frøken J. skriver: Haha, åh nej da! Tænk nu hvis du gik i fødsel nu Min kæreste sidder ved siden af mig og arbejder
Haha, åh nej da! Tænk nu hvis du gik i fødsel nu Min kæreste sidder ved siden af mig og arbejder
ja det kunne da være en god historie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128