Hvem er vi? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

cici

Fenja09 skriver:

Jeg er 30 år og bor sammen med kæresten på 5. år i hus lidt uden for Aalborg. Vi har en datter, Alberte på snart 11 måneder, derudover har vi også en Schæfer-pige og to Perser - katte.

Er på Baby, fordi jeg gerne ville læse en masse om graviditet og babyer, da jeg selv var gravid. Og nu kigger jeg ind engang imellem for lige at se om der er kommet nogle gode debatter, hvor jeg kan give mit besyv med eller bare læse og få lidt gode ideer, tips osv.

/Fenja

Hvis jeg kunne bestemme, havde vi også kat.. Meen fornuften og kæresten bestemmer, at det først bliver den dag, vi flytter i hus.. Der går nok lige et par år endnu, men jeg elsker også dyr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

cici

Fenja09 skriver:

Jeg er 30 år og bor sammen med kæresten på 5. år i hus lidt uden for Aalborg. Vi har en datter, Alberte på snart 11 måneder, derudover har vi også en Schæfer-pige og to Perser - katte.

Er på Baby, fordi jeg gerne ville læse en masse om graviditet og babyer, da jeg selv var gravid. Og nu kigger jeg ind engang imellem for lige at se om der er kommet nogle gode debatter, hvor jeg kan give mit besyv med eller bare læse og få lidt gode ideer, tips osv.

/Fenja

Hvis jeg kunne bestemme, havde vi også kat.. Meen fornuften og kæresten bestemmer, at det først bliver den dag, vi flytter i hus.. Der går nok lige et par år endnu, men jeg elsker også dyr

Anmeld

17. juli 2012

Clisolka

cici skriver:

Dejligt med en garvet baby.dk bruger. Jeg oprettede også min profil, da min kæreste og jeg begyndte at snakke om baby! Det er dejlig med et sted, hvor man kan få råd fra andre, som er lidt i samme position som en selv

Ja, det er en skøn side - og forresten velkommen til Baby og tillykke med de 2 streger 

Jeg så lige at du skrev til en anden at du har diabetes. Jeg oprettede for ca. 1-2 måneder siden en gruppe med diabetes, så du skal være velkommen i gruppen - der sker ikke så meget fordi den er så ny  

https://www.baby.dk/Klubber/sukkersygediabetes_49.aspx

Anmeld

17. juli 2012

cici

michelledam skriver:

Hejsa velkommen til og tillykke med den lille spire.
Jeg hedder michelle og er 25 år. Jeg bor i århus i en lejlighed sammen med min kæreste jesper på 37 og vores datter isabella på 13,5 mdr.
Håber du får det ud af det du gerne vil herinde. Jeg har siden jeg blev medlem været utrolig glad for at være på denne side. Der er altid hjælp at hente om det enten er omkring graviditeten, barnet, parforholdet eller om du bare vil snakke om alm. Daglig dags ting .

Tusind tak
Jeg er sikker på, at jeg bliver glad for siden!

Anmeld

17. juli 2012

cici

michelledam skriver:

Hejsa velkommen til og tillykke med den lille spire.
Jeg hedder michelle og er 25 år. Jeg bor i århus i en lejlighed sammen med min kæreste jesper på 37 og vores datter isabella på 13,5 mdr.
Håber du får det ud af det du gerne vil herinde. Jeg har siden jeg blev medlem været utrolig glad for at være på denne side. Der er altid hjælp at hente om det enten er omkring graviditeten, barnet, parforholdet eller om du bare vil snakke om alm. Daglig dags ting .

Tusind tak
Jeg er sikker på, at jeg bliver glad for siden!

Anmeld

17. juli 2012

cici

Babymor2010 skriver:

Ja, det er en skøn side - og forresten velkommen til Baby og tillykke med de 2 streger 

Jeg så lige at du skrev til en anden at du har diabetes. Jeg oprettede for ca. 1-2 måneder siden en gruppe med diabetes, så du skal være velkommen i gruppen - der sker ikke så meget fordi den er så ny  

https://www.baby.dk/Klubber/sukkersygediabetes_49.aspx

Tusind tak.. Du har måske selv diabetes type1? Den vil jeg lige kigge på tak.. Jeg har jo en ide om, at der er så meget, der kan gå galt med graviditeten, når man har diabetes..

Anmeld

17. juli 2012

Clisolka

cici skriver:

Tusind tak.. Du har måske selv diabetes type1? Den vil jeg lige kigge på tak.. Jeg har jo en ide om, at der er så meget, der kan gå galt med graviditeten, når man har diabetes..

Nej, jeg havde graviditetsbetinget sukkersyge, men jeg har nu fået type 2 1½ år efter fødslen 

Anmeld

17. juli 2012

cici

samantha1986 skriver:

Jeg hedder Samantha og er 26 år. Jeg bor i Ebeltoft sammen med min kæreste, som jeg skal giftes med næste år.

Vi har lige fået vores første barn. En lille pige - Madison hedder hun. Hun er fra den. 8. juni 2012.

Jeg er på barsel fra pædagog uddannelsen, men går og overvejer om jeg vil fortsætte med den efter barsel eller om jeg skal over på pau i stedet for.

Jeg er på baby fordi folk herinde er rigtig søde til at hjælpe hvis man har brug for råd, hjælp eller bare til at læsse af på :-)

Det er godt, at du har lidt tid at overveje uddannelse endnu! Din baby er jo helt ny.. Tillykke med hende

Anmeld

17. juli 2012

cici

Dinna88 skriver:

Tak tak tak! Chancerne skulle være gode i Aalborg, men not so much i Aarhus  Det er nemlig det vi tænker, men nu må vi se hvordan tingene forløber sig. Jeg har 5 års uddannelse + pædagogikum, og min kæreste har tre (som tjenerelev) 

Jeps, gør endelig det!! Skal fotografere til et bryllup ved en herinde fra snart - man må sige at baby har givet mig mange jobs

Ja jeg kan forestille mig at baby.dk, er et godt sted for din hobby!

Anmeld

17. juli 2012

cici

Baagøe skriver:

Jeg hedder Linda og bor alene i Odense med Laura på 2 år - er selv 31 Har været på baby.dk i mere end 3 år nu og nyder siden og de erfaringsudvekslinger, køb/salg, man her kan gøre sig. Desuden har jeg mødt mennesker herinde, som har forandret mit liv

Har der været baby træf/arrangement, som du har været med til herinde. Eller er det nogle, som du har mødtes med privat? Undskyld jeg er lidt nysgerrig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.