Hvem er vi? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

cici

Ditte-3 skriver:

ja det er dejlig er selv enebarn så har også altdi sagt jeg skal ha mange børn s

Det kan jeg godt forstå! Jeg har altid haft meget ud af mine søskende her er det min kæreste, som har været enebarn!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

mortilnoahogmelina

Jeg hedder Pernille , jeg er 22 år , jeg bor sammen med min forlovede på vest sjælland . Kommer oprigtig fra Lolland .

Jeg er ny udd butiksassistent med speciale i legetøj ..

vi har en Dreng Noah på 19 måneder , og så venter vi nr to , kønnet er hemmeligt , med termin 29 Oktober .

vi bor i et lille rækkehus , men det er hyggeligt og super skønt ..

Jeg følger meget med her på baby , det er ikk altid jeg er så god til at få svaret i debatterne , men jeg læser de fleste .

Anmeld

17. juli 2012

MorDk

Jeg hedder Lisette og er 31 år. Bor I kgs. Lyngby sammen med min kæreste Kim på 31år og min søn Victor som fylder 2 år d.23.09.12 ♥

Jeg er gravid og har termin 13.09.12 (venter en pige)

Jeg er udd. sosu.assistent. Har været sygemeldt siden januar 2012 så nåede kun lige tilbage fra barsel og arbejdede et par måneder så blev jeg gravid igen. Savner ar arbejde... men nu må jeg bare nyde "friheden" så længe det varer.

Anmeld

17. juli 2012

CarinaSB

cici skriver:

Jeg er egentligt ikke ny herinde, jeg har ikke været så aktiv her, og tænker lidt at det må der laves om på

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide: hvem er I?
Altså hvor gammel er du? Hvor mange børn har du? - har du børn? hvor gamle er dine børn? Og hvad hedder de? prøver du at blive gravid? - Er du gravid? hvor kommer du fra? Hvad laver du på baby.dk?

I må selv gerne komme med flere oplysninger, eller undlade nogle af oplysningerne.. Jeg synes, at det er sjovt at lære jer alle lidt at kende?

Lidt om mig: jeg hedder Mette er 27år og fra København. Jeg har ingen børn endnu. Min kæreste og jeg smed prævention i maj faktisk til min 27års fødselsdag d.15 maj, aftalte vi, at nu skal det være for 3uger siden stod jeg med en positiv graviditetstest så det er gået hurtigt, og vi glæder os! og håber at alt kommer til at gå godt
Jeg har fulgt med lidt på sidelinjen herinde, og brugt baby.dk til at blive endnu mere opsat på baby og PB

Jeg håber, at I vil være med til at fortælle lidt om jer selv!

Hej og velkommen til ..

Jeg hedder Carina og er 25 år, bor sammen med min kæreste og 2 drenge i hobro (11 dage endnu) men vi flytter til Herning i slutningen af måneden

Vores drenge hedder Noah som er 3 år og Charlie er 5 mdr. Til daglig er per ved at uddanne sig til eletriker og jeg skal 1 år på vuc og derefter igang med pædagog uddannelsen

Anmeld

17. juli 2012

cici

morethanperfect skriver:

Jeg hedder Tine og er 22 .. Bor på sydfyn med min forlovede , vores søn , og en mere på vej, med termin 30 sep..
Vi flytter i hus , også her på sydfyn i samme by , 1 Aug. men er allerede begyndt at flytte nogle ting

Er ret aktiv her på siden , og hjælper hvor jeg kan

Min søn hedder Oscar og er snart 21 mdr..  
Begge børn var planlagt  

Tillykke med hus og den kommende baby. Det er lidt dyrt med hus i Kbh området. Vi bor i vores 3. Værelses lejlighed. Men på sigt vil jeg også i hus

Anmeld

17. juli 2012

mpr

Jeg hedder Michelle, jeg er 19 år. Jeg bor i Holstebro i Vestjylland sammen med min forlovede og min kat i en 3 værelses lejlighed .

Jeg er ikke gravid og har ingen børn af mine egne endnu, men vi regner med at jeg skal smide mine p-piller om 5-6 måneder så må vi jo se hvor længe der går før jeg bliver gravid Dog har jeg min bonusdatter Lilly på 4½ som vi ser 3-4 dage om ugen

Jeg er HF kursist på VUC i Holstebro og skal til at igang med mit sidste år nu her efter sommer

Jeg er her på Baby fordi jeg elsker at læse og deltage i debatter og så er det et rart sted at kunne stille spørgsmål hvis der er et eller andet men har problemer med eller noget man er i tvivl om

Anmeld

17. juli 2012

cici

tarkoflen skriver:

Jeg hedder Betina, er 32 år gammel og bor sammen med min kæreste på 3. år og vi har det fantastisk

Vi har ingen børn, men er i gang med IVF behandling, da jeg har endometriose. Så vi alt hvad vi kan for at det lykkedes denne gang

Jeg krydser fingre for, at det snart lykkes for jer

Anmeld

17. juli 2012

Dinna88

Jeg hedder Christina, er 20 år gammel og bor i Randers. Jeg har været herinde læææææææææææææææænge efterhånden, men har været langt mere aktiv end jeg er i dag. Jeg bor sammen med min kæreste, som er lige så skruk som jeg er, men det er bare slet ikke det rette tidspunkt for os at få børn. men længe går der ikke, det kan vi ikke holde ud

Lige nu afventer jeg svar på om jeg er kommet ind på engelsk (har også søgt ind på Nordisk litteratur) i Aarhus eller Aalborg  Jeg er død bange for at jeg ikke kommer ind. 

What else....  Fotografering gør jeg rigtig meget i, og har efterhånden været ude ved en DEL herinde fra for at fotografere lækre unger  

Anmeld

17. juli 2012

Frk.S

Jeg hedder Maria, og jeg er 29 år.

Jeg bor i Randers sammen med min kæreste (gennem snart 13 år), vores lille datter Freja, på 10 mdr og vores kat Phoebe. 

Jeg er jo pt på barsel (1-2 uger endnu), men er ellers uddannet bioanalytiker og arbejder på sygehuset i Randers.
Freja begynder i DP om under 2 uger, og efter 3 ugers ferie, som vi bruger på at køre hende ind i DP, skal jeg tilbage til mit job.  

Jeg blev medlem af baby.dk da vi begyndte at snakke om, at vi ville have en baby.

Tillykke med din graviditet - du går en spændende tid imøde. 

Anmeld

17. juli 2012

Koen.

Jaamen jeg hedder Tanja og er 22 år, pt på barsel men skal starte uddannelse bagefter! Jeg bor med min kæreste Martin på 34 år i Esbjerg, han arbejder som entreprenør og er ofte væk en uge af gangen

Sammen har vi to børn, Lærke på 2 år og Liam på 2 månedervL)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.