Hvem er vi? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

Clisolka

cici skriver:

Jeg er egentligt ikke ny herinde, jeg har ikke været så aktiv her, og tænker lidt at det må der laves om på

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide: hvem er I?
Altså hvor gammel er du? Hvor mange børn har du? - har du børn? hvor gamle er dine børn? Og hvad hedder de? prøver du at blive gravid? - Er du gravid? hvor kommer du fra? Hvad laver du på baby.dk?

I må selv gerne komme med flere oplysninger, eller undlade nogle af oplysningerne.. Jeg synes, at det er sjovt at lære jer alle lidt at kende?

Lidt om mig: jeg hedder Mette er 27år og fra København. Jeg har ingen børn endnu. Min kæreste og jeg smed prævention i maj faktisk til min 27års fødselsdag d.15 maj, aftalte vi, at nu skal det være for 3uger siden stod jeg med en positiv graviditetstest så det er gået hurtigt, og vi glæder os! og håber at alt kommer til at gå godt
Jeg har fulgt med lidt på sidelinjen herinde, og brugt baby.dk til at blive endnu mere opsat på baby og PB

Jeg håber, at I vil være med til at fortælle lidt om jer selv!

Jeg hedder Karina og er 33 år gaaaammel - lidt endnu  Jeg bor sammen med min forlovede Claus og sammen har vi vores kærligheds"baby", vores tumlingepige Isabella på 20 mrd. 

Jeg er på Baby fordi jeg syntes her er hyggeligt at være - og så elsker jeg den hjælp jeg kan få af jer piger. Jeg har været fast inventar herinde siden sep. 10 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

HeidiØ

Jeg hedder Heidi, jeg er 25 år og bor syd for Århus i nykøbt hus

Jeg er kæreste med Thomas, som jeg gifter mig med her d. 1/9! ^
Sammen har vi William på lidt over 10 mdr. En værre bandit, som vi elsker mere end noget andet!

Jeg er udd. salgsassistent med speciale i møbler!

Er meget herinde på baby - læser, skriver, griner, græder! Just love it!

Anmeld

17. juli 2012

Fenja09

Jeg er 30 år og bor sammen med kæresten på 5. år i hus lidt uden for Aalborg. Vi har en datter, Alberte på snart 11 måneder, derudover har vi også en Schæfer-pige og to Perser - katte.

Er på Baby, fordi jeg gerne ville læse en masse om graviditet og babyer, da jeg selv var gravid. Og nu kigger jeg ind engang imellem for lige at se om der er kommet nogle gode debatter, hvor jeg kan give mit besyv med eller bare læse og få lidt gode ideer, tips osv.

/Fenja

Anmeld

17. juli 2012

cici

Mortil2tiloktober skriver:

Jeg hedder Pernille , jeg er 22 år , jeg bor sammen med min forlovede på vest sjælland . Kommer oprigtig fra Lolland .

Jeg er ny udd butiksassistent med speciale i legetøj ..

vi har en Dreng Noah på 19 måneder , og så venter vi nr to , kønnet er hemmeligt , med termin 29 Oktober .

vi bor i et lille rækkehus , men det er hyggeligt og super skønt ..

Jeg følger meget med her på baby , det er ikk altid jeg er så god til at få svaret i debatterne , men jeg læser de fleste .

Tillykke med jeres nr.2. Det bliver spændende! Din Noah må have meget legetøj med dit erhverv

Anmeld

17. juli 2012

cici

MorDk skriver:

Jeg hedder Lisette og er 31 år. Bor I kgs. Lyngby sammen med min kæreste Kim på 31år og min søn Victor som fylder 2 år d.23.09.12 ♥

Jeg er gravid og har termin 13.09.12 (venter en pige)

Jeg er udd. sosu.assistent. Har været sygemeldt siden januar 2012 så nåede kun lige tilbage fra barsel og arbejdede et par måneder så blev jeg gravid igen. Savner ar arbejde... men nu må jeg bare nyde "friheden" så længe det varer.

Øv det er også lang tid at gå hjemme! Det er godt at have baby.dk til lidt tidsfordriv -må jeg spørge, hvorfor du er sygemeldt fra dit arbejde?

Anmeld

17. juli 2012

cici

CarinaSB skriver:

Hej og velkommen til ..

Jeg hedder Carina og er 25 år, bor sammen med min kæreste og 2 drenge i hobro (11 dage endnu) men vi flytter til Herning i slutningen af måneden

Vores drenge hedder Noah som er 3 år og Charlie er 5 mdr. Til daglig er per ved at uddanne sig til eletriker og jeg skal 1 år på vuc og derefter igang med pædagog uddannelsen

Mange tak

Anmeld

17. juli 2012

Mother-love

Hejsa velkommen til og tillykke med den lille spire.
Jeg hedder michelle og er 25 år. Jeg bor i århus i en lejlighed sammen med min kæreste jesper på 37 og vores datter isabella på 13,5 mdr.
Håber du får det ud af det du gerne vil herinde. Jeg har siden jeg blev medlem været utrolig glad for at være på denne side. Der er altid hjælp at hente om det enten er omkring graviditeten, barnet, parforholdet eller om du bare vil snakke om alm. Daglig dags ting .

Anmeld

17. juli 2012

cici

Chel1992 skriver:

Jeg hedder Michelle, jeg er 19 år. Jeg bor i Holstebro i Vestjylland sammen med min forlovede og min kat i en 3 værelses lejlighed .

Jeg er ikke gravid og har ingen børn af mine egne endnu, men vi regner med at jeg skal smide mine p-piller om 5-6 måneder så må vi jo se hvor længe der går før jeg bliver gravid Dog har jeg min bonusdatter Lilly på 4½ som vi ser 3-4 dage om ugen

Jeg er HF kursist på VUC i Holstebro og skal til at igang med mit sidste år nu her efter sommer

Jeg er her på Baby fordi jeg elsker at læse og deltage i debatter og så er det et rart sted at kunne stille spørgsmål hvis der er et eller andet men har problemer med eller noget man er i tvivl om

Det er nemlig et rigtig rart og hyggeligt sted det synes jeg også.. Her er mange rigtig gode debatter, og folk er søde til at svare

Anmeld

17. juli 2012

Levi&LilysMor

Jeg er egentligt ikke ny herinde, jeg har ikke været så aktiv her, og tænker lidt at det må der laves om på

Altså hvor gammel er du? Hvor mange børn har du? - har du børn? hvor gamle er dine børn? Og hvad hedder de? prøver du at blive gravid? - Er du gravid? hvor kommer du fra? Hvad laver du på baby.dk?

I må selv gerne komme med flere oplysninger, eller undlade nogle af oplysningerne.. Jeg synes, at det er sjovt at lære jer alle lidt at kende?

Lidt om mig: jeg hedder Mette er 27år og fra København. Jeg har ingen børn endnu. Min kæreste og jeg smed prævention i maj faktisk til min 27års fødselsdag d.15 maj, aftalte vi, at nu skal det være for 3uger siden stod jeg med en positiv graviditetstest så det er gået hurtigt, og vi glæder os! og håber at alt kommer til at gå godt
Jeg har fulgt med lidt på sidelinjen herinde, og brugt baby.dk til at blive endnu mere opsat på baby og PB

Hej jeg hedder Patricia og er 23, jeg bor i hus i Kjellerup ( mellem silkeborg og viborg) sammen med min kæreste Mikkel på 27 og vores søn Levi på 9 mdr  Vi flyttede ind Maj 2011.

Til oktober er jeg færdig med social og sundhedsassistent uddannelsen og derefter vil jeg gerne arbejde nogle år 

Anmeld

17. juli 2012

samantha1986

cici skriver:

Jeg hedder Samantha og er 26 år. Jeg bor i Ebeltoft sammen med min kæreste, som jeg skal giftes med næste år.

Vi har lige fået vores første barn. En lille pige - Madison hedder hun. Hun er fra den. 8. juni 2012.

Jeg er på barsel fra pædagog uddannelsen, men går og overvejer om jeg vil fortsætte med den efter barsel eller om jeg skal over på pau i stedet for.

Jeg er på baby fordi folk herinde er rigtig søde til at hjælpe hvis man har brug for råd, hjælp eller bare til at læsse af på :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.