Hvem er vi? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.433 visninger
68 svar
0 synes godt om
17. juli 2012

cici

Jeg er egentligt ikke ny herinde, jeg har ikke været så aktiv her, og tænker lidt at det må der laves om på

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide: hvem er I?
Altså hvor gammel er du? Hvor mange børn har du? - har du børn? hvor gamle er dine børn? Og hvad hedder de? prøver du at blive gravid? - Er du gravid? hvor kommer du fra? Hvad laver du på baby.dk?

I må selv gerne komme med flere oplysninger, eller undlade nogle af oplysningerne.. Jeg synes, at det er sjovt at lære jer alle lidt at kende?

Lidt om mig: jeg hedder Mette er 27år og fra København. Jeg har ingen børn endnu. Min kæreste og jeg smed prævention i maj faktisk til min 27års fødselsdag d.15 maj, aftalte vi, at nu skal det være for 3uger siden stod jeg med en positiv graviditetstest så det er gået hurtigt, og vi glæder os! og håber at alt kommer til at gå godt
Jeg har fulgt med lidt på sidelinjen herinde, og brugt baby.dk til at blive endnu mere opsat på baby og PB

Jeg håber, at I vil være med til at fortælle lidt om jer selv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

Ditte-3

jeg hedder ditte. er rigtig fra en lille by der hedder vinderup hvor jeg er opvoksed. men flytted til ringkøbing i januar 2012 med min kærste som driver to kiwi butikker en i ringkøbing og en i skjern.

jeg er selv 29 år og har 3 børn en dreng på snart 9 en pige på 7 og en dreng mere på 4år. og så er jeg grevid med mit 4 barn som også er en dreng og som jeg regner med kommer ud i dag.

min kærste har også to børn en på snart 3 og en på snart 12 så vi er en stor familie. 

Anmeld

17. juli 2012

Troldemommi

Jeg hedder Monica, jeg er 32 år og gift med min mand Jeppe, sammen har vi vores lille Johanne på knap 10 måneder, vi bor udenfor Silkeborg i vores elskede rækkehus, jeg er nyuddannet Socialrådgiver og så går vi vist snart igang med at tænke på en 2er :-)

Monica 

Anmeld

17. juli 2012

cici

Ditte-3 skriver:

jeg hedder ditte. er rigtig fra en lille by der hedder vinderup hvor jeg er opvoksed. men flytted til ringkøbing i januar 2012 med min kærste som driver to kiwi butikker en i ringkøbing og en i skjern.

jeg er selv 29 år og har 3 børn en dreng på snart 9 en pige på 7 og en dreng mere på 4år. og så er jeg grevid med mit 4 barn som også er en dreng og som jeg regner med kommer ud i dag.

min kærste har også to børn en på snart 3 og en på snart 12 så vi er en stor familie. 

Dejligt med en stor familie.. Jeg kunne godt tænke mig 3 børn, min kæreste vil kun have 2. Vi må se hvordan det går efter den første

Anmeld

17. juli 2012

Ditte-3

cici skriver:

Dejligt med en stor familie.. Jeg kunne godt tænke mig 3 børn, min kæreste vil kun have 2. Vi må se hvordan det går efter den første

ja det er dejlig er selv enebarn så har også altdi sagt jeg skal ha mange børn s

Anmeld

17. juli 2012

Mist

Hej

Jeg hedder Maria, jeg er 30 år, jeg er forlovede med Henrik, jeg har 3 dejlige piger.. 

Cecilie 7 år

Emma 4 år (næsten 5)

Malou på 2 ½ år

Bor i Roskile hvor jeg også er født og opvokset.. 

Anmeld

17. juli 2012

cici

Monica P skriver:

Jeg hedder Monica, jeg er 32 år og gift med min mand Jeppe, sammen har vi vores lille Johanne på knap 10 måneder, vi bor udenfor Silkeborg i vores elskede rækkehus, jeg er nyuddannet Socialrådgiver og så går vi vist snart igang med at tænke på en 2er :-)

Monica 

Det er også dejligt med 2 forholdsvis tæt på hinanden. Nu når du er færdig uddannet, er det jo også oplagt. Jeg er selv uddannet tandplejer

Anmeld

17. juli 2012

morethanperfect

Jeg hedder Tine og er 22 .. Bor på sydfyn med min forlovede , vores søn , og en mere på vej, med termin 30 sep..
Vi flytter i hus , også her på sydfyn i samme by , 1 Aug. men er allerede begyndt at flytte nogle ting

Er ret aktiv her på siden , og hjælper hvor jeg kan

Min søn hedder Oscar og er snart 21 mdr..  
Begge børn var planlagt  

Anmeld

17. juli 2012

tarkoflen

Jeg hedder Betina, er 32 år gammel og bor sammen med min kæreste på 3. år og vi har det fantastisk

Vi har ingen børn, men er i gang med IVF behandling, da jeg har endometriose. Så vi alt hvad vi kan for at det lykkedes denne gang

Anmeld

17. juli 2012

cici

norby skriver:

Hej

Jeg hedder Maria, jeg er 30 år, jeg er forlovede med Henrik, jeg har 3 dejlige piger.. 

Cecilie 7 år

Emma 4 år (næsten 5)

Malou på 2 ½ år

Bor i Roskile hvor jeg også er født og opvokset.. 

Skønt med tre af samme køn.. De må have meget ud af hinanden dine prinsesser!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.