Hvem er vi? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

cici

bøgelund skriver:

Jeg hedder Kirstine, bliver 24 år lige om lidt. Jeg bor i munkebo, på nordøst fyn, med min kæreste thomas på 26 og vores datter Anna på halvandet. 

Jeg er uddannet social og sundhedsassistent, og Thomas er maler på en boreplatform i Nordsøen. 

Velkommen til  

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg hedder Rikke, og er 19 år gammel. Den 25 Juli er min datter, Ida 6 mdr gammel. Jeg bor i Sønderjylland i byen Sønderborg - og det er bare lækkert! 

Jeg er herinde på baby.dk for at søge svar og råd på mine spørgsmål som jeg kan have omkring ALT. Og så synes jeg bare det er et rart sted at være

Anmeld

17. juli 2012

cici

Mortil2tiloktober skriver:

TUsind tak ..
Ja legetøj mangler vi i hvertfald ikke det er sku svært at lade vær at købe når der kommer noget nyt .

Ja det kan jeg forestille mig.. Jeg kigger allerede på baby tøj. Kan ikke lade værre, og jeg er ikke engang 8uger henne kan forestille mig, at det er svært ikke at købe, når man arbejder i miljøet

Anmeld

17. juli 2012

SS82

Jeg hedder susie er 29 år og bor sammen med min kæreste kennet på 32år i ølsted i nordsjælland (det ligger mellem frederikssund og frederiksværk). Her bor vi i et hus sammen med vores lille franske bulldog. Vi har ingen børn endnu men håber snart på en positiv test. Til daglig arbejder jeg som frisør samt i en ungdomsklub.

Velkommen til siden 

Anmeld

17. juli 2012

AnnaK89

Jeg hedder Anna-Katrine, er 22 år
Jeg er gift med min mand Ole på 28 år.
Vi bor i Hjørring, Nordjylland.
Sammen har vi Lærke på 2 år og 9 mdr og Carolina som er 1 uge gammel

Næste år påbegynder jeg min uddannelse til folkeskolelærer og glæder mig helt vildt

Velkommen til (selvom du jo ikke er helt ny)

Anmeld

17. juli 2012

Adrina

cici skriver:

Hvis jeg kunne bestemme, havde vi også kat.. Meen fornuften og kæresten bestemmer, at det først bliver den dag, vi flytter i hus.. Der går nok lige et par år endnu, men jeg elsker også dyr

Jeg hedder Ane og er 24 år.

Jeg bor i Fredericia med min kæreste, som jeg har været sammen med i 23 mdr 

Vi venter vores første barn sammen - er halvvejs på fredag! Og vores lille baby er planlagt .

Glæder mig virkelig meget!!!

Jeg er sygemeldt fra min sosu-hjælper-uddannelse pga bækkenløsning . Det var så ikke med i vores planlægning!

Anmeld

17. juli 2012

mortilnoahogmelina

cici skriver:

Ja det kan jeg forestille mig.. Jeg kigger allerede på baby tøj. Kan ikke lade værre, og jeg er ikke engang 8uger henne kan forestille mig, at det er svært ikke at købe, når man arbejder i miljøet

Hehe , det kender jeg godt jeg var heller ikk længere end 8 uger henne med min søn da jeg begyndte at købe til ham (den første) - den her gang der har ejg ikk købt noget før efter uge 20, for det første kendte jeg ikk kønnet før der for det andet mistede jeg desværre sidste år , så jeg har virkelig været nervøs den her gang , men det begynder så småt at tage form af de forskellige ting , har lige købt maling til værelset idag da jeg gerne vil have det malet Jeg glæder mig helt vildt til at indrette selvom det er svært fordi vi ikk har oplyst kønnet på vores kommende barn til nogen , og der kommer jo folk i huset her Men de fleste ting er købt , dog mangler vi kommode til min søn i hvid , vi har en i natur farve og så mangler vi puslekommode , da vi har puslebord nu , men da værelset ikk er så stort at der er plads til to kommoder har vi valgt en puslekommode til babys tøj Ellers er det kun små ting som et par lagner flasker en enkelt brik mme da min amning sidst ikk kørte så godt ..

Så jeg er godt med og jeg er kun 25+

Men jo det avr MEGET svært ikk at købe legetøj sidst , den her gang har vi sååååå meget fra sidst at jeg intet har købt endnu, dog har jeg en drøm om jeg gerne vil have nyt legetæppe, men os det eneste

Anmeld

17. juli 2012

cici

Mortil2tiloktober skriver:

Hehe , det kender jeg godt jeg var heller ikk længere end 8 uger henne med min søn da jeg begyndte at købe til ham (den første) - den her gang der har ejg ikk købt noget før efter uge 20, for det første kendte jeg ikk kønnet før der for det andet mistede jeg desværre sidste år , så jeg har virkelig været nervøs den her gang , men det begynder så småt at tage form af de forskellige ting , har lige købt maling til værelset idag da jeg gerne vil have det malet Jeg glæder mig helt vildt til at indrette selvom det er svært fordi vi ikk har oplyst kønnet på vores kommende barn til nogen , og der kommer jo folk i huset her Men de fleste ting er købt , dog mangler vi kommode til min søn i hvid , vi har en i natur farve og så mangler vi puslekommode , da vi har puslebord nu , men da værelset ikk er så stort at der er plads til to kommoder har vi valgt en puslekommode til babys tøj Ellers er det kun små ting som et par lagner flasker en enkelt brik mme da min amning sidst ikk kørte så godt ..

Så jeg er godt med og jeg er kun 25+

Men jo det avr MEGET svært ikk at købe legetøj sidst , den her gang har vi sååååå meget fra sidst at jeg intet har købt endnu, dog har jeg en drøm om jeg gerne vil have nyt legetæppe, men os det eneste

Jeg har heller ikke købt noget endnu.. Der er så meget, som kan gå galt endnu, så det tør jeg ikke..
Det er dejligt når du har en i forvejen, så er der meget, som kan genbruges! Så er der ekstra stor spænding fra familie og venner, den dag I skal ringe og fortælle, at du har født.. Det er en god ide, men det må være svært at holde det hemmeligt

Jeg gætter på at du får en pige, så må vi se om jeg får ret

Anmeld

17. juli 2012

mortilnoahogmelina

cici skriver:

Jeg har heller ikke købt noget endnu.. Der er så meget, som kan gå galt endnu, så det tør jeg ikke..
Det er dejligt når du har en i forvejen, så er der meget, som kan genbruges! Så er der ekstra stor spænding fra familie og venner, den dag I skal ringe og fortælle, at du har født.. Det er en god ide, men det må være svært at holde det hemmeligt

Jeg gætter på at du får en pige, så må vi se om jeg får ret

Det kan godt være ret svært nogen gange , men det er netop spændingen i det der gør at vi gerne vil holde det hemmeligt den her gang
Heeh , jaa vi må se om du får ret ..

Og ja der er netop meget som der kan gå galt desværre , håber selvfølgelig at i ikke skal igennem en hver menneskes maridt ..

Anmeld

17. juli 2012

hende-nanna

Ditte-3 skriver:

jeg hedder ditte. er rigtig fra en lille by der hedder vinderup hvor jeg er opvoksed. men flytted til ringkøbing i januar 2012 med min kærste som driver to kiwi butikker en i ringkøbing og en i skjern.

jeg er selv 29 år og har 3 børn en dreng på snart 9 en pige på 7 og en dreng mere på 4år. og så er jeg grevid med mit 4 barn som også er en dreng og som jeg regner med kommer ud i dag.

min kærste har også to børn en på snart 3 og en på snart 12 så vi er en stor familie. 

Er du fra Vinderup ved Holstebro? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.