Hvem er vi? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

cici

bøgelund skriver:

Jeg hedder Kirstine, bliver 24 år lige om lidt. Jeg bor i munkebo, på nordøst fyn, med min kæreste thomas på 26 og vores datter Anna på halvandet. 

Jeg er uddannet social og sundhedsassistent, og Thomas er maler på en boreplatform i Nordsøen. 

Velkommen til  

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg hedder Rikke, og er 19 år gammel. Den 25 Juli er min datter, Ida 6 mdr gammel. Jeg bor i Sønderjylland i byen Sønderborg - og det er bare lækkert! 

Jeg er herinde på baby.dk for at søge svar og råd på mine spørgsmål som jeg kan have omkring ALT. Og så synes jeg bare det er et rart sted at være

Anmeld

17. juli 2012

cici

Mortil2tiloktober skriver:

TUsind tak ..
Ja legetøj mangler vi i hvertfald ikke det er sku svært at lade vær at købe når der kommer noget nyt .

Ja det kan jeg forestille mig.. Jeg kigger allerede på baby tøj. Kan ikke lade værre, og jeg er ikke engang 8uger henne kan forestille mig, at det er svært ikke at købe, når man arbejder i miljøet

Anmeld

17. juli 2012

SS82

Jeg hedder susie er 29 år og bor sammen med min kæreste kennet på 32år i ølsted i nordsjælland (det ligger mellem frederikssund og frederiksværk). Her bor vi i et hus sammen med vores lille franske bulldog. Vi har ingen børn endnu men håber snart på en positiv test. Til daglig arbejder jeg som frisør samt i en ungdomsklub.

Velkommen til siden 

Anmeld

17. juli 2012

AnnaK89

Jeg hedder Anna-Katrine, er 22 år
Jeg er gift med min mand Ole på 28 år.
Vi bor i Hjørring, Nordjylland.
Sammen har vi Lærke på 2 år og 9 mdr og Carolina som er 1 uge gammel

Næste år påbegynder jeg min uddannelse til folkeskolelærer og glæder mig helt vildt

Velkommen til (selvom du jo ikke er helt ny)

Anmeld

17. juli 2012

Adrina

cici skriver: