cici skriver:
Ja det kan jeg forestille mig.. Jeg kigger allerede på baby tøj. Kan ikke lade værre, og jeg er ikke engang 8uger henne
kan forestille mig, at det er svært ikke at købe, når man arbejder i miljøet 
Hehe , det kender jeg godt jeg var heller ikk længere end 8 uger henne med min søn da jeg begyndte at købe til ham (den første) - den her gang der har ejg ikk købt noget før efter uge 20, for det første kendte jeg ikk kønnet før der for det andet mistede jeg desværre sidste år , så jeg har virkelig været nervøs den her gang , men det begynder så småt at tage form af de forskellige ting , har lige købt maling til værelset idag da jeg gerne vil have det malet

Jeg glæder mig helt vildt til at indrette selvom det er svært fordi vi ikk har oplyst kønnet på vores kommende barn til nogen , og der kommer jo folk i huset her

Men de fleste ting er købt , dog mangler vi kommode til min søn i hvid , vi har en i natur farve og så mangler vi puslekommode , da vi har puslebord nu , men da værelset ikk er så stort at der er plads til to kommoder har vi valgt en puslekommode til babys tøj

Ellers er det kun små ting som et par lagner flasker en enkelt brik mme da min amning sidst ikk kørte så godt ..
Så jeg er godt med og jeg er kun 25+

Men jo det avr MEGET svært ikk at købe legetøj sidst , den her gang har vi sååååå meget fra sidst at jeg intet har købt endnu, dog har jeg en drøm om jeg gerne vil have nyt legetæppe, men os det eneste
Anmeld