Hvem er vi? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

hende-nanna

cici skriver:

Jeg er egentligt ikke ny herinde, jeg har ikke været så aktiv her, og tænker lidt at det må der laves om på

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide: hvem er I?
Altså hvor gammel er du? Hvor mange børn har du? - har du børn? hvor gamle er dine børn? Og hvad hedder de? prøver du at blive gravid? - Er du gravid? hvor kommer du fra? Hvad laver du på baby.dk?

I må selv gerne komme med flere oplysninger, eller undlade nogle af oplysningerne.. Jeg synes, at det er sjovt at lære jer alle lidt at kende?

Lidt om mig: jeg hedder Mette er 27år og fra København. Jeg har ingen børn endnu. Min kæreste og jeg smed prævention i maj faktisk til min 27års fødselsdag d.15 maj, aftalte vi, at nu skal det være for 3uger siden stod jeg med en positiv graviditetstest så det er gået hurtigt, og vi glæder os! og håber at alt kommer til at gå godt
Jeg har fulgt med lidt på sidelinjen herinde, og brugt baby.dk til at blive endnu mere opsat på baby og PB

Jeg håber, at I vil være med til at fortælle lidt om jer selv!

Jeg hedder Nanna og er 18 år. Jeg bor i Vinderup lidt udenfor Holstebro. Jeg er kæreste med Rasmus på 21 år - vi har ingen børn. Til dagligt går jeg på HTX i Holstebro, på linjen matematik A, bioteknologi A og idehistorie B. Når jeg engang er færdig regner jeg med at uddanne mig til sygeplejerske - og måske videre til sundhedsplejerske 

Jeg er her på baby.dk, hovedsagligt fordi jeg synes det er hyggeligt. Derudover er jeg en såkaldt navnefreak, så deltager meget i navnedebatterne herinde - derudover deltager jeg også i de debatter jeg synes jeg har noget at sige i.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

Ditte-3

nannafrederiksen skriver:

Er du fra Vinderup ved Holstebro? 

Jep kender du VP ?

Anmeld

17. juli 2012

Rikkeas

Hejsa :-)

Jeg hedder Rikke, jeg er 22 år, og er mor til lille Silja, der fylder 2 i Oktober.

Jeg studere HF - så jeg starter på 2. år nu her lige om lidt :-) Dog er jeg udlært sosu-hjælper, men jeg synes ikke der var nok udfordringer i det, så jeg ville skifte spor, så mine drømme er at komme til at arbejde på et børnehjem, eller krisecenter. Så efter HF vil jeg gerne på Pædagog semninariet.

Jeg bor i Odense SØ, i det skønneste kvarter, og jeg har et lille ende-rækkehus, og jeg elsker det. Oprindeligt er jeg fra Aabenraa, i Sønderjylland, og jeg har planer om at flytte tilbage dertil inden alt for mange år. Jeg flyttede til Odense sidste år, fordi min kæreste bor her, og han var lidt mit springbræt for at komme væk fra de vante omgivelser, for at starte mit eget, på en frisk, med min skønne pige

- min kæreste er IKKE hendes far, men hun har samvær med hendes rigtige far hver 14. dag, hjemme hos mig :-)

Så har jeg en kat, Freja, hun er tosset - men skøn, og hende og min datter kommer rigtig godt ud af det med hinanden.

Jeg vil gerne have ét barn til - så jeg har 2, men kæresten er ikke heeelt frisk på ideen ;-) Hehe - ENDNU!

Det var lidt om mig :-)

Kender du Martin Siig fra Vinderup? Han er 23 år.

Anmeld

17. juli 2012

cici

Slott skriver:

Jeg hedder susie er 29 år og bor sammen med min kæreste kennet på 32år i ølsted i nordsjælland (det ligger mellem frederikssund og frederiksværk). Her bor vi i et hus sammen med vores lille franske bulldog. Vi har ingen børn endnu men håber snart på en positiv test. Til daglig arbejder jeg som frisør samt i en ungdomsklub.

Velkommen til siden 

Jeg håber for jer, at I snart får en positiv test

Anmeld

17. juli 2012

cici

AnnaKJ skriver:

Jeg hedder Anna-Katrine, er 22 år
Jeg er gift med min mand Ole på 28 år.
Vi bor i Hjørring, Nordjylland.
Sammen har vi Lærke på 2 år og 9 mdr og Carolina som er 1 uge gammel

Næste år påbegynder jeg min uddannelse til folkeskolelærer og glæder mig helt vildt

Velkommen til (selvom du jo ikke er helt ny)

Tillykke med din lille ny prinsesse

Anmeld

17. juli 2012

Tip!

Hej..

Jeg hedder Betina og er 25 år.

Jeg bor i Hobro med min søn Marcus på snart 4 år.

Jeg læser til Social Pædagog og starter på mit 3 semester om små 14 dage..

Jeg er kærester med Henrik  Han har to skønne unger, så dem nyder vi godt af hver anden uge

Vi har planer om familie forøgelse, så snart jeg er færdig med min uddannelse

Anmeld

18. juli 2012

hende-nanna

Ditte-3 skriver:

Jep kender du VP ?

Jeg bor her selv 

Anmeld

18. juli 2012

4kløver

Hej. Jeg hedder Bettina og mor til 5. 3 store på 18.16.14 år og 2 små på 2 og 7 mdr. Jeg er fra odense af men drømmer om at blive jyde. Så er jeg også en gamle heks på 36.

Anmeld

18. juli 2012

Pige2009

cici skriver:

Har der været baby træf/arrangement, som du har været med til herinde. Eller er det nogle, som du har mødtes med privat? Undskyld jeg er lidt nysgerrig

Både og Der er af og til baby.dk træf

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.