Hejsa :-)
Jeg hedder Rikke, jeg er 22 år, og er mor til lille Silja, der fylder 2 i Oktober.
Jeg studere HF - så jeg starter på 2. år nu her lige om lidt :-) Dog er jeg udlært sosu-hjælper, men jeg synes ikke der var nok udfordringer i det, så jeg ville skifte spor, så mine drømme er at komme til at arbejde på et børnehjem, eller krisecenter. Så efter HF vil jeg gerne på Pædagog semninariet.
Jeg bor i Odense SØ, i det skønneste kvarter, og jeg har et lille ende-rækkehus, og jeg elsker det. Oprindeligt er jeg fra Aabenraa, i Sønderjylland, og jeg har planer om at flytte tilbage dertil inden alt for mange år. Jeg flyttede til Odense sidste år, fordi min kæreste bor her, og han var lidt mit springbræt for at komme væk fra de vante omgivelser, for at starte mit eget, på en frisk, med min skønne pige
- min kæreste er IKKE hendes far, men hun har samvær med hendes rigtige far hver 14. dag, hjemme hos mig :-)
Så har jeg en kat, Freja, hun er tosset - men skøn, og hende og min datter kommer rigtig godt ud af det med hinanden.
Jeg vil gerne have ét barn til - så jeg har 2, men kæresten er ikke heeelt frisk på ideen ;-) Hehe - ENDNU!
Det var lidt om mig :-)
Kender du Martin Siig fra Vinderup? Han er 23 år.
Anmeld