gemme billeder af eks kæresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2012

Rikkeas

mor:) skriver:

Det er da heller ikke fordi det har noget med en trang at gøre.Han behøver da ikke sidde og glo på dem ustandseligt.

Nej lige præcis...man kan ikke slette sin fortid så hvorfor slette billederne?

mmh, hvis det generer den nuværende kæreste, at han har billeder af sin ekskæreste, så burde han bare slette dem, hvis han alligevel har hende oppe i hovedet

No big deal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

Pigent

Anonym skriver:

hej piger.

fandt ud af at min kæreste har billeder af sin eks på sin computer. bad ham for noget tid siden om at slette alle de billeder han havde med hende på facebok fordi han havde temmelig mange. og synes ikke man burde have drt når man er iet nyt forhold. han slettede billederne uden problemer. forleden dag da han sad med sin computer så jeg at de samme billeder. i hver fald nogen af dem lå på hans computer. det bilede jeg så står de og holder om hinanden. 

det vil sige at fen dag jeg bad ham om at slette dem fra facrbook har han gemt dem på hans com. hvilket jeg synes er mega underligt. hvorfor skal han gemme billeder af sin eks og så nu når han er i forhold med mig. forstår jeg altså ike.

ville i synes at det var i orden.?? billeder er som sagt gemt for nylig da hans com er hekt ny.

ville i synes at det var ok 

Hvis computeren er ny og det er nogle billeder han har gemt for nylig så vil jeg ikke synes det er okay, men hvis det er nogen der ligger på computeren og som man faktisk har glemt man havde så vil jeg bede ham om at slette dem.

Jeg tror faktisk jeg selv har nogle billeder til at ligge af mine eks kærester og jeg må hvis heller få dem slette når jeg lige får tid til at kigge efter om de stadig ligger der. 

Anmeld

6. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Rikkeas skriver:

mmh, hvis det generer den nuværende kæreste, at han har billeder af sin ekskæreste, så burde han bare slette dem, hvis han alligevel har hende oppe i hovedet

No big deal

men spørgsmålet er nærmere hvorfor det generer hende. Jeg ville da helst have et forhold hvor tilliden er der.

At det genere hende har jo kun noget med hendes selvværd at gøre og det er noget hun selv må arbejde på.

Jeg kan slet ikke forstå at man overhovedet kan tillade sig at blande sig i hans private sager og hans fortid.

Anmeld

6. juli 2012

MariaJ

Kort svar først: Ja, jeg ville synes det var i orden, og kan overhovedet ikke se problemet.

Dernæst: Jeg er simpelthen så overrasket over svarene i denne tråd. Det kommer totalt bag på mig, at mange kunne finde på at bede deres kæreste slette en ordentlig stak billeder fra deres fortid, bare fordi der er en ekskæreste på dem. Forstå mig ret, nøgenbilleder o.lign. ville jeg også synes man godt kunne få ryddet ud i, men helt almindelige hverdags-/feriebilleder af et andet menneske, som ens kære har brugt måske år af sit liv på . Selvom jeg først mødte min mand, da jeg var 28, betyder det da ikke, at jeg (eller han for den sags skyld) ikke havde et liv før det, eller at det liv ikke var noget værd. Jeg har da masser af gode minder om de to lange kæresteforhold, jeg har været i, før min mand kom på banen, og der er da ingenting i vejen med hverken de to som personer eller mine oplevelser sammen med dem, selvom det viste sig, at vi ikke skulle være sammen til vores dages ende. Jeg har valgt min mand og han har valgt mig, og for mig betyder det intet for vores forhold, om der befinder sig x antal fotoalbums i huset, der indeholder billeder af nogen vi var sammen med, før vi mødte hinanden.

Mht om billederne opbevares digitalt eller på papir, så er det da i mine øjne et rent spørgsmål om tid. Ja, mine gamle billeder er papir og sidder i albums, for det var jo sådan man havde billeder for 10+ år siden. Men, hvis de var taget i dag ville de da også have været digitale, og måske ovenikøbet lastet ned fra Facebook, hvis jeg havde været dum nok til at få dem lagt der uden at gemme en kopi på computeren.

Anmeld

6. juli 2012

Frøken J.

Rikkeas skriver:

Hej

Du får lige en krammer 

Synes godt nok, at mange af de svar du får er rigtig rigtig dumme!

- JEG ville blive enormt nedern over, hvis han gjorde det mod mig, og jeg ville spørge ham af, om hvorfor han absolut skulle gemme de billeder.

For mig ville det virke som om, at han ikke var ovre hende, og stadig havde en trang til at se på hende.

Jeg slettede også de billeder jeg havde af min eks, da jeg blev kærester med min nuværende - han ville heller ikke synes at det var rart, hvis jeg stadig lå inde med billeder af min eks.

Når man finder en ny, så starter et nyt kapitel.

OG DOG - som nogle skriver, hvis eksen nu er far til dit barn og der er familie foto, eller der er bryllups billeder, så er det måske lidt noget andet.

Men NEJ, jeg ville ikke synes det var okay - han sletter ikke sin fortid - han har den jo stadig inde i hovedet, og hvorfor skulle han have trang til at sidde og glo på hende, når han har en ny kæreste? 

Hvorfor i alverden er svarene dumme, bare fordi de (vi) er uenige med TS? Må man kun være enig og synes det er synd, eller? 

Anmeld

6. juli 2012

Rikkeas

Frøken J. skriver:

Hvorfor i alverden er svarene dumme, bare fordi de (vi) er uenige med TS? Må man kun være enig og synes det er synd, eller? 

Folk er bare så ufattelig fordomsfulde og altid bedrevidende, og bliver rigtig spydige og skarpe at høre på - folk må have deres mening, men så kan de skrive den anderledes, så det ikke kommer negativt ud.

Anmeld

6. juli 2012

Rikkeas skriver:

Folk er bare så ufattelig fordomsfulde og altid bedrevidende, og bliver rigtig spydige og skarpe at høre på - folk må have deres mening, men så kan de skrive den anderledes, så det ikke kommer negativt ud.

du kalder andres svar for dumme - synes ikke folk er negative, men skriver at de ikke kan se problemet og det er vel det hun spørge om. Ts skriver ikke - svar kun hvis du er enig med mig.

Jeg synes det var meget barnligt af dig at skrive sådan om andres holdninger til emnet.

Anmeld

6. juli 2012

Rikkeas

du kalder andres svar for dumme - synes ikke folk er negative, men skriver at de ikke kan se problemet og det er vel det hun spørge om. Ts skriver ikke - svar kun hvis du er enig med mig.

Jeg synes det var meget barnligt af dig at skrive sådan om andres holdninger til emnet.

Næ, det gør hun ikke, men folk kan stadig godt svare ordentligt istedet for udstille hende komplet dumt. Så kan de sige at de ikke er enige og så hvorfor - de behøver ikke blive dømmende og kritiske.

Det må du så synes alt det du har lyst til

Anmeld

6. juli 2012

Rikkeas skriver:

Næ, det gør hun ikke, men folk kan stadig godt svare ordentligt istedet for udstille hende komplet dumt. Så kan de sige at de ikke er enige og så hvorfor - de behøver ikke blive dømmende og kritiske.

Det må du så synes alt det du har lyst til

jeg synes folk svar ordentligt. Der er ingen der har skrevet at TS er dum. Der er meget delte meninger. Der er lige så mange enige med ts som der er uenige, men de er alle sammen begrundet.

Jeg synes heller ikke denne tråd har noget med fordomme at gøre, men med éns personlige holdning til hvorvidt man må have billeder af eks kærester liggende.

Jeg synes du dømmer ret mange mennesker og stempler dem som dumme og det er en meget barnagtig opførsel.

Anmeld

6. juli 2012

Rikkeas

jeg synes folk svar ordentligt. Der er ingen der har skrevet at TS er dum. Der er meget delte meninger. Der er lige så mange enige med ts som der er uenige, men de er alle sammen begrundet.

Jeg synes heller ikke denne tråd har noget med fordomme at gøre, men med éns personlige holdning til hvorvidt man må have billeder af eks kærester liggende.

Jeg synes du dømmer ret mange mennesker og stempler dem som dumme og det er en meget barnagtig opførsel.

Så skulle du måske prøve at læse nogle af svarene igen; folk er meget angribende og kritisterende.

Man kan da sagtens have sin mening, uden man behøver blive nedladende og nedgøre TS's problem.

Du må synes nøjagtig hvad du vil om mit svar - du må have følt dit truffet, siden du skriver til mig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.