Kort svar først: Ja, jeg ville synes det var i orden, og kan overhovedet ikke se problemet.
Dernæst: Jeg er simpelthen så overrasket over svarene i denne tråd. Det kommer totalt bag på mig, at mange kunne finde på at bede deres kæreste slette en ordentlig stak billeder fra deres fortid, bare fordi der er en ekskæreste på dem. Forstå mig ret, nøgenbilleder o.lign. ville jeg også synes man godt kunne få ryddet ud i, men helt almindelige hverdags-/feriebilleder af et andet menneske, som ens kære har brugt måske år af sit liv på
. Selvom jeg først mødte min mand, da jeg var 28, betyder det da ikke, at jeg (eller han for den sags skyld) ikke havde et liv før det, eller at det liv ikke var noget værd. Jeg har da masser af gode minder om de to lange kæresteforhold, jeg har været i, før min mand kom på banen, og der er da ingenting i vejen med hverken de to som personer eller mine oplevelser sammen med dem, selvom det viste sig, at vi ikke skulle være sammen til vores dages ende. Jeg har valgt min mand og han har valgt mig, og for mig betyder det intet for vores forhold, om der befinder sig x antal fotoalbums i huset, der indeholder billeder af nogen vi var sammen med, før vi mødte hinanden.
Mht om billederne opbevares digitalt eller på papir, så er det da i mine øjne et rent spørgsmål om tid. Ja, mine gamle billeder er papir og sidder i albums, for det var jo sådan man havde billeder for 10+ år siden. Men, hvis de var taget i dag ville de da også have været digitale, og måske ovenikøbet lastet ned fra Facebook, hvis jeg havde været dum nok til at få dem lagt der uden at gemme en kopi på computeren.
Anmeld