gemme billeder af eks kæresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Rikkeas skriver:

Så skulle du måske prøve at læse nogle af svarene igen; folk er meget angribende og kritisterende.

Man kan da sagtens have sin mening, uden man behøver blive nedladende og nedgøre TS's problem.

Du må synes nøjagtig hvad du vil om mit svar - du må have følt dit truffet, siden du skriver til mig..

Føler mig ikke truffet. Men blev overrasket over at nogle overhovedet kunne finde på at kalde andres holdninger for dumme. Det er for meget folkeskole for mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

Rikkeas skriver:

Så skulle du måske prøve at læse nogle af svarene igen; folk er meget angribende og kritisterende.

Man kan da sagtens have sin mening, uden man behøver blive nedladende og nedgøre TS's problem.

Du må synes nøjagtig hvad du vil om mit svar - du må have følt dit truffet, siden du skriver til mig..

P.S.

Hvis jeg var TS ville jeg da heller høre at det er normalt og der intet galt er i det, end det modsatte. Så skulle man jo til at være bekymret for hvorfor billederne er gemt.

Anmeld

6. juli 2012

Plysbjørnen

serinasmor skriver:

Jeg ville helt ærligt være komplet ligeglad .... 

Jeg vil synes man godt kan mindes tiden og samværet med ekskæresten gennem billeder og fotos uden nødvendigvis at savne eksen ... Det har vel været en god tid for dem indtil det gik galt ?? og den tid skal han have lov at mindes efter min mening ... 

for mig ville der være forskel på at have dem på computeren og på facebook ... facebook er offentlig og har du billeder af dig og din eks sender det nok forkerte signaler ... men om du gemmer dem privat på din computer er altså din egen sag ... 

har du selv skildt dig af med ALT der mindede dig om dine ekser ?

Enig

Anmeld

6. juli 2012

klmf

Tror det er meget almindeligt at have det som du har det. Min egen grænse går ved billeder, hvor eksen er afklædt eller snavebilleder - dem gider jeg bare ikke rende ind i på computeren Men fordi han har almindelige billeder liggende, det har jeg valgt at sige til mig selv, at det er ligegyldigt. Der er jo heldigvis et liv før jeg kom til og han skal selv bestemme over de minder han har.

I kunne jo lave et kompromis, hvor billederne blev lagt på et USB-stik. Synes ikke man kan tillade sig at bede ham om at slette dem.

Håber du får det bedre med det

Anmeld

6. juli 2012

Rikkeas

mor:) skriver:

P.S.

Hvis jeg var TS ville jeg da heller høre at det er normalt og der intet galt er i det, end det modsatte. Så skulle man jo til at være bekymret for hvorfor billederne er gemt.

Det er som om at du hele tiden hopper over det jeg skriver.

Alle har hver sin mening, og det er der intet galt i, så absolut ikke.

MEN! Der er ingen grund til at blive nedladende, og det er dét jeg mener med at folk skriver nogle dumme svar, fordi der straks er nogle der stryger til angreb:"HVORFOR er det ikke okay at sådan og sådan, og MIN KÆRSTE sådan og sådan" DET er folkeskole agtigt!

Alle har sin mening, og det er fairnok at give den til kende - men så hold dog en ordentligt tone, det er jo den rene hønsegård det her.

Anmeld

6. juli 2012

Rikkeas skriver:

Det er som om at du hele tiden hopper over det jeg skriver.

Alle har hver sin mening, og det er der intet galt i, så absolut ikke.

MEN! Der er ingen grund til at blive nedladende, og det er dét jeg mener med at folk skriver nogle dumme svar, fordi der straks er nogle der stryger til angreb:"HVORFOR er det ikke okay at sådan og sådan, og MIN KÆRSTE sådan og sådan" DET er folkeskole agtigt!

Alle har sin mening, og det er fairnok at give den til kende - men så hold dog en ordentligt tone, det er jo den rene hønsegård det her.

Der er jo intet galt i at spørge hvorfor hun ikke synes det er okay. Ligesom det er okay at skrive at min kæreste også har billeder og det må han gerne. Det er jo for at fortælle at det er normalt og der intet galt i det er. Så nej, jeg synes stadig tonen har været fin.

Anmeld

6. juli 2012

Rikkeas

mor:) skriver:

Der er jo intet galt i at spørge hvorfor hun ikke synes det er okay. Ligesom det er okay at skrive at min kæreste også har billeder og det må han gerne. Det er jo for at fortælle at det er normalt og der intet galt i det er. Så nej, jeg synes stadig tonen har været fin.

Ok, men det er jeg så uenig med dig i.

Anmeld

6. juli 2012

modesty

Jeg synes det er helt OK at gemme fotos af sin eks. H*n er jo en del af ens liv og derfor knyttet til oplevelser der har været med til at præge én og gøre én til den person man er.

Min kæreste har ekstremt mange fotos af sine eks'er på computeren, også sex fotos. Det generer mig ikke. Om det er et minde i hans hoved eller et foto på hans computer - det gør ikke den store forskel for mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.