Anonym skriver:
hej piger.
fandt ud af at min kæreste har billeder af sin eks på sin computer. bad ham for noget tid siden om at slette alle de billeder han havde med hende på facebok fordi han havde temmelig mange. og synes ikke man burde have drt når man er iet nyt forhold. han slettede billederne uden problemer. forleden dag da han sad med sin computer så jeg at de samme billeder. i hver fald nogen af dem lå på hans computer. det bilede jeg så står de og holder om hinanden.
det vil sige at fen dag jeg bad ham om at slette dem fra facrbook har han gemt dem på hans com. hvilket jeg synes er mega underligt. hvorfor skal han gemme billeder af sin eks og så nu når han er i forhold med mig. forstår jeg altså ike.
ville i synes at det var i orden.?? billeder er som sagt gemt for nylig da hans com er hekt ny.
ville i synes at det var ok
For mig er dt både og.. for jeg har da et helt foto album fyldt med bileder af mig og min eks, fra de 3 år vi var sammen. dem agter jeg ikke at smide ud. De 3 år er jo en el af mit liv og den jeg er.. de 3 år med ham har helt sikkert været med til at gøre mig til den jeg er i dag, hvilket min nuværende kæreste er glad for.
Men når det så er sagt kender jeg ikke dig, din kæreste eller jeres forhold.. hans eks eller deres forhold. derfor er det svært for mig at vurdere om det er underligt at han gemmer dem eller ej.
Det må vel være op til dig at vurdere.. hvis du synes det er underligt og ubehageligt har du ret tiæ at have det sådan, men det betyder ikke at han skal slette dem. Men synes da du skal snakke med ham om at du synes det er lidt underligt.
Anmeld