gemme billeder af eks kæresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.434 visninger
57 svar
0 synes godt om
5. juli 2012

Anonym trådstarter

hej piger.

fandt ud af at min kæreste har billeder af sin eks på sin computer. bad ham for noget tid siden om at slette alle de billeder han havde med hende på facebok fordi han havde temmelig mange. og synes ikke man burde have drt når man er iet nyt forhold. han slettede billederne uden problemer. forleden dag da han sad med sin computer så jeg at de samme billeder. i hver fald nogen af dem lå på hans computer. det bilede jeg så står de og holder om hinanden. 

det vil sige at fen dag jeg bad ham om at slette dem fra facrbook har han gemt dem på hans com. hvilket jeg synes er mega underligt. hvorfor skal han gemme billeder af sin eks og så nu når han er i forhold med mig. forstår jeg altså ike.

ville i synes at det var i orden.?? billeder er som sagt gemt for nylig da hans com er hekt ny.

ville i synes at det var ok 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

mortilnoahogmelina

Jeg ville ikke synes det var okay nej .

Anmeld

5. juli 2012

MorDk

Jeg forstår ikke han lægger dem på sin computer. Kan måske forstå han gerne vil gemme nogle billeder fra hans fortid. Det har jeg fx. fra min bryllup med eksmanden, og feriebilleder mm. Men de ligger i album gemt væk oppe i et skab. Det samme har min kæreste og fred være med det. MEN jeg sys ikke det er ok han har dem liggende på den nye computer... men måske han har haft en usb-nøgle eller disc med billeder og han så bare har overført dem uden at tænke videre over det?

Men jeg ville ihvertfald blive ked af det hvis jeg fandt billeder af min kærestes ex'er på hans nuværende computer...

Anmeld

5. juli 2012

serinasmor

Jeg ville helt ærligt være komplet ligeglad .... 

Jeg vil synes man godt kan mindes tiden og samværet med ekskæresten gennem billeder og fotos uden nødvendigvis at savne eksen ... Det har vel været en god tid for dem indtil det gik galt ?? og den tid skal han have lov at mindes efter min mening ... 

for mig ville der være forskel på at have dem på computeren og på facebook ... facebook er offentlig og har du billeder af dig og din eks sender det nok forkerte signaler ... men om du gemmer dem privat på din computer er altså din egen sag ... 

har du selv skildt dig af med ALT der mindede dig om dine ekser ?

Anmeld

5. juli 2012

MomInTheMaking

Anonym skriver:

hej piger.

fandt ud af at min kæreste har billeder af sin eks på sin computer. bad ham for noget tid siden om at slette alle de billeder han havde med hende på facebok fordi han havde temmelig mange. og synes ikke man burde have drt når man er iet nyt forhold. han slettede billederne uden problemer. forleden dag da han sad med sin computer så jeg at de samme billeder. i hver fald nogen af dem lå på hans computer. det bilede jeg så står de og holder om hinanden. 

det vil sige at fen dag jeg bad ham om at slette dem fra facrbook har han gemt dem på hans com. hvilket jeg synes er mega underligt. hvorfor skal han gemme billeder af sin eks og så nu når han er i forhold med mig. forstår jeg altså ike.

ville i synes at det var i orden.?? billeder er som sagt gemt for nylig da hans com er hekt ny.

ville i synes at det var ok 

For mig er dt både og.. for jeg har da et helt foto album fyldt med bileder af mig og min eks, fra de 3 år vi var sammen. dem agter jeg ikke at smide ud. De 3 år er jo en el af mit liv og den jeg er.. de 3 år med ham har helt sikkert været med til at gøre mig til den jeg er i dag, hvilket min nuværende kæreste er glad for.

Men når det så er sagt kender jeg ikke dig, din kæreste eller jeres forhold.. hans eks eller deres forhold. derfor er det svært for mig at vurdere om det er underligt at han gemmer dem eller ej.

Det må vel være op til dig at vurdere.. hvis du synes det er underligt og ubehageligt har du ret tiæ at have det sådan, men det betyder ikke at han skal slette dem. Men synes da du skal snakke med ham om at du synes det er lidt underligt.

Anmeld

5. juli 2012

tinasmor

serinasmor skriver:

Jeg ville helt ærligt være komplet ligeglad .... 

Jeg vil synes man godt kan mindes tiden og samværet med ekskæresten gennem billeder og fotos uden nødvendigvis at savne eksen ... Det har vel været en god tid for dem indtil det gik galt ?? og den tid skal han have lov at mindes efter min mening ... 

for mig ville der være forskel på at have dem på computeren og på facebook ... facebook er offentlig og har du billeder af dig og din eks sender det nok forkerte signaler ... men om du gemmer dem privat på din computer er altså din egen sag ... 

har du selv skildt dig af med ALT der mindede dig om dine ekser ?

enig

Anmeld

5. juli 2012

Anonym trådstarter

hvis han havde et abum hjemme i skabet havde jeg ikke noget problen med drt. det er det med at han har gemt dem på hans nye com fra fb da han slettede dem på fb. det synes jeg er mærkeligt.

har nogle billeder af min datters far men det er for hendes skyld jeg har gemt dem. billeder med mine andre ekser er for længst smidt ud. minderne har man jo stafig det synes jeg personligy ikke man skal bruge et billede til. 

det har nok også noget at gøre med at jeg er lidt jaloux.

Anmeld

5. juli 2012

chael

Altså man kan jo ikke slette hele sin fortid.

Han kan jo have nogle ferie oplevelser og andet, som han jo gerne vil gemme, og at hun jo så er der, det er jo sådan.

Dermed ikke sagt at han skal gemme alle mulige "almindelige" billeder af hende

Min kæreste har da også et par af sin eks på computeren, fra noget fest de var til, med fælles venner. Og jeg er da rive ragende ligeglad. Jeg var der jo ikke dengang

*C

Anmeld

5. juli 2012

Talbutikken

Ved godt at det er stillet meget hårdt op!

Hvis din kæreste skulle dø, i morgen, ved jeg med sikkerhed at hans familie ville være meget ked af, at han have haft en kærste som bad ham om at slette billeder fra hans fortid, da billederne og mindrerne vil være det eneste der er tilbage..

Nogen gange er det nødvendigt at se væk fra sin egen næsetip...

Anmeld

5. juli 2012

TeamRocket

Kan du ikke bare spørge ham hvorfor han vil gemme dem?
Jeg må indrømme jeg synes det er lidt 'what ever'- har man børn sammen eller havde man et rigtigt seriøst forhold, så ja, så gemmer man da billederne! Det betyder jo ikke at der er noget stadig, men det var der engang og man skal ikke smide hele sit liv i containeren bare fordi livet er gået videre siden da Jeg har også billeder af en hund jeg havde som barn, den er forlængst død og jeg har en ny hund, men derfor smider jeg ikke de gamle billeder ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.