gemme billeder af eks kæresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2012

jydeinden

Anonym skriver:

hej piger.

fandt ud af at min kæreste har billeder af sin eks på sin computer. bad ham for noget tid siden om at slette alle de billeder han havde med hende på facebok fordi han havde temmelig mange. og synes ikke man burde have drt når man er iet nyt forhold. han slettede billederne uden problemer. forleden dag da han sad med sin computer så jeg at de samme billeder. i hver fald nogen af dem lå på hans computer. det bilede jeg så står de og holder om hinanden. 

det vil sige at fen dag jeg bad ham om at slette dem fra facrbook har han gemt dem på hans com. hvilket jeg synes er mega underligt. hvorfor skal han gemme billeder af sin eks og så nu når han er i forhold med mig. forstår jeg altså ike.

ville i synes at det var i orden.?? billeder er som sagt gemt for nylig da hans com er hekt ny.

ville i synes at det var ok 

ville være Meget ligeglad, altså hvis min kæreste følte behov for at have billeder af sin eks på sin computer, jamen så fint :-)

har personligt ingen billeder af mine ekser, men har heller ikke behovet :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

fairlady

serinasmor skriver:

Jeg ville helt ærligt være komplet ligeglad .... 

Jeg vil synes man godt kan mindes tiden og samværet med ekskæresten gennem billeder og fotos uden nødvendigvis at savne eksen ... Det har vel været en god tid for dem indtil det gik galt ?? og den tid skal han have lov at mindes efter min mening ... 

for mig ville der være forskel på at have dem på computeren og på facebook ... facebook er offentlig og har du billeder af dig og din eks sender det nok forkerte signaler ... men om du gemmer dem privat på din computer er altså din egen sag ... 

har du selv skildt dig af med ALT der mindede dig om dine ekser ?

Anmeld

5. juli 2012

fairlady

Anonym skriver:

hvis han havde et abum hjemme i skabet havde jeg ikke noget problen med drt. det er det med at han har gemt dem på hans nye com fra fb da han slettede dem på fb. det synes jeg er mærkeligt.

har nogle billeder af min datters far men det er for hendes skyld jeg har gemt dem. billeder med mine andre ekser er for længst smidt ud. minderne har man jo stafig det synes jeg personligy ikke man skal bruge et billede til. 

det har nok også noget at gøre med at jeg er lidt jaloux.

om de er i et album eller på en computer kan da være det samme.

Hvor tit ser du en mand ordne et fotoalbum? Nej det foregår nok på computeren, for de fleste mænd.

Så om det er et digital album eller et fysisk er i mine øjne, nøjagtig det samme. Det er bare et spørgsmål om hvad man er til.

Anmeld

5. juli 2012

.....

Mortil2tiloktober skriver:

Jeg ville ikke synes det var okay nej .

Enig . X'er hører fortiden til, og dermed burde billederne også blive slettet. Synes det er forkert at have billeder af sin eks liggende, men det er nu bare min mening

Anmeld

5. juli 2012

mortilnoahogmelina

Strawberry skriver:

Enig . X'er hører fortiden til, og dermed burde billederne også blive slettet. Synes det er forkert at have billeder af sin eks liggende, men det er nu bare min mening

LIge præcis Sådan Jeg os har det .
Jeg har altså ingen billeder af xer .
Kan godt være der er forskel på om man har været gift og har sådan billeder end bare sådan en som mig som kun har haft kærester ..

Anmeld

5. juli 2012

.....

Mortil2tiloktober skriver:

LIge præcis Sådan Jeg os har det .
Jeg har altså ingen billeder af xer .
Kan godt være der er forskel på om man har været gift og har sådan billeder end bare sådan en som mig som kun har haft kærester ..

Ja, jeg har altså heller ikke nogle liggende af min x og det har min kæreste heller ikke . Ville have det meget ubehagligt over det..gamle kæreste minder kan man gemme i hovedet, når man er sammen med en ny, ikke i billeder . For mig er det et tegn på at man ikke er kommet over den person. Medmindre man har været gift eller f.eks gemmer billeder af sit barns far, så kan man vel godt gemme et par stykker. Ellers ikke

Anmeld

5. juli 2012

FruK

Jeg har haft kærester en stor del af mit liv, og de er altså med på de billeder, jeg nu har.

Det er ikke nogen, jeg sidder og kigger på, de sidder i album og ligger der, hvor de nu ligger. Der er billeder fra ferier mm. som jeg nødigt vil af med. Ikke fordi mine ekser er på, men fordi det er billeder fra mit liv.

Min mand har vist også nogle albums et sted, hvor der sikkert er billeder af nogle af hans ekser.

Fred være med det - jeg vil ikke slette hele min fortid, fordi jeg nu er gift.  

Anmeld

5. juli 2012

JanetBJ

Hvis det var et billede eller to ville jeg være ligeglad, som minde om en god tid man havde sammen. Men den slags billeder skal IKKE være på facebook, men gemt i en mappe LANGT væk på computeren.

Men jeg ville ikke selv have billeder af min x og jeg på min computer. Aldrig.

Anmeld

5. juli 2012

Dustmuz

Anonym skriver:

hej piger.

fandt ud af at min kæreste har billeder af sin eks på sin computer. bad ham for noget tid siden om at slette alle de billeder han havde med hende på facebok fordi han havde temmelig mange. og synes ikke man burde have drt når man er iet nyt forhold. han slettede billederne uden problemer. forleden dag da han sad med sin computer så jeg at de samme billeder. i hver fald nogen af dem lå på hans computer. det bilede jeg så står de og holder om hinanden. 

det vil sige at fen dag jeg bad ham om at slette dem fra facrbook har han gemt dem på hans com. hvilket jeg synes er mega underligt. hvorfor skal han gemme billeder af sin eks og så nu når han er i forhold med mig. forstår jeg altså ike.

ville i synes at det var i orden.?? billeder er som sagt gemt for nylig da hans com er hekt ny.

min ærlige mening er at det er hans sag..

jeg har da også billeder af de eks kærester jeg stadig har kontakt med, og et par stykker af dem som jeg ikke har..

Man smider jo ikke bare sin fortid ud, medmindre det var et ekstremt elendigt forhold, uden nogen som helst gode stunder.

man gemmer jo billeder fordi der er et godt minde omkring selve billedet eller personen.

Så var du min kæreste, ville du blive bedt om at køle af, og du ville få samme forklaring som jeg har skrevet ovenfor.
Hvis du ikke kunne affinde dig med det, så havde du taget turen ud af døren..

Det kan godt være jeg er "firkantet" men jeg syntes det er "for meget" at andre skal bestemme om man skal "slette" sin fortid..
Det er en PRIVAT sag som man kun selv har råderet over syntes jeg..

bare min mening

Anmeld

5. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

hej piger.

hvorfor skal han slette sin fortid?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.