gemme billeder af eks kæresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2012

KarinaA

den var ikke gået herhjemme ...... Nope, synes ikke det ville være ok 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

Steph_Laurits

Jeg har en del billeder af min eks kæreste på en ekstern harddisk, det er ikke fordi jeg vil mindes ham - men fordi vi har været på 2 ferier sammen som jeg gerne vil mindes..

Anmeld

5. juli 2012

mortilnoahogmelina

Strawberry skriver:

mnenevønetonetop

Ja, jeg har altså heller ikke nogle liggende af min x og det har min kæreste heller ikke . Ville have det meget ubehagligt over det..gamle kæreste minder kan man gemme i hovedet, når man er sammen med en ny, ikke i billeder . For mig er det et tegn på at man ikke er kommet over den person. Medmindre man har været gift eller f.eks gemmer billeder af sit barns far, så kan man vel godt gemme et par stykker. Ellers ikke

JA netop , præcis Sådan har jeg det os. Så der er vi ret så enige ..

Anmeld

5. juli 2012

Rikkeas

Anonym skriver:

hej piger.

fandt ud af at min kæreste har billeder af sin eks på sin computer. bad ham for noget tid siden om at slette alle de billeder han havde med hende på facebok fordi han havde temmelig mange. og synes ikke man burde have drt når man er iet nyt forhold. han slettede billederne uden problemer. forleden dag da han sad med sin computer så jeg at de samme billeder. i hver fald nogen af dem lå på hans computer. det bilede jeg så står de og holder om hinanden. 

det vil sige at fen dag jeg bad ham om at slette dem fra facrbook har han gemt dem på hans com. hvilket jeg synes er mega underligt. hvorfor skal han gemme billeder af sin eks og så nu når han er i forhold med mig. forstår jeg altså ike.

ville i synes at det var i orden.?? billeder er som sagt gemt for nylig da hans com er hekt ny.

ville i synes at det var ok 

Hej

Du får lige en krammer 

Synes godt nok, at mange af de svar du får er rigtig rigtig dumme!

- JEG ville blive enormt nedern over, hvis han gjorde det mod mig, og jeg ville spørge ham af, om hvorfor han absolut skulle gemme de billeder.

For mig ville det virke som om, at han ikke var ovre hende, og stadig havde en trang til at se på hende.

Jeg slettede også de billeder jeg havde af min eks, da jeg blev kærester med min nuværende - han ville heller ikke synes at det var rart, hvis jeg stadig lå inde med billeder af min eks.

Når man finder en ny, så starter et nyt kapitel.

OG DOG - som nogle skriver, hvis eksen nu er far til dit barn og der er familie foto, eller der er bryllups billeder, så er det måske lidt noget andet.

Men NEJ, jeg ville ikke synes det var okay - han sletter ikke sin fortid - han har den jo stadig inde i hovedet, og hvorfor skulle han have trang til at sidde og glo på hende, når han har en ny kæreste? 

Anmeld

5. juli 2012

Rikkeas

mor:) skriver:

hvorfor skal han slette sin fortid?

han sletter ikke sin fortid - han har den jo stadig inde i hovedet, og hvorfor skulle han have trang til at sidde og glo på hende, når han har en ny kæreste? 

Anmeld

5. juli 2012

DitteFisk

Jeg ville ikke slette de billeder jeg har af min eks. Men det er fordi de ligger i mapper på min computer, han er far til min dreng, og vi havde 5 år sammen. Og jeg sletter ikke billeder. 

Jeg ville ikke studse over det, med mindre det var nøgenbilleder.  

Anmeld

5. juli 2012

Timse

Jeg vil sige at jeg har stadig billeder af min ex på min computer. Ikke fordi jeg på nogen måde stadig er interesseret i ham, det var ikke engang et sundt forhold, men sinpelthen fordi vi var sammen i 5 år, han vil for altid være en del af min fortid.

Når det er sagt, så er det gamle billeder og jeg ser dem sjældent. Jeg har slettet alt med ham på facebook da vi gik fra hinanden for nogle år siden og synes ikke det er iorden, hvis det er nogle billeder han har gemt fra facebook. Men er det gamle billeder der blot er flyttet fra den gamle computer til den nye så snak med ham om det stille og roligt, og så tænk på at det måskeblot er en del af hans fortid og derfor også ham...

Anmeld

5. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Rikkeas skriver:

han sletter ikke sin fortid - han har den jo stadig inde i hovedet, og hvorfor skulle han have trang til at sidde og glo på hende, når han har en ny kæreste? 

Det er da heller ikke fordi det har noget med en trang at gøre.Han behøver da ikke sidde og glo på dem ustandseligt.

Nej lige præcis...man kan ikke slette sin fortid så hvorfor slette billederne?

Anmeld

6. juli 2012

.....

Mortil2tiloktober skriver:

JA netop , præcis Sådan har jeg det os. Så der er vi ret så enige ..

Anmeld

6. juli 2012

Missq4

Hvis han er helt færdig med hende følsemæssigt kan jeg ikke se noget galt i det. Det har jo været en god tid for selv om at dertil sidst ikke kunne finde ud af det og hvis han gerne vil mindes den gode tid kan jeg ikke se noget galt i det han er jo sammen med dig og har forhåbenligt ikke noget for hende mere men det kan du jo snakke med han om. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.