Anonym skriver:
hej piger.
fandt ud af at min kæreste har billeder af sin eks på sin computer. bad ham for noget tid siden om at slette alle de billeder han havde med hende på facebok fordi han havde temmelig mange. og synes ikke man burde have drt når man er iet nyt forhold. han slettede billederne uden problemer. forleden dag da han sad med sin computer så jeg at de samme billeder. i hver fald nogen af dem lå på hans computer. det bilede jeg så står de og holder om hinanden.
det vil sige at fen dag jeg bad ham om at slette dem fra facrbook har han gemt dem på hans com. hvilket jeg synes er mega underligt. hvorfor skal han gemme billeder af sin eks og så nu når han er i forhold med mig. forstår jeg altså ike.
ville i synes at det var i orden.?? billeder er som sagt gemt for nylig da hans com er hekt ny.
ville i synes at det var ok
Hej
Jeg ville ikke tage det så tungt.. der er vel en grund til at de er EX-kærester og at han er sammen med dig nu
Både min kæreste og jeg har billeder af vores ex kærester, både i fotoalbummer og på computeren... det er jo en del af vores fortid, og så længe man stoler på hinanden kan jeg ikke se hvad et par billeder skulle skade
jeg vil dog sige at handlede det om nøgen/sex billeder af exen, ville jeg nok sætte grænsen
men ellers er det, for mig, fuldstændig ligegyldigt
men når det går dig så meget på, så skulle i da tage en lang snak om det, og måske kan i finde en løsning hvor der bliver taget hensyn til jer begge to.

Anmeld