gemme billeder af eks kæresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

hvis han havde et abum hjemme i skabet havde jeg ikke noget problen med drt. det er det med at han har gemt dem på hans nye com fra fb da han slettede dem på fb. det synes jeg er mærkeligt.

har nogle billeder af min datters far men det er for hendes skyld jeg har gemt dem. billeder med mine andre ekser er for længst smidt ud. minderne har man jo stafig det synes jeg personligy ikke man skal bruge et billede til. 

det har nok også noget at gøre med at jeg er lidt jaloux.

det er vel fordi det er helt fair at han sletter dem fra facebook - et offentligt forum. Men det er hans computer, hans fortid og hans minder. De kan ikke tages fra ham om han sletter billederne eller ej.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Dustmuz skriver:

min ærlige mening er at det er hans sag..

jeg har da også billeder af de eks kærester jeg stadig har kontakt med, og et par stykker af dem som jeg ikke har..

Man smider jo ikke bare sin fortid ud, medmindre det var et ekstremt elendigt forhold, uden nogen som helst gode stunder.

man gemmer jo billeder fordi der er et godt minde omkring selve billedet eller personen.

Så var du min kæreste, ville du blive bedt om at køle af, og du ville få samme forklaring som jeg har skrevet ovenfor.
Hvis du ikke kunne affinde dig med det, så havde du taget turen ud af døren..

Det kan godt være jeg er "firkantet" men jeg syntes det er "for meget" at andre skal bestemme om man skal "slette" sin fortid..
Det er en PRIVAT sag som man kun selv har råderet over syntes jeg..

bare min mening

Anmeld

5. juli 2012

Mettefpigen

Mortil2tiloktober skriver:

hekr Jeg ville ikke synes det var okay nej .

Helt enig

Anmeld

5. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Anonym skriver:

hej piger.

fandt ud af at min kæreste har billeder af sin eks på sin computer. bad ham for noget tid siden om at slette alle de billeder han havde med hende på facebok fordi han havde temmelig mange. og synes ikke man burde have drt når man er iet nyt forhold. han slettede billederne uden problemer. forleden dag da han sad med sin computer så jeg at de samme billeder. i hver fald nogen af dem lå på hans computer. det bilede jeg så står de og holder om hinanden. 

det vil sige at fen dag jeg bad ham om at slette dem fra facrbook har han gemt dem på hans com. hvilket jeg synes er mega underligt. hvorfor skal han gemme billeder af sin eks og så nu når han er i forhold med mig. forstår jeg altså ike.

ville i synes at det var i orden.?? billeder er som sagt gemt for nylig da hans com er hekt ny.

ville i synes at det var ok 

Jeg har altså også rigtig mange billeder af min datters far på min computer. Vi var sammen i seks år, og havde et liv sammen + vi har et barn sammen, som jo også gerne vil se disse billeder.

Min søns far har jeg også et par billeder af, så han kan se, hvordan han ser ud, når han bliver ældre.

I min verden er det ok at have billeder af sin eks, når man har børn sammen

Anmeld

5. juli 2012

MissTas

Anonym skriver:

hej piger.

fandt ud af at min kæreste har billeder af sin eks på sin computer. bad ham for noget tid siden om at slette alle de billeder han havde med hende på facebok fordi han havde temmelig mange. og synes ikke man burde have drt når man er iet nyt forhold. han slettede billederne uden problemer. forleden dag da han sad med sin computer så jeg at de samme billeder. i hver fald nogen af dem lå på hans computer. det bilede jeg så står de og holder om hinanden. 

det vil sige at fen dag jeg bad ham om at slette dem fra facrbook har han gemt dem på hans com. hvilket jeg synes er mega underligt. hvorfor skal han gemme billeder af sin eks og så nu når han er i forhold med mig. forstår jeg altså ike.

ville i synes at det var i orden.?? billeder er som sagt gemt for nylig da hans com er hekt ny.

her var den heller ikke gået.. havde ikke accepteret det

Anmeld

5. juli 2012

VNB

Anonym skriver:

hej piger.

Hej  

Jeg ville ikke tage det så tungt.. der er vel en grund til at de er EX-kærester og at han er sammen med dig nu  

Både min kæreste og jeg har billeder af vores ex kærester, både i fotoalbummer og på computeren... det er jo en del af vores fortid, og så længe man stoler på hinanden kan jeg ikke se hvad et par billeder skulle skade  

jeg vil dog sige at handlede det om nøgen/sex billeder af exen, ville jeg nok sætte grænsen  men ellers er det, for mig, fuldstændig ligegyldigt  

men når det går dig så meget på, så skulle i da tage en lang snak om det, og måske kan i finde en løsning hvor der bliver taget hensyn til jer begge to. 

Anmeld

5. juli 2012

SS82

Hos mig er det totlt no go med den slags. 

Anmeld

5. juli 2012

Thalia

Jeg er ærlig talt målløs over at man kan have et problem med den slags billeder.

Altså jeg forstår godt den med at der ikke skal være kyssebilleder og den slags på Facebook, men at man gemmer billeder af sig selv og ex-kærester er der da vitterligt intet galt i.

Jeg tænker helt ærligt at man skal være enormt usikker på sig selv hvis man kan få sig selv til at insistere på at billeder af ex'er skal slettes fra en computer også.

Anmeld

5. juli 2012

Peanut

MorDk skriver:

Jeg forstår ikke han lægger dem på sin computer. Kan måske forstå han gerne vil gemme nogle billeder fra hans fortid. Det har jeg fx. fra min bryllup med eksmanden, og feriebilleder mm. Men de ligger i album gemt væk oppe i et skab. Det samme har min kæreste og fred være med det. MEN jeg sys ikke det er ok han har dem liggende på den nye computer... 

Min mand har også en cd med billeder af eks-kærester, fordi han mener at man ikke "sletter" den del af sit liv. Da de jo også har betyddet noget.

Men det er ikke sådan at han har gemt alt, han har bare udvalgt de vigtigste for ham og jeg tænker ikke over det længere (det er 6 år siden den cd blev lagt væk) 

Til TS:

Foreslå ham at brænde dem ud på en cd og gem den væk.

Ville heller ikke synes om at de lå på computeren.

Anmeld

5. juli 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

hej piger.

Hmm .. Jeg har billeder af min nu afdøde eks , men han er stadig min eks ..
Kan desværre ikke se det forkerte i det .. Det er jo minder ..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.