Hjælp ang samvær med far regler hvad der kommer til at ske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2012

wamse

Anonym skriver:

Puha. Altså han har været indlagt 2 gange siden jul er det muligt de går i d og tager det med i betrækningen ?

Skal jeg få printet smserne ud eller hvordan er det bedst?
Ville du anbefale møde hver for sig eller sammen

Her har de indhentet oplysninger omkring ham fra psykiatrien, politiet, kriminalforsorgen, lægen og kommunen. Alt er relevant når de skal vurdere en eventuel samværssag

Hvis du kan printe dine sms, så ville jeg får det gjort.

Jeg samlede alt relevant i en mappe, som jeg så havde med til møderne i amtet.

Her var vi samtidigt til møderne, og det fungerede okay for os.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Her har de indhentet oplysninger omkring ham fra psykiatrien, politiet, kriminalforsorgen, lægen og kommunen. Alt er relevant når de skal vurdere en eventuel samværssag

Hvis du kan printe dine sms, så ville jeg får det gjort.

Jeg samlede alt relevant i en mappe, som jeg så havde med til møderne i amtet.

Her var vi samtidigt til møderne, og det fungerede okay for os.

Okay ville ting ville være relevante og vigtige at jeg medbringer bare hvis jeg overser noget

Anmeld

3. juli 2012

klmf

Hvis han kan finde på at forsøge selvmord for de 1000 kr. i måneden han skal af med, så er han vist så syg at dine (rimelige) krav hverken gør fra eller til. Synes ikke du skal lade dig true med suicidaltanker til at afholde dig fra at søge de penge til jeres fælles datter. Selvfølgelig skal hun have de penge. Så må han undvære noget andet i sin hverdag, det er prisen for grisen for alle mannesker i det her samfund.

Mht. samvær, så har han selvfølgelig ret til at se hende, men da han ikke har været en del af hendes liv, får han hende ikke bare udleveret til weekend! Det bliver nok noget med samvær sammen med dig i starten og så videre. Måske hun synes det er rart at kende lidt til ham når hun bliver større.

Søg hvad din datter har ret til, slå koldt vand i blodet og tal din datters sag, du er den bedste til at gøre det

Held og lykke til dig og din datter.

Anmeld

3. juli 2012

wamse

Anonym skriver:

Okay ville ting ville være relevante og vigtige at jeg medbringer bare hvis jeg overser noget

Her var det fx de avisartikler der var, da min ex gik amok på psykiatrisk afdeling, og efterfølgende stak af fra politiet, så førte jeg den journal med med dato for alt former for kontakt, eller manglende kontakt mellem min ex og vores datter. Jeg noterede, hvis han havde ringet, og havde kommet med trusler, jeg noterede alle de indlæggelser, som jeg var vidende om, hvor han røg ud og ind af psykiatrisk afd. Jeg noterede når han truede med selvmord, trusler mod mig, m.m.

Anmeld

3. juli 2012

KarinaA

Anonym skriver:

Mange tak . Ja syntes os det lidt voldsomt at der er flere ser skriver det vil være min skyld

At manden måske vælger at tage sit eget liv kan aldrig være din skyld, man er ikke kyld i en andens død medmindre man selv slår personen ihjel.. 

og synes dem der skriver andet til dig måske ikke helt sætter sig i din situation, du får måske skyldfølelse hvis HAN VÆLGER ikke at ville leve mere, men så igen, det er hans liv, og hvad han gør med det kan kun han være herre over.. 

HUSK DET ! 

Anmeld

3. juli 2012

KarinaA

Anonym skriver:

Mange tak . Ja syntes os det lidt voldsomt at der er flere ser skriver det vil være min skyld

At manden måske vælger at tage sit eget liv kan aldrig være din skyld, man er ikke kyld i en andens død medmindre man selv slår personen ihjel.. 

og synes dem der skriver andet til dig måske ikke helt sætter sig i din situation, du får måske skyldfølelse hvis HAN VÆLGER ikke at ville leve mere, men så igen, det er hans liv, og hvad han gør med det kan kun han være herre over.. 

HUSK DET ! 

Anmeld

3. juli 2012

isabellasmor

Anonym skriver:

Ja, det er ikke særlig gennemtænkt, tænk at det er voksne mennesker der skriver sådan noget fis.....

men SELVFØLGELIG skal du da have børnepenge til jeres datter. længere er den da ikke. og vær ikke bange for at han kommer til at være alene med jeres datter, jeg kunne ikke forestille mig at man lod en så syg person, far eller ej, være alene med et lille barn, slet ikke når de ikke kender hinanden..

Anmeld

3. juli 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Jeg har IKKE skrevet- og mener ikke - at det ville være din skyld, hvis han tog sit liv. Det er hans eget valg. Jeg skrev blot, at HVIS det skete - Gud forbyde det - kunne det give anledning til skyldfølelse hos dig, og det er en grusom byrde at bære, også, selvom det er uforskyldt. 

I mine øjne og ud fra det, du skriver, er han en tikkende bombe, som JEG nok ville lade være, indtil der forhåbentlig kommer ro på hans situation. 

Anmeld

3. juli 2012

Leneur

KarinaA skriver:

N

mener du skal vente til han er dømt, men jeg ville nok lige gåned på kommunen og forhøre mig  

Ikke nødvendigvis. Jeg fik stf til at lave en bekræftelse på at der verserede en faderskabssag og så kunne jeg få børnepengene men der gik jo også halvandet år inden han ville vedkende hende.

Anmeld

3. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Så vidt jeg kan se er der ingen der skriver at det ville være din skyld, blot at man godt kan tage hensyn. Hvorfor sparke til en der ligger ned?!

Og så er jeg generelt af den holdning, hvis begge har beskyttet sig, og det kun har været morens beslutning at beholde barnet og faren ikke skal være en del af barnets liv, så nej, så kan jeg bestemt ikke se hvofor hulen han skal betale. Blot min mening.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.