Hjælp ang samvær med far regler hvad der kommer til at ske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2012

Anonym trådstarter

KarinaA skriver:

At manden måske vælger at tage sit eget liv kan aldrig være din skyld, man er ikke kyld i en andens død medmindre man selv slår personen ihjel.. 

og synes dem der skriver andet til dig måske ikke helt sætter sig i din situation, du får måske skyldfølelse hvis HAN VÆLGER ikke at ville leve mere, men så igen, det er hans liv, og hvad han gør med det kan kun han være herre over.. 

HUSK DET ! 

Skal jeg nok prøve at huske og tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

Pige2009

KarinaA skriver:

Det kommer helt an på om han vil have at du er der.. han kan godt anmode om at være alene med datteren, (og børnesagkyndig) ..

ja der bliver truffet en afgørelse ved det første møde, så jeg ville tage alt det du har med omkring hende og hendes specielle behov.. 

Du går bare op med noget gyldig ID, og afgørelsen på faderskabssagen.. så giver du den til en oppe ved kommunen, og så er der lidt papier du skal udfylde på stedet.. så går der to - tre uger før du far ALLE pengene på en gang og så sender de en regning til ham.. HUSK at sig at du gerne vil have at det for eftertiden går igennem dem, så spørger de hvorfor, og så siger du at han ikke vil betale.. så klare de den, og det er for efter tiden dem der skal slås med ham  

Da jeg fik pengene gennem kommunen, udfyldte jeg bare en blanket online - de skal ikke bruge en begrundelse for det. Ikke i Odense i hvert fald

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Da jeg fik pengene gennem kommunen, udfyldte jeg bare en blanket online - de skal ikke bruge en begrundelse for det. Ikke i Odense i hvert fald

Okay mange tak

Anmeld

3. juli 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Okay mange tak

En anden ting. Hvad angår samvær får faderen MAX 1-2 timer hver 14 dag som overvåget samvær, når situationen er som du beskriver. Min kammerat har lige været hele møllen igennem, og han er stabil og helt almindelig, men moderen vil ikke lade hende se sønnen og beskylder ham for både det ene og det andet.

Deres samvær var i starten fastsat til 2 timer hver 14. dag som overvåget samvær.

Som en anden også skriver, så få Børnebidrag gennem kommunen og lad al samværet gå gennem statsforvaltningen

Anmeld

4. juli 2012

KarinaA

Baagøe skriver:

det skulle de i norddjurs kommune..  

ellers ville de ikke køre sagen, for han kan vist lave indsigelse imod det hvis han frivilligt vil beale dem .. 

men hos mig var grunden så enkel at jeg ikke kunne komme i kontakt med ham, så der var ikke nogen problemer..  

men det var da heldigt at man slipper for det i din kommune 

Anmeld

5. juli 2012

Pige2009

KarinaA skriver:

det skulle de i norddjurs kommune..  

ellers ville de ikke køre sagen, for han kan vist lave indsigelse imod det hvis han frivilligt vil beale dem .. 

men hos mig var grunden så enkel at jeg ikke kunne komme i kontakt med ham, så der var ikke nogen problemer..  

men det var da heldigt at man slipper for det i din kommune 

Ja, hvor er det egentlig dumt, at reglerne ikke er ens i alle kommuner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.