Til TS
Din datter har krav på at få pengene fra hendes far, ligesom at hun har krav på at kende begge sine forældre..
hvis jeg var dig lille jeg
- søge børnepenge igennem kommunen
- bede faren om at søge samvær igennem statsamtet
når han så har søgt om samvær, vil der gå en lille måned, og så vil i blive kaldt til møde.. på det møde vil jeg anbefale dig at lade din datter blive hjemme, og jeg vil anbefale dig at tage en bisider med som kan forklare dig efter mødet hvad der skete, da det ikke står så klart i ens hukommelse efter så følelses mæssig en samtale.. så skal i sidde og snakke om hvad i kan/ikke kan blive enige om mht. hvordan samværet skal foregå.. du kan også bede om at få samtalen i seperate rum, så snakker de med jer enkeltvis, og siden han har et problem af flere slags, så vil han højest få nogen timer med overvåget samvær, hvor der er en børne sagkyndig som vurdere ham og hans evner som far .. er han egnet som far er det jo bare dejligt, hvis ikke, så får han ikke din datter på alene basis..
i var to til at lave det her barn, så selvf. skal han også betale til hende, beskyttelse eller ej, alle kender risikoen ved sex, selv et kondom er ikke 100% sikkert, så hvis man ikke vil have børn, så må man altså beholde sjoveren i bukserne..
du valgte ikke at blive gravid, men det blev du altså, han valgte ikke at skulle have det her barn, men det fik han altså, det er sådan realiteterne nu engang er.. de valg der blev truffet, er truffet og kan ikke gøres om.. Jeg ville klart søge pengene.. han har som dansk statsborger FORSØRGERPLIGT, og han kan lave afdragsordninger med kommunen, det er ikke sit problem, du skal bare sørge for dig og din datter får det i har brug/krav på .
så lad ham da komme og se hende, så kan hun også lige se hvem hendes bio far er..