Hej jeg skriver ano da jeg ikke ønsker han skal kunne finde mig .
Faderskabsagen er lige sluttet omkrig min datter. Det har taget 16 mdr.
Vi har aldrig været i forhold og derfor har jeg fuld forældre myndighed. Han har trukket det ud i 16 mdr da han ikke gad finde ud af det og han følte det stressede ham.
Nu er sagen så klar og det er ham.
Nu står jeg så og gerne vil søge børnepenge, hvilke jeg jo kan nu.
Men han siger og gør meget klar at hvis jeg søger bør roende ødelægger jeg hans liv og han vil derfor ødelægge vores.
Han siger ofte at han ikke ønsker at være en del sf hendes liv da han er psykisk syg og hun vil have det bedre uden ham.
Men gør det så igen klart at hvis jeg søger pengene at han vil søge alt hvad han kan i forhold til hende at hun vil komme til at blive kastet frem og tilbage mellem os og han vil kæmpe mod alt det jeg gør.
Lidt om ham . Han har været psykisk syg i 10 år har ikke ville have hjælp. Det sidste år prøvet st begå selvmord to gange . Inde for de sidste 2 mdr været indlagt på den psykiatriske afd pga selvmord forsøg.
Kan ikke finde ud af at stå op og få mad alt det basale.
Men han fortæller mig at selvom han har det sådan vil retten helt sikkert give ham lov til at få hende ofte selvom hun kun er 16 mdr

Lidt om mig har selv haft en depression men søgte hjælp lige så snart jeg mærkede noget var galt til hjælp og fik det hurtigt bedre følger stadig op med samtaler men er stoppet på medicin 6 mdr siden og i følge min læge ikke har en depression længere. Går dog stadig til terapi hver 14 dag da der jo var en grund til jeg fik det skidt.
Lidt om pigen.
Slem fødsel der endte ud i skæv ryg mange smerter magne kiropraktiker besøg .
Hun er det man kalder særlig sensitiv . Meget følsom .
Lukker ned og sig inde ved forandringer.
Ekstrem trygheds søgende.
Motorisk tilbage, socialt tilbage.
Har støtte i vuggestuen.
Kan ikke klare at blive passet selvom det er min mor der ser hende min 2 gange om ugen. Da hun lukker af og er så ulykkelig.
Så for at slutte af så er mit spørgsnål hvad kan jeg forvente nu.
Har tænk mig at søge børne pengene da hun har krav på dem, og med alt det hun går til at læger så er de penge tiltrængt.
Jeg er så bange og ked af det. Kan han bare få hende såda. Uden nogle problmer når han er så syg. Er så bange for han skal være alene med hende. Er 100 procent sikker på han ikke vil kunne opfylde de behov hun har. Nogle erfaringer eller råd er meget velkomne