Carl-Emil's mor skriver:
Jamen sagen er at vi bor i et område med MANGE hunde... som i virkelig mange hunde!!!!
Det er selvfølgelig en god ting for så er der mange der kommer ud og nyder vores lækre natur MEN!
Når jeg ser der kommer en med sin hund så tager jeg ALTID min hunde i snor! ALTID! Jeg oplever gentagende gange at folk IKKE sætter snor i deres hunde hvilket betyder de ofte kommer utrolig tæt på hvilket gør mine hunde selvfølgelig har myre i rumpen for at rejse sig og sige hej - men når jeg har den lille med så skal der KUN snakkes med hunde vi kender for skal ikke stå i en episode med hundeslagsmål når jeg har en baby med!
Idag mødte vi så en IGEN! Jeg kalder hundene til mig og svup så er numsen placeret på plads i græsset. De bliver sat i snor og vi står og venter på at hun skal kalde sin hund til sig.. Det gør hun IKKE! Den kommer tættere og tættere på og har rejste børster og løber fra side til side..
Ejeren siger så " Min hund gør ikke noget den er kun 14 mdr bare slip dine" Hvortil jeg så er nødt til at lyve og sige "mine hunde kan ikke lide andre" hvilket ikke genere hende så da hendes hund kommer endnu tættere på med knurren og børsterne i luften reagere min neutraliseret hanhund med knurren og fremtruende adfærd men hun er røv ligeglad
det tager 10 min før hendes hun er forsvundet og vi kan fortsætte..
helt ærligt er jeg hysterisk når jeg ikke gider have de bare skal hilse på hvem som helst eller hvad?
Er det ikke rimelig meget mangel på respekt ikke at kalde sin hund til sig når hun SER at jeg med det samme vi ser hende kalder mine på plads 
Du er IKKE hysterisk!
Da mine forældres gamle hund var hvalp, var vi ude og gå med ham. Vi havde ham i snor og der kom en dame med tre store hunde UDEN snore.. De løb alle tre hen mod os og jeg var panisk! Vi råbte hun skulle kalde dem til sig og få snor på dem, men kunne hun ik og hun grinte bare

De bed efter vores lille hvalp og det endte med jeg lossede den ene hund i hoved!! (ja nu får jeg nok et par svinere)
Hende kællingen, blev sjovt nok sur og sagde vi skulle styre vores hund.. Hmm.. Den var hvalp og en lille race, hendes var tre store hunde.. Ulveagtigte bæster.. Og var ligesom OS der havde i snor og ikke hende.. Altså hun må have fejlet noget, med den væremåde

Men vi fik dem da væk til sidst.. Det hele resulterede i at vores hund blev så skræmt, at han aldrig lærte at begåes andre hunde
Anmeld