det er lidt sjovt (ved jeg kan få ballade nu) men jeg tager ALDRIG min hund i snor når der kommer andre...
for hunde skal havde lov at hilse helt naturligt og det gør de ikke når de er i snor... snoren gør at hunden reagere helt anderledes, og at det er svært fro andre hunde at tolke hvad hunden i snor vil...
så hvis vi møder folk der tager deres hun i snor kalder jeg min til mig og hun går ved siden af mig... for jeg NÆGTER at lade min hun hilse på folk der har deres i snor... for det er SÅ forkert i hundesprog...
det er fair nok når de er i løbe tid og hvis folk ikke kan styre deres hunde... men så skal min bare ikke hilse... og det kan jeg godt styre uden snor på...
jeg bliver tilgengæld sur når andre skælder ud over jeg ikke vil lade min hund hilse eller at jeg ikke tager hende i snor... men det er ikke nødvændigt... for hun lystre og hun skal ikke hilse på en overivrig hund i snor... for hun kan ikke tolke hvad den vil da dens kropssprog bliver fuldstændig forvrænget...
fair nok andre tager deres hund i snor... men de skal ikke forvente jeg gør det samme... for det gør jeg ikke... 
Anmeld