Carl-Emil's mor skriver:
det er jo NETOP fordi der IKKE skal hilses at hundene ryger i snor så nej selvklart hilser hundene ikke på hinanden når de er i snor ( i min verden ) og kan folk styrer deres hunde og kalde den til sig så den bliver præcis med dens rumpe hvor den skal er det heller ikke et problem men det er den ligegyldighed omkring når man kalder sine til sig og knalder dem i snor med det samme og folk bare kommer tættere og tættere på med en løs hund der går et godt stykke foran dem.. hvordan kan det være respekt for det vil jo klart udløse en reaktion fra hundene i snor 
min hund bliver hvor den skal selvom den ikke er i snor... hun elsker at lege med andre... men kun når hun får lov...
men jeg bliver sur når folk med hunde i snor bliver sur over min ikke må hilse på hunde i snor... eller når de skælder ud over at jeg ikke tager hende i snor... hun bliver hvor hun skal... og det er sjovt nok altid dem der har deres i snor der har en problem hund her... så forståeligt nok den skal i snor...
havde været mine forældres hund havde jeg taget den i snor... men den stoler jeg heller ikke på på samme måde...
vores er opdraget til at hvis der kommer en løber (dem er der mange af her ude) så går hun indtil siden og venter til de er løbet forbi... og hvis der kommer en hund (i snor eller ej) kalder jeg hende til mig inden hun får lov at hilse hvis ikke den anden er i snor...
kan godt forstå din frustration i forhold til at andre lader deres løbe over og hilse for det er så ulige magt forhold og kan næsten kun skabe problemer når det er den ene der er i snor...
Anmeld