Kommunikation med de døde
Nu vil jeg fortælle om et par oplevelser jeg har haft ift. at kommunikerer med de døde...!
Jeg havde læst en smule om "White Noise" Altså det baggrundsstøj man kan bruge når man skal optage stemmer fra de døde... Jeg er ikke helt inde i det og jeg må bede jer google jer frem til svar. MEN ... jeg prøvede at lade vandhanen løbe imens jeg optog lyd på min mobiltelefon.
Der var BID ... allerede efter meget meget kort tid. Da jeg lytter til min optagelse... er det første jeg høre en mand hviske højt: "KATJA" 

Der gik nogle dage så begyndte jeg at kunne mærke "tilstedeværelse" Tror at De Døde havde opdaget at jeg var åben og interesseret... hvilket resulterede i at jeg ikke fik meget fred det næste stykke tid. Jeg hørte "knipse-lyde" hvilket jeg senere fandt ud af var ånderne der ville i kontakt med mig. Når knipse-lydende blev kraftigere... henvendte jeg mig og spurgte hvad de ville... Da jeg ikke kunne høre dem.... optog jeg stemmerne på min mobil.
Har hørt mange forskellige ting. En gammel jyde kom til mig kort efter min hund var blevet aflivet. "Hej jeg hedder Marius. Jeg kommer tilbage om et øjeblik... " Han vendte tilbage... "jeg har en her som gerne vil i kontakt med dig. Han hedder X" Det var min hund! Jeg så skygger inde i stuen i gulvhøjde... og jeg tog mit kamera og tog et billede... (hvorfor ved jeg ikke) MEN på billedet ser jeg med det samme min hunds hovede (øjne, snude, øre.....) MEGET mærkelig fornemmelse...!
Har haft en ånd der direkte spurgte " Hej du... Du kan høre mig - kan du ikke"?
Det var så vildt... og stemmerne blev flere og flere... og jeg var ved at blive skør. MEN jeg ved hvad jeg hørte og at jeg ikke var/er tosset! Nogle af stemmerne havde jeg jo optaget!!!
Har flere historier... men de kommer senere.... 
Anmeld