Mere mellem himmel & jord (del dine oplevelser)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2012

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

I parkeringshuset

Med min datter på 2 1/2... Vi er på vej ind i bilen, og jeg bærer hende op i autostolen. Parkeringshuset er halvtomt, ingen mennesker, få biler, da jeg står og bakser med selen for at spænde hende fast. Pludselig udbryder hun - tilsyneladende helt umotiveret - "Mor, mor, mor, du skal hjælpe hende!" Jeg kigger undrende på min datter, og hun fortsætter mere og mere insisterende: "Den lille pige! Hun er kommet til skade!" Nu får min datter tårer i øjnene og peger ud forbi mig i bildøren og over mod en tom p-plads. Jeg spørger, hvad er det for en lille pige?? Min datter peger forsat mod p-pladsen ca. 10 meter væk "Den lile pige, der græder, du skal trøste hende, hun har slået sig meget". Min datter græder og har paniske øjne. Jeg er ret rundt på gulvet, men tænker så, - det her må løses, og jeg vender mig mod den tomme p-plads, og sætter mig ned på hug, og siger ud i ingenting: "Hej med dig lille ven, - er du kommet til skade? Sikke noget. Det kan vi ikke ha'." Jeg smiler venligt. Min datter kigger skiftevis på mig og "pigen". Jeg vinker, og spørger "Er det bedre nu?" Min datter griner med tårene trillende ned af kinderne, og så vinker hun også. "Hun smiler til dig, mor" siger hun. 
Jeg er totalt forvirret og spørger min datter, om det er ok nu. Hun svarer, at "Ja, det er bedre nu" og at "pigen ville bare trøstes, fordi hun havde slået sig". Og hun tilføjer "hun blodet (blødte)". 

Jeg vender mig en sidste gang og vinker, mens jeg højt hører mig selv sige "Kan du nu have det godt lille, ven, vi bliver nødt til at køre nu".

Min datter falder mere og mere til ro på vej hjem. Noget tænksom, efterfølgende er hun træt.

Og jeg tror ellers ikke på noget....

Ja BØRN er meget åbne...

Sikke en oplevelse... Sad her og fik helt gåsehud!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

hvor er det vildt at han kunne RINGE når han var død... 

Kommunikation med de døde ka være meget nemt gennem elektronik ....

Anmeld

25. juni 2012

Isabella_mor

Anonym skriver:

Kommunikation med de døde ka være meget nemt gennem elektronik ....

det kender jeg så ikke så meget til. jeg har aldrig oplevet noget... jeg tror på det, men jeg ved ikke om jeg er modtagelig over for ånder osv..

men det er da vildt nok at det kan lade sig gøre..

Anmeld

25. juni 2012

L&V

Anonym skriver:

Nogle har fået så stort et chock at de har begået selvmord. Andre er blevet slået ihjel af ONDE poltergeist m.m

Oki den første kan jeg "forstå" men det andet lyder noget vildt.

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

Kommunikation med de døde

Nu vil jeg fortælle om et par oplevelser jeg har haft ift. at kommunikerer med de døde...!

Jeg havde læst en smule om "White Noise" Altså det baggrundsstøj man kan bruge når man skal optage stemmer fra de døde... Jeg er ikke helt inde i det og jeg må bede jer google jer frem til svar. MEN ... jeg prøvede at lade vandhanen løbe imens jeg optog lyd på min mobiltelefon.

Der var BID ... allerede efter meget meget kort tid. Da jeg lytter til min optagelse... er det første jeg høre en mand hviske højt: "KATJA"

Der gik nogle dage så begyndte jeg at kunne mærke "tilstedeværelse" Tror at De Døde havde opdaget at jeg var åben og interesseret... hvilket resulterede i at jeg ikke fik meget fred det næste stykke tid. Jeg hørte "knipse-lyde" hvilket jeg senere fandt ud af var ånderne der ville i kontakt med mig. Når knipse-lydende blev kraftigere... henvendte jeg mig og spurgte hvad de ville... Da jeg ikke kunne høre dem.... optog jeg stemmerne på min mobil.

Har hørt mange forskellige ting. En gammel jyde kom til mig kort efter min hund var blevet aflivet. "Hej jeg hedder Marius. Jeg kommer tilbage om et øjeblik... " Han vendte tilbage... "jeg har en her som gerne vil i kontakt med dig. Han hedder X" Det var min hund! Jeg så skygger inde i stuen i gulvhøjde... og jeg tog mit kamera og tog et billede... (hvorfor ved jeg ikke) MEN på billedet ser jeg med det samme min hunds hovede (øjne, snude, øre.....) MEGET mærkelig fornemmelse...!

Har haft en ånd der direkte spurgte " Hej du... Du kan høre mig - kan du ikke"?

Det var så vildt... og stemmerne blev flere og flere... og jeg var ved at blive skør. MEN jeg ved hvad jeg hørte og at jeg ikke var/er tosset! Nogle af stemmerne havde jeg jo optaget!!!

Har flere historier... men de kommer senere....

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Oki den første kan jeg "forstå" men det andet lyder noget vildt.

JA det kan jeg godt forstå du sys...

Anmeld

25. juni 2012

L&V

Anonym skriver:

JA det kan jeg godt forstå du sys...

Hvordan ved man at det er sådan noget der har slået dem ihjel?? Kan så godt li det håndgribelige

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Hvordan ved man at det er sådan noget der har slået dem ihjel?? Kan så godt li det håndgribelige

Ja det kan jo være det store spørgsmål... og man kan vælge tro på vandrehist. eller ej... men en jeg kender havde en ven som havde en fætter som blev slået ihjel. Poltergeisten smed en stol i nakken på ham og han døde...  (jeg tror på det) Men faktisk... så kunne de ikke sige dette til poliitiet... men jeg mener at de blev nedskrevet som en alm ulykke?

Anmeld

25. juni 2012

L&V

Anonym skriver:

Ja det kan jo være det store spørgsmål... og man kan vælge tro på vandrehist. eller ej... men en jeg kender havde en ven som havde en fætter som blev slået ihjel. Poltergeisten smed en stol i nakken på ham og han døde...  (jeg tror på det) Men faktisk... så kunne de ikke sige dette til poliitiet... men jeg mener at de blev nedskrevet som en alm ulykke?

Oki, ja det er nok der hvor man ska tro på sådan noget.. tror på medier osv men så er det nok det

Anmeld

25. juni 2012

Mor til Ella

Jeg har det sådan at jeg synes det er spændende at læse om, elsker det.....

MEN jeg vil IKKE tro på det, det er simpelthen for uhyggeligt.

Så hvis der er nogen fra den anden side der læser dette, så lad være med at kontakte mig

Utroligt at jeg kan lide at læse om det, for er pisse bange for det

Jeg tror kun på det der kan bevises, det har jeg det bedst med

Men spændende beretninger.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.